Vlastník | Snekofon | |
---|---|---|
Vloženo | 30.4.2021 | |
Aktualizováno | 11.10.2021 | |
Zobrazeno | 3 618x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
Vlastník | Snekofon | |
---|---|---|
Vloženo | 30.4.2021 | |
Aktualizováno | 11.10.2021 | |
Zobrazeno | 3 618x |
Tak co, už jsi se dočkal pořádné zkoušky? Doufám že ano
Moc hezky napsáno , byl jsem ve velmi podobné situaci , a šel jsem na to trochu jinak .
Mě teď čeká rozhodování mezi Kawasaki Zephyrem 1100 a Suzuki GSX 1400 , Zephyr zcela jasně klasika, GSXko ještě také.
O Inazuamě 1200 i Banditovi 1200 se dá říct jen to nejlepší, skvělá volba, gratulace.
Mám úplně stejný názor na esteticky čistý motocykl.
Takže - přeji spoustu krásných zážitků , pohodových cestovatelských objevů a potěšení z jízdy.
Snad se někdy potkáme.
90-ky nejlepší léta i pro mne. Mám CBR 1100XX z 98 a jsem maximálně šťastný. Nadále také plánuji další moto z tohoto období a Bandit je jedna z variant. Nemám rád dnešní přemodernizovanou dobu s tabletem mezi řídítky považuji za hnus .
Luxusní popis
Dost jsem se v tom taky viděl.
V 90.letech jsem při projížďkach na sve tehdejší CZ 250 taky snil o velkém čtyřtaktu
Krásná motorka! Ještě lepší je ale ten popis 90tých let. Byla to krásná doba, která stvořila krásné stroje I ta poznámka o hodinkách mne pobavila. Já nosím PRIM Traktor z roku 62 Ať to jezdí a moto dělá jen radost.
krásně popsáno, vidím že ti kteří tady přispívají mají tu nostalgickou notu podobnou
čtu tady o Vídni, úplně se vidím jak jsem ta chodil v polovině 90 po centru a okukoval mašiny, které tam stály na ulici úplně běžně, zírající na cejchování tachometru :) Bez nic bych tam asi ani nenašel cestu zpět:)
pak v roce 96, jak jsem chodil v Olomouci na zimák, starkraft nebo jak se to jmenovalo a tam jednou tento bandit , za šnůrama, dole cedulka 0-100 za 2,9s. A já tam jen stál s otevřenou hubou...Po vzpamatování do trafiky pro avízo a v duchu si počítat kolik metráku bukvic bude třeba nasbírat na tuareg 125, čtyřtakt to bylo úplně mimo mé chápání, že někdy by mohl být...
krásná doba:)
Poctivá motorka a parádní recenze, ať slouží a dělá je radost!
Velmi pěkně napsáno o jezdci i super popis motorky .
Hodně krásných chvil po opravě a zase napiš,až to na tebe přijde, co sis pořídil na starý kolena .
Pěkně napsáno, absolutně rozumím argumentům, proč zrovna tenhle Bandit.
Navíc v originále a designu, který prostě nestárne!
chybu jsi neudělal...
Pánové díky. Je pravdou, že Bandit který přežil 23 let bez laďáku a ještě s tlumičem v krásném stavu už se málo kdy potká. Dřív jsem si Bandita bez laďáku ani nedokázal představit - k té motorce silný zvuk patřil. Asi jsem ale už paprika, teď to mám obráceně. Tento Bandit měl mít přede mnou jen 2 majitele a asi to taky nebyli žádní divoši, takže se zachoval opravdu v dobrém stavu... a podle nálepek se záznamy o servisu, které servisáci lepili pod sedlo, je vidět, že dostával předepsanou péči každý rok i při malém ročním nájezdu... celkově má tedy nyní najeto 60k km... pro tento motor je to teprve v rámci životního cyklu ukončení puberty... na konec příštího týdne mám domluvený servis, tak uvidím jak důsledná ta péče byla...
Co se týče té plotny... sice jsem ji sundal, jak je vidět na posledních foto... ale packy, které jsou přichyceny k podsedlovému rámu jsem nechal (musel bych sundat plasty a to se mně nechtělo) - na každé straně je jedna nenápadná packa, v černé barvě, takže to neruší a případná montáž plotny je tak otázkou max 5 minut, když mně při tom 3x spadne šroubek na zem... jinak i rychleji...
