PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 400 Burgman (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník majkl_bb
Vloženo 8.4.2015
Aktualizováno 3.10.2023
Zobrazeno 3 303x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 16 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
majkl_bb
majkl_bb napsal 18.04.17 v 15:38

Ahoj,
k ÚH občas jezdím, když mi to vyjde. Například předminulej čtvrtek, ale už na novým stroji B650exe. B400 bude na prodej.

zizour
zizour napsal 14.04.17 v 21:32

zizour
zizour napsal 14.04.17 v 21:21 10b.

Tak to je super, druhý Burgman v Telnici u Brna.A ještě takto vymazlený. To ABS závidím, kdyby to tak šlo dodělat, hned bych si ho tam taky lupnul.

majkl_bb
majkl_bb napsal 02.05.15 v 10:28

Maco: V techničáku od K7 je maximálka 145 km/h, u K10 jen 140 km/h. Tachometr ale proměřuje, takže skutečných 140 buď nedá, nebo dá jen za dobrých povětrnostních podmínek. Teď s Dr. Pulley není problém na tachometru 160 ve dvou, nebo proti větru, přičemž výstřel z křižovatky je fakt super.
Už jen podle rozdílných údajů v TP co se týče rychlosti, ale i hmotnosti, hluku a dokonce i rozvoru je jasný, že je tam něco tak trochu jinak. Nevím jak je to s tím pružením, to se mi zdá stejný, je ale fakt, že pokud má o 5 mm kratší rozvor, mohlo by to znamenat jiný nastavení teleskopů. Ale tu převodovku i chápu, prostě chtěli aby to bylo živější a ne zbytečně moc rychlý na skútr, tak prostě změnili převodovej poměr. Do jaké míry to byl krok správným směrem musí posoudit každej sám.

maco
maco napsal 29.04.15 v 22:07

Tak to je hodně zvláštní,jak s tím podvozkem tak tou rychlostí.Nechápu jak tachometrově může jet skútr mín než kolik má napsaných v techničáku.Kolik máš maximálku v techničáku,já 145.Nový jel fakt přes 170,pak začal vypínat omezovač.Tachometr má asi 10-15% toleranci,to by odpovídalo,170 mínus 15 % je 144,5.Otázka je,kolik to teda jede tobě,jestli máš nějaký super přesný tachometr nebo taky toleranci,to by ti v reálu jelo jenom kolem 125km/h.
Mám ročníky 2003 a 2007,oba nové koupené u nás.U 03 mám variátor Malossi,u 07 jsem měl taky,jenže rozdíl byl minimální a navíc se mi to asi 3x povolilo,dával to tam autorizovaný servis,něco tam asi blbě udělali,tak jsem dal zpátky originál.Rozjezd je ale fakt hrozný,to je zhnilé jak lemra,ta nulatrojka vystřelí jak z praku.Tu nula trojku jsem taky přidřel motor ale po 30 tisících km ale to je na delší povídání,valil jsem to po dálnici kolem 150-160 a asi to žralo víc oleje nebo mi tam v servisu na garanční prohlídce nalili málo oleje,jsem si to bohužel nezkontroloval.Spravovali to na 3x a ještě to není v cajku.Musím to nechat opravit ještě jednou,nový píst,kroužky i vložku ve válci,počkám až bude euro níž,zatím ale jezdím,akurát musím furt dolévat olej,protože to žere jak kráva.Na tomhle mám najetých skoro 80 tisíc a na 07 přes padesát ale ta 07 fakt žere olej minimálně.

majkl_bb
majkl_bb napsal 28.04.15 v 11:05

Trinnlee: Díky

majkl_bb
majkl_bb napsal 28.04.15 v 10:59

Maco: Abych řekl pravdu, ani jsem se nedíval jak mám nastavenou pružinu pérování, protože mi vyhovuje tak jak je. Samozřejmě se dá jezdit s dost velkým náklonem i se stojanem, ale pak člověk v zatáčce přejede hrbol a je to. Minulej týden jsem vzal na rovné silnici o zem i podvozkem (pravým předním rohem), když jsem vyjížděl z kruháče, položil jsem to z jednoho náklonu do druhýho a přitom jsem si přibrzdil. Jezdím na tom prostě jako na sportovní motorce. Kámoš na srazu škrtl o zem při jízdě mezi kuželkama i na T-maxu. Mám taky dva známý se Silver Wingy 600 jeden z nich tvrdí, že se to kroutí, druhá tvrdí, že ne, a že to hodně klopí v zatáčkách. Nedávno jsem s ní poprvé někam jel a na to jak jela by jí stačila nějaká 125. Jela hodně opatrně, ale sama si může připadat jako sportovec... Prostě každej má hranice někde jinde. Už jen podle spotřeby. Když jsem jel teď v neděli se skútrklubem i s manželkou na vyjížďku, najeli jsme přes 100 km se spotřebou 3,4 l. Když jezdím sám, jezdím za 4,8 l.
No a co se týče maximálky, bavil jsem se s jedním klukem co má taky rok 2010 a má ten samej problém. Prostě 140, víc ani ránu. Na starším burgmanu 2007 (pořád ho ještě mám) jezdím s origo válečkama i 160. Na rozjezd se ale tihle dva rovnat nemůžou... Jakej jsi měl (nebo máš) ročník toho Burgmana? To mě zajímá, protože chci vědět od kdy jsou ty převodovky jiný, nebo jestli to bylo nějaký dočasný řešení, než zjistili, že to nebyl dobrej nápad. Co se týče řemenic a řemenu, tam je všechno v normě, téměř bez opotřebení. Prostě je tam jen něco konstrukčně jinak oproti K7. Už jen o 1,5 mm delší ojnice, která se musela objednat až z Japonska a Oulehla se s ní ještě nikdy nesetkal.
No a co se spotřeby oleje týče, nevím jak to je, ale nevěřím tomu, že by původní náplň vydržela 12.000 km, obzvlášť když se v každé recenzi píše, že Burgmany prostě olej žerou. Tenhle mi po 2.000 km asi zatím nic moc nesežral, ale vím, jak to bylo u mých dvou předchozích Burgmanů, tam bylo opravdu potřeba kontrolovat a dolívat.

