PROFIL MOTORKY

Peugeot E-Vivacity (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník e-Kája
Vloženo 15.7.2023
Aktualizováno 1.4.2024
Zobrazeno 389x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 2 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
e-Kája
e-Kája napsal 16.07.23 v 22:20

callowsick: díky za ohodnocení a zajímavý technický dotaz.

Ten stříbrný plastový kryt na zadní kyvce vypadá sice mohutně a sofistikovaně, ale uvnitř se skrývá pouze obyčejný ozubený řemen. Díky krytu se na něj alespoň nepráší a osa elektromotoru musí být v ose čepu zadní kyvky, aby se neměnila vzdálenost mezi osou elektromotoru a osou zadního kola, což by ozubenému řemenu nedělalo dobře

Ještě jedna zajímavost, na opačné straně je mohutný a designově povedený plastový kryt čela elektromotoru. Pod ním se ukrývá pouze miniaturní destička se snímačem polohy rotoru a jinak jen samej vzduch. Alespoň se to dobře chladí

callowsick
callowsick napsal 16.07.23 v 18:55 10b.

Zajímavá varianta

Ze zvědavosti - jak to má řešený přenos síly, pls? Vidim tam elektromotor na stejném místě, jako spalovák a co je dál? Variátor a spojka jsou asi zbytečný, takže jen nějaký přenos do koncového převodu u kola???

Dík za osvětlení



TOPlist