PROFIL MOTORKY

Honda CRF 300L (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník rradarr
Vloženo 11.12.2023
Aktualizováno 11.12.2023
Zobrazeno 4 616x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 20 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marty_G
Marty_G napsal 23.02.24 v 14:46 10b.

supr počtení, zajímavý a i inspirativní úpravy a pěkný polepy

Stanooo
Stanooo napsal 16.12.23 v 11:02 9b.

Všechny ty úpravy mají hlavu a patu a podle mě je škoda že výrobci tuhle kategorie motorek (tím myslím do 500ccm) považují za low cost a nedávají na trh i v trochu lepší verzi. Kdo má zájem o lehčí motorku tak musí koupit základ na kterém hned třetinu věcí musí vyměnit.

Byhon
Byhon napsal 15.12.23 v 11:16 10b.

Super popis, díky...

Mercurio
Mercurio napsal 15.12.23 v 07:41

Rozumím tomu upgradu.
Po 17ti velmi spokojených letech s FZS 600 mě koupě KTM 390 neskutečně nakopla a ježdění mne začalo ohromně bavit. Ty koně nahoře použiju občas ,ale s váhou se člověk pere/sere pořád. A to mě nebaví...

Tača
Tača napsal 14.12.23 v 19:26 10b.

Super práce.
Taky přicházím ma to, že méně je více. Ať slouží.

MarioV2
MarioV2 napsal 14.12.23 v 13:06 10b.

Dobrý to máš, i ty polepy za mne dopadly dobře. Úpravy mají hlavu i patu a nevypadají na vesnický tuzing. 10b.

walk
walk napsal 14.12.23 v 12:44 10b.

taky ji mám v hledáčku, zde se mě dostalo hafo užitečných informaci a jako bonus ve velice vtipné formě

Mopedson
Mopedson napsal 14.12.23 v 11:31 10b.

Parádní čtení

Rachus
Rachus napsal 14.12.23 v 09:59 10b.

Super popis, který zabral stejně času, jako úpravy na mašině

TRAVEX-BMW-GS
TRAVEX-BMW-GS napsal 14.12.23 v 09:26 10b.

Dočetl jsem to až do konce a musím jen souhlasit.Doma mám 3 motorky po 25 letech ježdění a taky mi trvalo než jsem na to přišel,že boty nemáš taky jen jedny na celý rok.CRF mám taky ale ve verzi 250 L a mám na ní najeto 12000 km.Plánuji také vyladit podvozek protože mám vše zatím origo,jelikož na to moje brouzdání krajinou mi to zatím stačilo.Tak ať dobře slouží.

penous
penous napsal 13.12.23 v 23:46 10b.

Super popis

MartinXL650V
MartinXL650V napsal 13.12.23 v 22:56

pěkný popis a pěkná vývojová práce už jsem byl pro CRF rozhodnutej, ale praktická nutnost okamžitě řešit podvozek (taky nejsem žadnej 45kg thajec) to rozhodnutí pohŕbila. Zase tak levná není, abych jí hned po koupi půlku předělával

TomasNBK
TomasNBK napsal 13.12.23 v 19:37 10b.

Tak sem se budu vracet pro inspiraci! Po přečtení nutně potřebuju druhý stroj
Kdyby to šlo, dám klidně 15 bodů

ventil89
ventil89 napsal 11.12.23 v 21:37 10b.

Radus88
Radus88 napsal 11.12.23 v 20:12

Celý tvůj popis jsem prelouskal pěkně napsaný.
Já si byl vyzkoušet T7 po tom co jsem rok jezdil na XT 660 s tím, že se někam posunu, ale asi bych byl zase omezený váhou.

Radus88
Radus88 napsal 11.12.23 v 20:12 10b.

Celý tvůj popis jsem prelouskal pěkně napsaný.
Já si byl vyzkoušet T7 po tom co jsem rok jezdil na XT 660 s tím, že se někam posunu, ale asi bych byl zase omezený váhou.

Pedl
Pedl napsal 11.12.23 v 17:49

Co se týká chlazení, můžeš zkusit třeba nějakou lepší chladící kapalinu jako Motocool Expert, nebo se zeptej ve fóru. Ale asi pokud teplota nejde přes max, tak to může být normální.

kain80
kain80 napsal 11.12.23 v 16:32 10b.

Wenca24
Wenca24 napsal 11.12.23 v 16:08 10b.

No, máš to pěkný
Ale myslím že jsem říkal: Jestli není lepší být o hodinu dýl na té dálnici, než se tady půl dne jebat s těma těžkýma ku.vama

Heki
Heki napsal 11.12.23 v 15:58 10b.

Masakrální stroj. Po schodech jezdí nahoru i dolů a ten motor je udělaný tak fajn, že si ho u endurohrátek nezašlápneš, ikdyž jezdíš jak úplný matlák, jako já.



TOPlist