Když jsem si dal takovou práci s vyndáním světla z motorky, rozhodl jsem se jí osadit led náhradou H11 žárovek od firmy Osram. Svítí to skvěle !!!
Musel jsem to ale zase vyndat, protože check control a can bus motorky si s tím neporadil
Nejen, že maticový display zběsile problikával chybové hlášky, ale řídící jednotka dálkové světlo po zjištění změny odebíraného proudu odpojovala.
Super, tak jsem tam dal H11 verzi Night Racer Osram žárovek, popis ve fotogalerii.
Dále jsem nahradil sjetou zadní Metzelerku Karoo 3 novou pneumatikou, to že starou právě píchnul urychlilo mé rozhodování a vynechl jsem plánovaný burn out viz video -
Prohlédl jsem si robustní snímač tlaku, ten něco vydrží a bezdušové řešení ráfků KTM. Překvapil mě dobrý stav akceleračního uložení zadní rozety po 35000 km na 150ti hřebcovém stroji.
Opravil jsem prasácké zapojení přídavných světel a dvojité USB zásuvky a vytáhl jsem si kabel na navigaci. Taky jsem opravil konektory klaxonu dojebané o nedbale uložené konektory přídavných světel.
A na závěr se pyšním vlastnoručně vyrobeným držákem GPS, což mi ušetřilo 3500,- za Touraplechové řešení.
držák Touratech
Zde mi pomohli kamarádi ze sousední vsi a já můžu za ušetřené hřivny cestovat.
-
Demontáž montáž zadní pneu, triviální záležitost.
-
Utahovací moment zadní osy 90 N.M !!!
-
Sjetá a nová, někdo by ještě asi jezdil, v zatáčkách to sedí
-
Led řešení H11 od firmy Osram
-
Hlavní světlomet osazený ledkami
-
Night Racer Osram
-
Night Racer Osram parametry
-
Snímač tlaku v pneu a bezdušové řešení KTM
-
Vyvážení zadní pneu po vzoru Valentino Rossi
-
Akcelerační pryže v zadním kole po 35000 km jako nové
-
Chybové hlášky ledkových žárovek
-
Opravená elektroinstalace
-
Držák navi
-
Držák navi
-
Držák navi
-
Držák navi na motorce
-
Držák navi na motorce
-
Držák navi na motorce
-
Nová je nová
Pěkná práce