PROFIL MOTORKY

Jawa 660 Sportard/Adenium (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hrnous
Vloženo 13.9.2015
Aktualizováno 29.3.2018
Zobrazeno 7 034x
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Úprava elektroinstalace Vintage No123 Finíto

Vloženo: 20.01.2018, Uskutečněno: 20.01.2018, Zhlédnuto: 19x


Tak se nám celá estráda blíží ke konci. Nakonec jsem se nechal přemluvit k té opravdu velké variantě - rozpárat a všechno jinak.. Dalo dost síly a energeťáků, abych se dokopal do elektricky i esteticky opravdu echtovní variantě - to znamenalo rozpárat to komplet, všechny pochybné konektory a nekonečné délky kabelů vystříhat a nanovo.. Všechno pak do trubek - do levnější varianty a bez speciálních spojek a tvarovek - taková o kousíček levnější varianta.
To ještě takovým stylem, že například od budíku přichází světle modrý kabel 0,5 pokračuje přes jeden konektor 0,75 na druhý konektor 0,5 a zase se vrací třeba do levé páčky - toto všechno pak šlo pryč a procházelo novou přímou trasou budík páčka a podobně, takže z toho nakonec vypadla vystříhaná krabice kabelů a konektorů :)

Začalo to nějak takto

A výsledek jest zde


Zdrojová část je u Vintážky dost na očích - proto proběhlo pří kompletní úpravě taky rozpárání celé části svazku, pojistková skříňka se přesnula na nové místo,
Zde bych odkázal na minulé deníky, kde úpravu elektrické stránky věci popisuji.

Elektrická stránka dopadla také dle očekávání -

Úbytek na celé trase akumulátor/výstup regulátoru je krásných 5mV - normální stav je někdy volt, i víc - podle toho jaký měl človíček odflákávající výrobu svazku den a k tomu samozřejmě techncký úbytek daný tím, že je po velké úpravě celý zdrojová soustava udělaná uplně jinak - viz předchozí články
Na co bych rád upozornil majitele Vintage obecně, a to platí i pro ty s překopanou elektroinstalací je "samovybíjení akumulátoru" respektive to, že Vintage má budík s integrovanýma hodinama - je to v podstatě to stejné, jako když vám v zimě "vybíjí" baterku autorádio, které nepoužíváte. Při úpravách přepojuju samotný imobilizér až na spínanoi větev mojí úpravy, nicméně tady jsou dvě možnosti - buď "nenasytný" budík zapojit až na spínanou část - a tím se připravit o hodiny na budíku, nebo prostě počítat s tím, že při delší nečinnosti - zima, a spol - akumulátor prostě odpojíme. Při připojení budíku proběhne selftest displeje, při kterém budík potáhne cca 20mA a posléze si žere své necelé 2mA, není to moc.. ale za měsíc už to udělá svoje.


No a nakonec oblíbená celková hodnota výstupního napětí :)

No neni to krásné ? :) Já myslím, že je.. na to, jaký děs to byl předtím..

Snad bych jenom poprosil - nechtějte po mně tu párací úpravu - samotná úprava zabrala skoro 30 hodin, a k tomu dalších cca 30 překopání zdrojové části Když sem to počítal, tak bylo třeba upravit cca 110 vodičů ze 140 celkových... Tzn dva kompletní víkendy + celý týden každý den od pěti do desíti večer. Né, proto, že by to nebylo pěkné, ale proto, že bude asi velice málo lidí schopných a ochotných někomu zaplatit 30 hodin práce navíc za něco "na co to nejezdí" narozdíl od úpravy zdrojové části..

Doporučuju přečíst předešlý článek, věnující se této motorce a úpravě.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hrnous (-3) napsal 20.01.2018 v 17:53

Víš Milane, ono na Sportardu je převážná část instalace schovaná v kapotáži a nádrži.. tady je mezi krkem řízení a nádrži místo na dvě piva na každé straně a v tom hluchém placu je na každé straně chumel kabelů na všecky světové strany, protože je použitý svazek na Sportarda, akorát upravený konektor budíku - tím pádem to rozměrově nesedí - i když motorky "vypadají stejně.. No a v neposlední řadě si Vintage koupila řada lidí jako sběratelsný kus na šlechtění a chtějí to mít "dokonalý" jak jen to jde..

milan1963 (277) napsal 20.01.2018 v 16:33

Vypadá to hezky, ale toho času...osobně jsem plně spokojen s tím co mám, bez ohledu na to, jak to vypadá. Když si vzpomenu, že zrovna moje Jawa 660 měla už k 1. konektoru úbytek celý 1 volt a startovala, tedy nestartovala s nějakými možná 10 volty, tak je mi líto těch, kteří si 660 koupí a zjistí, že jsou na tom podobně. Vzhled - to už je ta třešnička na dortu !


Nejnovější záznamy v deníku
  • Setkání majitelů 2018

    Tento víkend proběhlo už tradiční setkání majitelů motocyklů Jawa 650/660. Podle mých počtů zde bylo 49 motorek a 57 lidí, což je aktuální rekord. Akce byla celkem úspěšná, jediná vada na kráse bylo sobotní počasí, kdy a

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 20.05.2018
    Uskutečněno: 20.05.2018
    Komentářů: 4x
  • Olej

    Pomalu se blíží sezóna a většina lidi zvažuje zdalipak měnit olej. Existují však ti, kteří olej úmyslně přejíždí s tím, že si na jeho výměnu netroufají, či ti, kteří zase motorku nechtějí vést do motoservisu, aby jim onu

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 02.04.2018
    Uskutečněno: 02.04.2018
    Komentářů: 4x
  • Děs číslo 158 ze 160

    Dneska jedna malá přehlídka děsu běsu. Motorka už při předání výrobcem nestartovala bez pomoci startovacích kabelů z auta. Kousek tuším 158 ze 160. Na první pohled to vypadá, jako přebastlený nějaký starý svazek ze Sport

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.03.2018
    Uskutečněno: 29.03.2018
    Komentářů: 4x


TOPlist