Vlastník | Rade25 | |
---|---|---|
Vloženo | 14.2.2008 | |
Aktualizováno | 10.8.2015 | |
Zobrazeno | 5 042x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
Vlastník | Rade25 | |
---|---|---|
Vloženo | 14.2.2008 | |
Aktualizováno | 10.8.2015 | |
Zobrazeno | 5 042x |
...a dobře vypadá,je o ní asi dobře staráno...
...dobře se to čte...
Prostě krásná motorka a v případě Radka i mírně odlehčená od plastů ale pořád krasavice...Ráďo, prostě plný počet bodů...
Boha jak já miluji tyhle staré báby Sám sem začínal na Kawasaki GPX 750R.Měl jsem za sebou dva kusy a ta první se mnou objela celé Řecko.Dnes se bojí chlapy jezdit ven i na nových,prý co kdy by se něco stalo Byla rok 87 a nalítáno přes 80tis.No at ti slouží,jsou to naše holky, že 10b
Pěkná a zachovalá dávám za 10B
jen pro doplnění : tím že ty modely ZZR byly většinou v Japonsku, jsem myslel tak, že u nás už jen těžko někdo má stroj ZZR 11 z roku 2004
A ZR 750, jsem se upsal, myslel jsem ZR-7 ...znalci doufám odpustí a prominou Nechtěl jsem se nikoho dotknout a nebo v tom dělat bordel
GPZ 1100 byla vyráběna od roku 1977 do roku 1987 také známá jako UT (Uni Trak). Následoval model ZZR 1100 od roku 1988 do roku 2004, kde tyto modely byly už jen většinou v Japonsku. GPZ 1100 (ZXT 1100 E) byla opět vyrobená v roce 1995 a vyráběná do roku 2002. Řekl bych, že japončíci potřebovali něco na jejich trh, tak zalátali díru . Motor v GPZ 1100 je ze ZZR 1100 avšak seškrcen na menší výkon a krouťák. Rám z GPZ byl použit o rok později pro ZRX 1100. Naopak zadní svetlo z GPZa je použito v ZR 750, takže bych řekl, že něco si vzala a něco dala . Jinak je tento motor držák, dá se dokonce jednoduchou změnou zvýšit jeho výkon na hodnotu ZZR, takže bude mít to, co má ZZR. Kromě rámu .
Pěkná KAWA, ale po pravdě se přiznám, že jsem netušil, že se vyráběla i v 95 roce Ať slouží
olomoucky kraj... :( to je na kontrolu navodu daleko... :)
A taky mám asi dobrý to, že mám pro tu 1100 dílenskej manuál :)
Je to origo od Kawasaki a je to tam perfektně všechno popsaný, skoro do posledního šroubku
Aspoň mám ulehčenou prácu...to hledání na netu je kolikrát na zabití a ztrácíš spoustu času :
I když je fakt, že i tak jsem si na netu stáhl celkem dost manuálů
for Spijker
Čezeťáckej klidně můžeš použít, mám ho taky a je vpoho.
Nejsem si stopro jistej, si teď nemůžu přesně vzpomenout, ale myslím, že je to SDZ 530 bych se musel podívat
Výkon mám 95 kW a 100 Nm (a nejezdím jenom turisticky, ale taky tomu pořádně naložím )
Jinak beru celou řetězovku od firmy CONTRA z Brna. Bral jsem už od nich několikrát a vždycky naprostá spokojenost. A ceny jsou super
Dokonce jsem měl od nich půjčenou i nýtovačku, a při koupi komplet celé řetězovky mi k tomu dali i pračku na řetěz v hodnotě 850 kč zdarma.
.. a jakypak na tohle pouzivas retez?
konecne jsem mel call ze mi namontovali gumice... a tak si pro to konecne muzu jet... ale bohuzel..mi taky oznamili, ze mam na rade retez... :((( jaky rezet jezdis ty? A kolik ma to tvoje vubec koni? Ale ja to mam mozna ve vzkazech vid? Musim mrknout... Jinak diky za radu... Uvazuju o CZ, protoze se mi zda prizniva cena... Ale zase bych nerad mel za polovicni cenu retezy dva... byl kych na tom stejne, ale dvojnasobek starosti... :( to co tam mam ted je jak ksandy...
ani jsem netusil ze se tohle delalo tak dlouho... pekna motorka... :D
Zdarec ozzman_84,
na kufrech se zatím pracuje, teď asi dám lodní vak a možná ještě boční brašny....než se dokopu ke kufrům
Jinak úložnej prostor pod sedlem je taky docela velkej (aspoň oproti GPXu 750 lol )
Rade
Nazdar,
to nejaky centimetry na delku to ma, jen co je pravda :) Nechyby tomu jeste nejaky ulozny prostory? Kufry, brasny...at je to poradne autobus.
Radek