Došlo i na žabku a dopřál jsem ji ladění optimálního výkonu na brzdě.
Dostala nový výfuk Tenax, vzduchový filtr KN a přetryskování karburátoru Dynojetem.
Výsledky z měření na brzdě jsou víc než překvapivé a myslím, že to stačí až až.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Pár fotografií z renovace... ;-)
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 25.01.2019 |
Uskutečněno:
| 25.01.2019 |
Komentářů:
| 2x |
-
Světe div se, ale upravené KLR 650 (dle pravidel) bylo i na Dakaru a to sice v roce 2007. :-DD
Vyrazily tam tři stroje upravené od holanďanů v týmu Teamgreendakar.nl:
Startovní pozice 194. Peter Oosterbeek
Startov
Typ:
| Reportáž |
Vloženo:
| 02.02.2018 |
Uskutečněno:
| 02.02.2018 |
Komentářů:
| 1x |
-
Tak se tu objevily další kousky. Vypadá to na zajímavý model, který bude přeci jenom ve větší serii a ve více barevných variantách :-DD
Typ:
| Reportáž |
Vloženo:
| 08.10.2017 |
Uskutečněno:
| 08.10.2017 |
hezky postavená Kawa
Tak to máš pravdu, na dálnici to není o rychlosti, ale jakmile přijdou zatáčky, dokážeme potrápit nejednu sportovní mašinu
No a nejvíc mě baví ty pohledy v zahraničí, na čem že jsem to přijel
Podle grafu to má lepší parametry než nový motor Říkám to furt dokola a zase si přisolím s přiměřenou péčí dokážou tyto stroje ukrajovat kilometry do nekonečna Není to ovšem o rychlosti, nýbrž o univerzálnosti a možná špetky nostalgie
úprava byla už na naší společné cestě do Moldavska včetně pneu. Až je dojezdím dám tam hrubší vzorek - jinak Mitasky stačí - dvěstě nejezdím
Pekny, docela ji tunis...10b! Jeste pores lepsi gumy, na tech mitaskach to musi byt strasy.
Měl bych dotaz ohledně toho Dynojetu.. Našel jsem pouze 90 - 07.. Hledám blbě nebo sem lama? Jakej jsi použil ty?
To měření vypadá velice přesvědčivě