Vlastník | HusKa701 | |
---|---|---|
Vloženo | 8.2.2021 | |
Aktualizováno | 4.3.2024 | |
Zobrazeno | 4 491x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
Vlastník | HusKa701 | |
---|---|---|
Vloženo | 8.2.2021 | |
Aktualizováno | 4.3.2024 | |
Zobrazeno | 4 491x |
Paradni stroj
Krásné enduro dobře sis to postavil dle sebe, tak ať tě stále více baví a hodně skvělých zážitků cestou i necestou přeju
Pěkně, tyhle neviditelné "změny" mě taky trápí - tu jiný úchyt, tu jinde držák, tu posun od 2 cm
Díky.
Zatím můžu zmínit jen na co jsem "narazil" při výměně upravených dílů ze staré na novou. Zaskočilo mně spojení výfukového kolene s výfukem (koncovkou). Na staré byla klasika, takže jsem Akrapa nasunul na koleno a bylo hotovo. U nové je spoj jak bývá u aut. Jako by "natupo" stažený dvěma půlměsíci.
Na krku řízení nejsou navařené matky ze kterých jsem vycházel k uchycení štítu.
Jinak řešený spodek sedla, takže upravené sedlo ze staré budu muset také přizpůsobit.
To byly zatím zásadní věci které mi komplikují montáž. Budu muset vymyslet úpravy.
Jinak o takových těch viditelných změnách tady na MOTORKÁŘÍCH nedávno psali v článku.
Jinej budík s více údaji , včetně otáčkoměru a ukazatele kvaltu - dobrá věc , ale pro mně jsou čísílka tak mrňavý , že budu nahrazovat.
Volba 2 map.
Na motorce jsem ještě nejel , tak nemůžu posoudit jak to funguje. Na staré, v blátivém terénu, byla přemíra výkonu. (měl jsem ale výkon zvýšen na 90 koní +/- na brzdě jsem nebyl) Pokud bude na jedné z map výkon dávkován "přívětivěji" určitě dobrá věc.
Možnost řazení "pod plynem" RYCHLOŘAZENÍ - QUICK SHIFTER...vůbec netuším jak bude fungovat. Jsem "stará škola" s poctivým mačkáním spojky
O 25 mm menší zdvih na tlumičích ve předu i vzadu.
Zajímavé je, že uvádí sice menší výšku sedla, ale stejnou světlou výšku jakou měly 701 s většími zdvihy.
(zatím jsem se nedopídil v čem by to bylo, ale nejspíš tento údaj nebude úplně přesný)
Jinak řešený prostor pod sedlem. Myslím , že lépe, je to "takové víc učesané"
Trochu jiná maska. Jiné polepy. Na bočních krytech nádrže jsou FAKT POLEPY a jsou "takové tlusté, vysoké, vystouplé"...obávám se že se to bude odlepovat.
Modrá barva rámu - asi praktičtější ale bílá se mi líbí více.
No a z mého pohledu NEŠŤASTNÁ EURO 5, která se určitě musí podepsat na výkonu a běhu motoru. Vím jak se stará 701 rozjela když dostala otevřenýho Akrapa a sání + speciální palivovou mapu. Že byl s těmito úpravami "spokojen" i motor potvrdila menší spotřeba...uvidíme jak to bude fungovat. Určitě k motorce napíšu až uděláme "nějaký kilometry."
Tolik asi ke změnám které jsem zaregistroval. Více se ukáže až vyrazíme ...už se na to moc těším
A jaké jsou tedy ty rozdíly?
Konečně je doma Přeji ti, aby HQ701E evo II dělala minimálně stejnou radost, jako HQ701E evo I
Tak ať slouží