Gratulace ke koupi, malokdy se da koupit takovy kousek bez ladaku a dalsich uprav. Ja ho koupil uz s ladakem, a opravovany po padu, tak na nem bylo a bude jeste dost prace. A tu plotnu na kufr bych tam nechal, nevis, kdy se bude hodit, da se na nem i dobre cestovat
Pěkná klasika!
Jak jsi to popsal se dá číst i 5x za sebou. To je zpověď. Ať slouží a rozumím tomu co jsi napsal. Mně se líbil když mi bylo 15 Norton 500 kámoš si ho koupil a on moc výběr neby. Ale ten zvuk
Suzuki Bandit se vzduchem (vzduch-olej) chlazenym motorem uz bude proste pekna naporad. Taky jsem si musel splnit par davnych snu.. tak jsem si poridil Ducati M600.. a ted nedavno jeste polokapotu Bandita 650.. A kdyz jsem projizdel inzerci, tak prvni verze jak 6-tky, tak 12-tky uz je opravdu tezky sehnat v nezbastlenym rozumnym stavu. Bandit ma statut kultovniho motocyklu.. a za chvili k nemu prida i historicky.. Jak jsi psal, je to vrchol jap. vyvoje v tehle kategorii, tzn. vzduchem chlazeny ctyrvalce .
@Čadil, ScottRussell - díky - je pravda že Bandit 1200 je moto kterým nejde nic pokazit, s každým dnem co ho mám doma jsem za to rozhodnutí raději a raději...
@dajos - podobné zážitky nás tady bude mít víc z dospívání v této době. Dnes je přítomnost silných moto pro dospívající samozřejmá. Inzerce je plná pěkných strojů za rozumné peníze, navíc jsou už i jiné finanční možnosti. My jsem byli generace, která dostala přímou dávku nového světa plnou ranou v nejlepším možném věku. Pamatuji si když jsem v roce 1990 po otevření hranic byl s rodiči poprvé ve Vídni. Obcházel jsem se zaujetím krásné kapotované stroje a hleděl s údivem do kolika mají ocejchované tachometry... byl to skoro větší zážitek než Prater. Nebylo nic než dvoutaktní Jawa, MZ, ČZ a Simson - občas článek ve Světě motorů - ale silné moto nebyly moc ani ve filmech - silné auta se občas v televizi objevily, ale motorky si nevybavuji - snad jen 2 nosáče co tankovali Super do 3kolek... A Pak najednou přišel tento devadesátkový moto šok... technika, tvary, barvy, zvuky... Jenže motorka pro mně byla v té době nedostupná... byl jsem student, později pracující, ale našetřit na nový stroj bylo nereálné, úvěry ještě nebyly dostupné jako teď a v inzerci byly pořád jen ty dvoutakty a pár starých otlučených herek... bylo to silné kouzlo, tak jsem se rád, že se přes Bandita můžu k tomuto zase vrátit a uchovat si to...
Ať Vám to jezdí pánové!
Ahoj, velice hezky jsi se vyzpovidal . Rekl bych, ze jsem v tvem vypraveni pozoroval spoustu paralel s mym zivotnim pribehem. Taky jsem zacinal na fichtlech, mel stesti, ze jsem mel v garazi i Simsona S51 enduro, pak v 16 mensi skok na J 350/638, vyzkoseni MZ 150. Ale hlavne to okukovani fungl nove J350/640 v mototechne (za 32900,-) a slintani nad motocasopisy a motokatalogy... A muj spolubydla na koleji lital s novym farosem 900RR...Jo tyhle velke 4T masiny zpusobovaly nejeden vlhky sen asi vicero motoblaznum. No a vysnene Gsf 1200 jsem si taky jednoho dne poridil. Sice 3. a pak 2. generaci, ale s prakticky totoznym srdcem jako ma ten tvuj krasavec. Za me jeden z nejhezcich motoru v historii vubec. A jede fakt hezky. I nudli z nosu dokaze povytahnout . D.
Bandit?Bandit! Parádně napsané.
Dvanáctka Bandit je ... dvanáctka Bandit O moc víc stylověji už to asi nejde. Krasavice Tohle je plnotučnej stroj, v krásnym stavu, ať dělá radost!!