renocar_unor



PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 S (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Beemer7
Vloženo 16.5.2016
Aktualizováno 16.5.2016
Zobrazeno 5 079x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Poté, co jsem své první BMW R1100S přestavěl do cestovna, mi začal chybět sportovní posez. A protože pro mě osobně je „S-ko“ jedna z nejhezčích motorek, pořídil jsem si tuhle krásku ještě jednu, tentokrát v ryze sportovní podobě.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Věděl jsem, do čeho jdu. Chtěl jsem tenhle stroj ve sportovní verzi a tak ho mám. Zájemce o podrobnější popis odkazuji na profil svého prvního S-ka, kde jsem se tenhle stroj už zevrubně popisoval. Ale je pravda, že v podstatě pouhá změna řidítek udělá s celkovým pocitem z jízdy strašně moc. A já mám ten sportovní posez rád. Na dovolenou bych s ní asi nejel, ale na krátké svižné svezení je to fajn a přináší mi to radost. Až pojedu příště na okruh, tak s touhle :-).

Recenze

Poté, co jsem své první BMW R1100S přestavěl do cestovna, mi začal chybět sportovní posez. Vyšší turistická řidítka jsou na cestování fajn, ale přece jenom ta možnost sednout na bajk, sklonit se nad nádrž a opřít se o nízká řidítka mi zkrátka chyběla. A protože pro mě osobně je „S-ko“ jedna z nejhezčích motorek, pořídil jsem si tuhle krásku ještě jednu, tentokrát v ryze sportovní podobě.

Koupil jsem jí s nájezdem necelých 92 000 km. Motorka byla dovezena z Itálie, kde si jí v roce 1999 koupil můj vrstevník a vlastnil ji celou dobu, než jsem jí koupil já. A očividně se o ní pečlivě staral. Má vedenou servisní knížku s posledním záznamem v cca 89 000 km a kromě servisních úkonů dle standardního servisního plánu jsou v ní zaznamenány i takové operace, jako výměna a repase tlumičů, výměna palivových i brzdových hadic, výměna ložisek v Paraleveru i Teleleveru, gufer a dokonce i výměna spojkové lamely.

Z fabriky byla vybavena jen pár doplňky:
- 50A alternátor
- Vyhřívané hefty
- 12V zásuvka
- Zadní krovka

Původní majitel jí doplnil o:
- Laser PowerChip
- Tlumiče WP Suspension s nastavitelným předpětím pružiny (vzadu navíc hydraulicky), odskoku i komprese. Navíc jsou oproti sérii delší, čímž se zvýšila světlá výška (asi o 2 cm) a volnost náklonu.
- Tlumič řízení
- Plexi MRA - Spoiler windshield "S"
- Protektory hlav válců

No a já jsem na ní dal pár doplňků, které jsem už dříve sundal z prvního S-ka:
- „Čtyřlaufový“ výfuk
- Otevřený svod (bez katu)
- Klín pod motor

Proč jsem koupil motorku s takovým nájezdem? Po pravdě nepředpokládám, že bych na ní já sám najezdil nějak moc. Koupil jsem si jí pro radost a občasné svezení kolem komína, takže i kdyby se něco porouchalo, tak se nic nestane. A taky mě zajímalo, v jakém stavu je stroj s nájezdem téměř 100 tisíc km a co mě čeká, až se k takovému nájezdu dostanu i s prvním S-kem, které pro mě zůstává hlavní motorkou pro cestování a na kterém budou kilometry přibývat určitě mnohem rychleji.

Podle kompresních tlaků je motor pořád v dobré kondici. Servisní manuál říká, že vše nad 10 barů je dobré, 8,5 – 10 barů je normál a pod 8,5 barů špatné. Já jsem naměřil na jednom válci 10,4 baru a na druhém 10,6 (na studeném motoru).
Jediné, co jsem na ní zatím udělal já, byla výměna ložisek v předním kole, která měla svá nejlepší léta už za sebou.
Pro jistotu jsem ještě vyměnil baterii, která už vypadala podezřele, dal nové svíčky a samozřejmě vyměnil všechny náplně včetně olejového a vzduchového filtru.
Teď už jen najít víc času na ježdění .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mark2
mark2 napsal 29.01.22 v 18:11

Ahoj, myslím, že tady ještě pár kousků chybí, ne..?

Beemer7
Beemer7 napsal 22.05.20 v 09:44

Dík.
Není. Tenhle prodával Wunderlich.

Obdélník
Obdélník napsal 12.05.20 v 10:48 10b.

Nejhezčí R 1100 S tady. Ten spodní klín je originál ?

jir222
jir222 napsal 03.02.17 v 20:57 9b.

Laserman
Laserman napsal 09.06.16 v 02:14 10b.

pěkný laufy

Více komentářů



TOPlist