18.4.2014-při 18000 výměna řetězu a sekundární kolečko 17ti zub" kupodivu zadní rozeta v poho". Poprrvé na maximum 175km/h (a víc už ani rana) při cca 6800 ot/min, jsem maximálně spokojen za 2186 kč a myslím že se dostanu na 4 - 4,5 l/100km a to jsem chtěl docílit.
22.4.2014 - Dnes jsem najel 100km abych mohl doplnit info. Takže úprava 17ti zubu se osvědčila na 1 podtrženou, při projíždění obcí v 50km/h odpadlo cukání. Protože můžu dát za tři a jsem na 2900ot/min., ale i čtiřka se povedla protože asi 55km/h a jsem na 2600 ot/min. Úplně skvělá FORSÁŽ na trojku z 50 km/h nahoru. Prodloužily se i rozestupi mezi kvalty což jsem ani nečekal, ale je to ladnější jak nahoru tak i o to víc dolů "už nejsou takový škuby z 5 na4 a je to uplně super i dolů na 3 když je to nutný při bleskovém předjíždění ". Podle mně je to takhle líp rozložený, samozřejmně je to trochu na úkor síly ale v sólu to nejde skoro poznat. A ve dvou ještě zatím nevím ale podřadit se dá vždicky. Při 120 km/h za pět jsem na 4900 a to musí znamenat že šetřím palivo o to mi hlavně šlo. Nahoru to mašíruje jako Spidfair při náletu např. za čtiři při 130 km/h při 5500 ot/min a ještě by klidně šla ale proč, dám za pět otáčky padnou na cca 5000 ot/min a jede se dál. Myslím si že po bude i pozitivní pro řetěz, protože má tím pádem větší stičnou plochu a mněl by líp zabírat. A obráceně se částečně zkrátila půvěsná délka řetězu, já si to prostě takhle nemůžu vynachválit za 320kč to dělá parády až až. Nevím jak bude reagovat Karbec verze ale u mojí stříkačky to opravdu funguje za 1!!! Pak ještě napíšu víc o spotřebě, zatím čau Pepa 66.
Vlastník | Pepa66 | |
---|---|---|
Vloženo | 21.3.2014 | |
Aktualizováno | 24.3.2015 | |
Zobrazeno | 9 591x |