PROFIL MOTORKY

Jawa 250 Pérák (1951)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Smokee
Vloženo 6.11.2008
Aktualizováno 6.11.2008
Zobrazeno 2 787x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 9 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pavel_jawak
pavel_jawak napsal 20.02.12 v 17:18

Nádherný Pérák 10b jednoznačně

Dolin
Dolin napsal 02.01.11 v 21:11

Paráda!!!

Jarda-Bekr
Jarda-Bekr napsal 01.02.10 v 16:47

Pěknej kousek, mít prostory taky bych něco podobnýho na mazlení pořídil 10b.

Stanley_H
Stanley_H napsal 26.07.09 v 23:58

Máš to moc hezký. Také mám uloženku. Problémy s origo karburátorem jsou známé. Ja mam pod deklikem schovany karbik z kejvačky a je to naprosto bezproblemové! Strašně moc taky delá nastavení predstihu a odtrhu.Než jsem repasoval origo zapalovani,tak mi to na zapalovani z kejvačky jezdilo za 6-8litů,coz je otřes!!! Nyní po odladení origo zapalování s karburatorem z kejvačky jede 120km/h na radaru a v prumeru bere 4 litry-maximalne 5,coz je optimální.ale taky umí jet za 3,kdyz to jen táta šimrá.preju hodne štestí,mýslím,ze te ceká jeste vícero resení postupem casu...je to stále jedoucí 60 let starej stroj.nic nevydrží takle dloho!!

molotov
molotov napsal 18.04.09 v 10:53

kasmar
kasmar napsal 02.01.09 v 20:17

Zdary, Peyrak hezkej, jenom nevím, s kým jsi mluvil, že jsi slyšel samé stížnosti.
Ohledně těch zvýšených otáček, podobně jak tviks jsem měl podobný problém na čz 476. Zkoušel jsem měnit gufero pod zapalkem, přetěsnit válec, hlavu a karburátor, nakonec jsem ze zoufalství i půlil a přetěsňoval kartery...pak pomohlo vyměnit karbec

tviks
tviks napsal 27.11.08 v 17:59

Zdravím krásný péráček a i béčko máš pekné. Jeste s tema zvyšenýma otáčkama a spotřebou, zkus sehnat jinej karburátor, já jsem měj ten samý problém se zetkou, jak jsem seřizoval tak jsem seřizoval, volnoběch za studena ok a jak se to zahřálo, tak jsem na křižovatce málem projel na červenou. Nakonec to bylo tim, že jsem mel malou prasklinku v karbutatoru a když se to zahralo, tak soupatko zustalo zaseklé v polovine a nešlo dolů... Vymenil jsem karbec a od te doby je motorka poslušná a spotreba v normě. Jinak davám 10

Krajda
Krajda napsal 11.11.08 v 16:57

Ta původní dobová patina mu sluší, jistě je péráček ozdobou silnic v okolí Jinak na spotřebu má taky vliv správný předstih a odtrh, na jednoválci to na chodu motoru tolik nepoznáš, ale projeví se to ve spotřebě (např. že to zapaluje ob otáčku...). Taky by měly být vyčištěné (vypálené) vložky výfuků. Pro správné nastavení karburátoru mrkni třeba na www.jawamania.info , najdeš tam příručky i diskuzi. Tak hodně zdaru a ať to jezdí, jak má

Milan1963
Milan1963 napsal 11.11.08 v 11:59

Pěkné!mám to samé,však se můžeš podívat,a pérák je jedinečný.



TOPlist