PROFIL MOTORKY

Husqvarna 701 Enduro (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník HusKa701
Vloženo 8.2.2021
Aktualizováno 4.3.2024
Zobrazeno 4 491x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 8 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Radus88
Radus88 napsal 04.12.22 v 07:57 10b.

Paradni stroj

-Jandys-
-Jandys- napsal 08.02.22 v 04:22 10b.

Krásné enduro dobře sis to postavil dle sebe, tak ať tě stále více baví a hodně skvělých zážitků cestou i necestou přeju

Honza-TA950
Honza-TA950 napsal 19.04.21 v 12:20 10b.

Pěkně, tyhle neviditelné "změny" mě taky trápí - tu jiný úchyt, tu jinde držák, tu posun od 2 cm

kain80
kain80 napsal 13.02.21 v 09:51 10b.

HusKa701
HusKa701 napsal 09.02.21 v 21:29

Díky.
Zatím můžu zmínit jen na co jsem "narazil" při výměně upravených dílů ze staré na novou. Zaskočilo mně spojení výfukového kolene s výfukem (koncovkou). Na staré byla klasika, takže jsem Akrapa nasunul na koleno a bylo hotovo. U nové je spoj jak bývá u aut. Jako by "natupo" stažený dvěma půlměsíci.
Na krku řízení nejsou navařené matky ze kterých jsem vycházel k uchycení štítu.
Jinak řešený spodek sedla, takže upravené sedlo ze staré budu muset také přizpůsobit.
To byly zatím zásadní věci které mi komplikují montáž. Budu muset vymyslet úpravy.
Jinak o takových těch viditelných změnách tady na MOTORKÁŘÍCH nedávno psali v článku.
Jinej budík s více údaji , včetně otáčkoměru a ukazatele kvaltu - dobrá věc , ale pro mně jsou čísílka tak mrňavý , že budu nahrazovat.
Volba 2 map.
Na motorce jsem ještě nejel , tak nemůžu posoudit jak to funguje. Na staré, v blátivém terénu, byla přemíra výkonu. (měl jsem ale výkon zvýšen na 90 koní +/- na brzdě jsem nebyl) Pokud bude na jedné z map výkon dávkován "přívětivěji" určitě dobrá věc.
Možnost řazení "pod plynem" RYCHLOŘAZENÍ - QUICK SHIFTER...vůbec netuším jak bude fungovat. Jsem "stará škola" s poctivým mačkáním spojky
O 25 mm menší zdvih na tlumičích ve předu i vzadu.
Zajímavé je, že uvádí sice menší výšku sedla, ale stejnou světlou výšku jakou měly 701 s většími zdvihy.
(zatím jsem se nedopídil v čem by to bylo, ale nejspíš tento údaj nebude úplně přesný)
Jinak řešený prostor pod sedlem. Myslím , že lépe, je to "takové víc učesané"
Trochu jiná maska. Jiné polepy. Na bočních krytech nádrže jsou FAKT POLEPY a jsou "takové tlusté, vysoké, vystouplé"...obávám se že se to bude odlepovat.
Modrá barva rámu - asi praktičtější ale bílá se mi líbí více.
No a z mého pohledu NEŠŤASTNÁ EURO 5, která se určitě musí podepsat na výkonu a běhu motoru. Vím jak se stará 701 rozjela když dostala otevřenýho Akrapa a sání + speciální palivovou mapu. Že byl s těmito úpravami "spokojen" i motor potvrdila menší spotřeba...uvidíme jak to bude fungovat. Určitě k motorce napíšu až uděláme "nějaký kilometry."
Tolik asi ke změnám které jsem zaregistroval. Více se ukáže až vyrazíme ...už se na to moc těším

Barney
Barney napsal 09.02.21 v 08:37 10b.

A jaké jsou tedy ty rozdíly?

Alfonc
Alfonc napsal 09.02.21 v 06:53 10b.

Konečně je doma Přeji ti, aby HQ701E evo II dělala minimálně stejnou radost, jako HQ701E evo I

Juriáš
Juriáš napsal 09.02.21 v 05:27 10b.

Tak ať slouží



TOPlist