Trinnlee
Trinnlee napsal 26.04.15 v 21:00 10b.

Cus bus, tak jsem ti dnes na srazu tvrdil že jsem už na tvem profilu byl a zkouknul...což je sice pravda ale neobodoval jsem tě takže ted to napravuji a davam jasnych deset. super stroj v krasne barve a klobouk dolu co s tím autobusem umíš...

Více na: http://www.motorkar...98&act=komentare
Copyright © Motorkari.cz

maco
maco napsal 26.04.15 v 16:32

Tak to nikdo nezpochybnuje že to bylo přidřené.Já jenom zpochybnuju že by nová motorka žrala tolik oleje,muselo by tam chybět tak aspoň litr abys to přidřel,pokud to srovnávám se svojím skútrem,kde jsem za prvních 12 tisíc kilometrů nemusel doléval ani deci.
Zadruhé se mi nezdá ani ta rychlost a válečky,to je moc divné.Mi to jelo s originál válečkama přes 170 a tobě jenom 140 a musels tam dávat nějaké tuningové aby to jelo 160?.Ona ta rychlost časem klesá,opotřebením řemenic ale až tak po ujetí 30,40 tisíc kilometrů.Olej to začíná víc žrát taky až po tolika ujetých kilometrech.Chtěl bych toho skůtra vidět,zajímal by mě i ten stojan co ti škrtá v zatáčkách.Mi to v zatáčce nikdy neškrtlo,a to mám sjeté gumy až ke kraji,možná ve dvojko při větším zatížení by to mohlo škrtnout,já jezdím sám ale i když jsem byl plně naložený tak nic.Starší ročníky pod 07 škrtají normálně,to je tím menším předním kolem,od 07 je přední kolo větší.Nebo to může škrtat z důvodu slabé pružiny,která drží stojan a při otřesech povoluje.

majkl_bb
majkl_bb napsal 12.04.15 v 09:40

Maco: Je mi jedno jak to bylo. Mám vymontovaný díly, takže vím, jak vypadá ojnice, jak byly přidřený vačky, nebo jak byly obroušený kroužky. Prostě to jezdilo bez oleje, což je naprosto zřejmý. A taky vím, v jakým stavu jsou kotouče, destičky, hefty, spojkový obložení, variátor - či řemen, nebo že lak nemá sebemenší škrábanec. O těch najetých km vůbec nepochybuju...

dzalalabad
dzalalabad napsal 12.04.15 v 08:40

Moc pěkný stroj,, Tak ať slouží...

maco
maco napsal 12.04.15 v 01:12

Hezká pohádka o přidřeném motoru po 12500 kilometrech ale vůbec tomu nevěřím.To by znamenalo že se majitel vykašlal na všechny garanční prohlídky v servisu a to znamená že při najetí 12500 kilometrů by měl mít za sebou minimálně dvě a dvě výměny oleje.Kromě toho by mu musela nejpozději od najetí 6 tisíc kilometrů,kdy je dle manuálu druhá výměna oleje svítit celou dobu na displeji kontrolka OIL CHANGE,kterou by ignoroval asi to byl flegmatik i blázen zároveň,pokud se mu to navíc stalo v záruční době.

hu100bar
hu100bar napsal 11.04.15 v 19:06

Taky jsem ho měl,čtyřstovku Buráka,ročník 1999,nemohl jsem si stěžovat.Výlety ve dvou,pohodlí,nepršelo na mne,ovladatelnost paráda-klopení.A jelo to ve dvou i 150 po rovince.A ten tvuj je v bílé fakt super.

Laika
Laika napsal 11.04.15 v 09:43 10b.

Je fakt pěknej, ať z něj máš jen radost !!!

ellboss
ellboss napsal 11.04.15 v 06:41

krasavec , taky o něm přemýšlím

Zelinář
Zelinář napsal 08.04.15 v 22:02 10b.

Super. To si chci poridit



TOPlist