Tak jsem si řekl, že vyměním obyčejné hásedmy v hlavním světlometu za hásedmy Osram Night Racer 110. Asi nejlepší vyráběné žárovky na motorky.
Cožééé ?!!!
Musí dolů sedlo, kryt nádrže, spodní plast kapoty, boční kapoty, boční plasty s blinkry a po demontáži větrného štítku demontáž světlometu.
Tak a teď super zjištění, že tam nejsou hásedmy, ale hájedenáctky.
Jasně tak si je někdy zkuste někam dojít koupit ve verzi H11 Osram Night Racer 110. Sledujte příští záznam v deníku, nechávám to rozebrané, mám na pátek hodně zběsilý nápad.
Vlastník | technick | |
---|---|---|
Vloženo | 20.9.2017 | |
Aktualizováno | 21.9.2017 | |
Zobrazeno | 5 136x |
Čekal jsem, že bude tahle motorka náročnější na údržbu a servis, přeci jen disponuje hodně vyspělou technikou a byla i průkopníkem některých technických řešení. To jak to šlape za to stojí
Jak říká bratr s Kawasaki W650 všichni skončíte v pekle
Je vidět že konstruktéři v KTM taktéž nezaspali ostatně jako většina dnes výrobců a pustili se do moderního světa nesmyslných plastových hrůz...na to si budeme muset zvyknout je to daň za ten náš komfort
Že by LED ???
Nádhera!!! Je to již jak na některá auta, kde vyměnit žárovku v hlavním světlometu znamená skoro vždy zajet do servisu a sundat např. čelní masku, nárazník atd. No a při technologii xenon, bixenon a ještě nějaké nevynalezené technologii ...on, on... se budem v budoucnosti na výměnu žárovky i u motorky objednávat jen do servisu, kde bez drahých servisních udělátek si nikdo ani neuprdne. To jsem netušil, že musíš u dnešních motocyklů rozebrat půlku stroje aby si vyměnil takovou pičovinu ,
Aby to nedopadlo tak, že ventilky pneu budou zaplombované a pokud si je dofoukneš doma, tak přijdeš o záruku na nový stroj. !!!
Taky jsem to proklínal, když jsem na 1190 měnil žárovku... V tom je zlatá 990, povolí se 4 šrouby a světlo je venku