PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 S (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Houdek
Vloženo 11.9.2009
Aktualizováno 11.9.2009
Zobrazeno 5 503x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.3

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 20 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jir222
jir222 napsal 03.02.17 v 20:52 6b.

Šťovik
Šťovik napsal 15.12.11 v 21:39

po přečteni
kuwa co fčyl bramboru,ryžu
normalně si mně nahlodal ne-li odradil tyden litam po netu že si pořídim RS no babo raď
jinak pěkně napsano

bos1127
bos1127 napsal 11.07.10 v 14:56

Každopádně velké díky Houdkovi za obsáhlejší recenci, protože jich je jako šafránu. Docela by mne zajímala příčina toho zadřeného válce, protože tohle není pro BMW zrovna typická závada, spíše tomu bývá opačně. Ač je BMW některými nazývána "antimotorkou" je to stroj se silným a specifickým charakterem a konstruovaný lidmi pro lidi. Potěší jak celkovým chováním, dobrým zpracováním tak dobře vyřešenými detaily jako je mj. ochrana jezdce před povětrnostními vlivy nebo sadou na opravu pneu. Samo má i své zápory jako prolínající gufera převodovky a kardanu a pár dalších neduhů, jež majitelé Japů neznají. Celkově je to dobrá moto, na okreskách a horších cestách většinou výrazně rychlejší než konkurence z Asie, na rovinách chybí trochu HP ale tento nedostatek vyrovná svým charakterem a zákrutách (ne těch okruhových) umí být rychlá téměř jako SS z Japonska. Při použití zadní vzpěry z R1100/1150GS (na verzi Sport je sériově) by neměla být problém ani světlost při velkých náklonech. Podle mého názoru je R-S povedený univerzální stroj, který bych si s klidmým svědomím pořídil znova.

Tazitaz
Tazitaz napsal 21.05.10 v 22:25

DR.dainese je asi sportovec,ne motorkář,proto požaduje jiné výkony a váhu.Jinak si jeho názor nedovedu vysvětlit.Každej je vyhraněnej jinak.

t.prilba
t.prilba napsal 30.09.09 v 00:05

taky přidám, už jsem pár motorek měl v ruce a hodně rozdělanejch. Tvrdil jsem, že není snad nic komplexně lepšího než Ducati, páč ve srovnání s japoncema je to kvalitativně úplně ale úplně někde jinde. Já se nehoním za výkonem, za rychlostí, ale cením si cekové kvality výrobku. Kdo jen jezdí, lije benzít nic neví. BMW mě dostalo a jednoznačně Ducati předčilo, protože to co trochu Ducati chybí jako je pohodlí, trošku větší výkon, životnost motoru, ... a kdo ví co ještě, tak to má BMW. Promiň dr. Dainese, ale já s tebou vůbec nesouhlasím, jsem za to moje bávo nedal skoro nic, tedy nehraju si na snoba, co dal za bávo půl baňky. Servis si dělám sám. Je fakt, že dostupnost náhradních dílů 10 dní je o 7 víc než u japonce ale o 20 míň než u Ducati. Na závody to fakt není, tak myslím roli váha nehraje.

mardock
mardock napsal 25.09.09 v 17:01

hlavně je problém, že nemáš vlastní zkušenost.Já narozdíl od tebe neříkám že ostatní motorky stojej za nic.

mardock
mardock napsal 25.09.09 v 16:59

no já sem si koupil 12 let starou mašinu a sem spokojenej.Dle tacha má najeto 50 tisíc ale musí mít mnohem víc.To co sem si s transalpem užil a kolik sem do něj nasázel za sezónu a půl a to sem naštěstí nekupoval řetězovou sadu tak u BMW bez problému.Mluvím z vlastních zkušenosti.Máš pravdu že nový Báwa jsou poruchovější ale u starších typech seš mimo.Igor Brezovar by ti k tomu asi řekl svoje.A nechápu proč mluvíš o Váze?

dr.dainese
dr.dainese napsal 25.09.09 v 16:10

mardock: BMW ohromí jedině cenou stroje a servisu, jinak sem nic extra nenašel, co by se mělo do nebe vychvalovat. Chválí to ti, co si to koupili za půl baňky, teď by neprodali ani za 120, tak jim nezbývá nic jiného, než říkat jak je to ůžasná motorka, které po 40tis km vůbec neteče olej z gufer kardanu, která má ke všemu při servise uplně luxusní přístup a hlavně je uplně nejvíc lehká

mardock
mardock napsal 25.09.09 v 15:54

dr.dainese: mrdka bmw?No nevim no.Měl sem i japonca tak srovnat trochu můžu a mrdka není ani jeden.Neznalost tě neomlouvá.

dr.dainese
dr.dainese napsal 25.09.09 v 11:48

PrillerPips: ale Boxer Cup je oproti sériovce "trošku" upravený, ne?

