Vlastník | bubaris | |
---|---|---|
Vloženo | 27.9.2023 | |
Aktualizováno | 5.2.2024 | |
Zobrazeno | 1 605x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
Vlastník | bubaris | |
---|---|---|
Vloženo | 27.9.2023 | |
Aktualizováno | 5.2.2024 | |
Zobrazeno | 1 605x |
Dekuji vsem, kteri zavitali do meho profilu a odborne posoudili pritele Sahiba.
Budu se jeste snazit vyuzit prizniveho pocasi a podniknout co nejvic, at se s vami mohu podelit o jiste mnoho zajimavych zazitku.
Přišel jsem, viděl jsem, ozkoušel a musel pochválit. Moc hezký stroj, jízda až sametová bych řekl, pro jednoho optimální a velmi stylové na okresky, ježdění do práce nebo na rande. Za mě rozhodně palec nahoru. Ať slouží a nezlobí.
Ať ti slouží a jen samou radost.
Pěkný motocykl
Pěknej Sáhib Já mam letos na Classicu 350 "Afrikakorps Edition" najeto 12 000 km Ty plánovaný úpravy, jak píšeš (dekat, vzduch. filtr, FuelX...) jsou podle mě vyhozený peníze, vono to vo moc líp nepojede Spousta borců na YT to udělala a pak to zas vrátila do originálu. Hlavně ať seš spokojenej a ať ti dělá Sáhib radost
Jak se nám tu Enfieldi rozmáhají. Tento má krásné zbarvení. At slouží.
Vďaka myslim, ze nic neni nemozne.
Koukam, ze postizenych syndromem RE je nas cim dal vic.
Vitaj v klube!
Bracho, tak podla tejto recenzie by som sa rad raz s Tebou stretol
Motorka krasna, ked som ho videl, hned som sa zamiloval do medenej verzie, ale casom ma viac zacala lakat prave tato Tvoja. Ale ked ja uz mam 535 classic chrome green, to uz by mi asi naozaj zobrali obciansky preukaz
Bohuzel 500 nebude, nebylo by pro ni v soucasne politice RE misto.
Vem si, ze maji 4x 350 (Meteor, Classic, Hunter a Bullet), 3x 650 (INT, GT, SM a ma prijit Classic a Sherpa/Scrambler)
2x 411 (Himl a Scram) a bude 450 vodnik.
Na indickem foru se pise, ze je v diskuzi kapotovana GT 650 s loukotemi, Bobber 350, ale o dvouvalu do V ani carka.
Kazdopadne s boomem prodeje 350 v USA se ozyvaji hlasy o nejakem kitu co zvysi objem motoru, tak jak je u 650.
Vim, ze u Hitchcocka maji kit na starou 500 a 535, kdy z toho jde udelat 612, ale nechtej vedet za jake penize...
Jezdil jsem na ní ,je to zajímavá motorka Za ty peníze. Má svoje kouzlo. Taky velmi povedený design
Pro mě bohužel slabá. Snad udělají i půllitr.
Ja si taky myslim, ze ani jedna z variant (decat,K&N, FuelX) rozhodne na vykonu neprida, pac objem nicim nenahradis, ALE jak pises, motor se lepe chova.
Na YT je norsky kluk Morten, ktery tohle vse udelal + ma tam aftermarket lauf z Indie a dokonce sel tak daleko, ze koupil u Hitchcocka jinou vacku. Ma v planu jit jeste dal, chce zkusit "otocku" a osadit tento motor karburatorem!
Clovek by rekl, ze se zblaznil, ale on vi co dela.
Dela to, protoze chce zkusit jestli to jde a jak by se motka chovala.
Ja mu fandim, kdyz na INT a GT je od S&S BigBore kit, kdy z 650 udelas 850, hromada aftermarket dilu, uz osvedcenych postupu, lidi co maji na 350/650 najezdeno kilometru kolem zemekoule, tahle znacka proste ma obrovsky potencial rustu, za kterym nestoji jen management, vyvoj a delnici, ale predevsim my, pratele RE (zamerne nepisu klienti) sedlajici stroje jedine nejstarsi nepretrzite vyrabejici znacky na svete.
krásná S jedním sedlem úplně luxusní
Jinak jsem na Meteoru zkoušel jak DNA kryt na origo vzduchový filtr (mám trochu výhrady k DNA filtračním schopnostem ,-) ), tak tam mám Fuel X lite. Odzkoušená i kombinace jen jednoho z toho a skončil jsem u původního provedení sání a Fuel X tam zůstal - nicméně přínos naprosto minimální. Vlastně neměřitelnej. Nechal jsem to tam jen kvůli malinko lepšímu chlazení s bohatší směsí v zájmu životnosti motoru.
Ale možná s decatem to bude zase fugnovat jinak.
Moc hezká motorka.
Pěkný stroj
Ahá no, lehce jsem spekuloval jak budu svého nového přítele oslovovat, jednoznačně jsem se shodl, že to bude SÁHIB Ihned doplním do profilu.
A taky nejseš IN, protože jsi nepopsal KONEKTIVITU tohoto stroje!!!
Tohle je stroj, který může být právem titulován jménem
FANOUŠ!
Prostě ráno vstaneš, vylezeš v županu a v papučích do přístěnku a podrbeš Fanouše pod krkem.