PipsRonin
PipsRonin napsal 24.09.09 v 19:14

Dr.Dainese: Tak zrovna s tebou bych si někdy rád zajezdil
Jinak v roce 2004 v Brně BoxerCup 2,16min To docela ujde na motorku která má 98 koní, kardan a 230kg

Bierek
Bierek napsal 23.09.09 v 12:22

Ale ale... chlapi, přece trochu úroveň do diskuze. Ne?
S kolegou jsem ve stejným věku a vodím stejnou motorku, R 1100S rok výroby 2004 s již dvojitým zapalováním, takže bych rád přidal pár postřehů do diskuze.
Motorku od BMW si nekupuje každý a vlastně pro každého není. Pro mě to byla jasná volba, chtěl jsem stroj, kterej vyžaduje od řidiče "koule". Zvuk dvouválce zostřují laděné výfuky Laser a motor je trochu poladěn přečipováním na vyšší výkon. Koncepce motoru je stará už od druhé světové války, proč tu vlastně je dodnes je neskutečné charisma a kouzlo, které učaroval nejednomu pilotovi (BMW vyrábělo především motory do letadel :)) Porovnáním s otáčkoměry jiných strojů přijde každý hned na to, kde se motorka cítí nejlíp. Perfektně tahá odspodu a příjemné cestování se pohybuje v rozmezí 4-6tis otáček. Pokud chce člověk trochu závodit a držet krok s litrovejma japoncema, tak stačí podržet plyn a řadit těsně nad červenejma. Tam se odehrává masakr. Každej kvalt mezi 7-8tisíci neskutečně tahá a dává dost energie na neskutečnou akceleraci.
Přiznejme si, kde se asi tak nachází hranice stroje a hranice řidičských schopností na běžných silnicích a v provozu? Takže na ježdění po okruhu to nebude, ale kdo chce stroj, kterým se odliší od ostatních a nebude mít smůlu při koupi (lít tam správný olej...), tak mu BMW R1100S bude dlouho sloužit a dělat radost.

spidi.cz
spidi.cz napsal 22.09.09 v 22:55

Chlape zabal to, kup si tříkolku. Jak se říká na posranýho i hajzl spadne...

dr.dainese
dr.dainese napsal 21.09.09 v 10:06

Myslím, že ocasi jsou ti, co vychvalujou mrdky jako je BMW

mardock
mardock napsal 16.09.09 v 20:16

no vidíš-to je tak když seš ocas a kupuješ si motorku o které nic nevíš.Tohle bych si rozhodně na okruhový ježdění nekoupil.

Dina
Dina napsal 15.09.09 v 18:02

به معنی نشانگان نقص ایمنی اکتسابی است. ایدز یک بیماری پیش‌رونده و قابل پیشگیری است. این بیماری حاصل تکثیر ویروسی به نام اچ‌آی‌وی در بدن میزبان است که باعث تخریب جدی دستگاه ایمنی بدن (معروف به کمبود ایمنی یا نقص ایمنی) انسان می‌گردد که خود زمینه‌ساز بروز عفونت‌های موسوم به فرصت‌طلب است که یک بدن سالم عموماً قادر به مبارزه با آن‌هاست و در نهایت، پیشرفت همین عفونت‌ها منجر به مرگ بیمار می‌گردد؛ به‌طوری‌که بیماری سل عامل اصلی مرگ و میر در میان مبتلایان به ایدز در سراسر جهان است.

در سال ۱۹۸۱ هشت مورد وخیم از ابتلا به بیماری کاپوسی سارکوما یکی از انواع خوش‌خیم‌تر سرطان که معمولاً در میان افراد سالمند شایع است، در میان مردان همجنسگرای نیویورک گزارش شد. تقریباً هم‌زمان با این موارد، شمار مبتلایان به یک عفونت ریوی نادر در کالیفرنیا و نیویورک بالا رفت. با این که در آن زمان عامل شیوع ناگهانی این دو بیماری مشخص نشده بود، اما معمولاً از این دو واقعه پزشکی به عنوان آغاز ایدز یاد می‌کنند. در طی یک سال این بیماری بدون نام، گسترش زیادی داشت تا سرانجام در ۱۹۸۲ آن را ایدز نامیدند.

از سال ۱۹۸۸، یکم دسامبر (۱۰ آذر) هر سال به عنوان روز جهانی ایدز معین شده‌است و هر سال برای این روز شعاری نیز در نظر گرفته می‌شود.

بیش از ۹۰ درصد موارد ابتلا مربوط به کشورهای جهان سوم و در حال توسعه است. ایدز در حال حاضر چهارمین علت مرگ و میر بشر است که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۱۰ مقام اول را از آن خود نماید.

نوشتارهای برگزیده – نوشتار پیشنهادی هفته

simonberan
simonberan napsal 13.09.09 v 16:52

Hlavně že zůstal život, když už odešlo eSko. Určitě časem pořídíš další stroj, abys zlomil nepřející osud a napravil reputaci.
Ať se daří.

dr.dainese
dr.dainese napsal 12.09.09 v 18:35

BMW dělá i motorky? To jsem neveděl

xLarry
xLarry napsal 12.09.09 v 11:54

Dlouhý a snutný popis. Hold pech Snad nebudu mít taky tolik štestí

kizak
kizak napsal 11.09.09 v 21:12

to je teda smůla, holt ne každej kousek se povede a ty jsi asi měl zrovna ten "páteční"...



TOPlist