PROFIL MOTORKY

Kawasaki Ninja 250R (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vorymen
Vloženo 21.3.2015
Aktualizováno 24.3.2015
Zobrazeno 2 207x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Bylo tomu jednou takhle na podzim co mi volá kamarád, že prodává mašinu, Zkusil jsem jí a na to že je to jen čtvrtlitr mě mile překvapila.. pár papírů a byla moje :)

Více fotografii

První dojmy - První dojmy byly ještě s půjčenou, kdy jsme vyjeli s kamarádem takový menší okruh. On jel na Suzuki GS 500 a i on musel uznat, že jsme víceméně vyrovnaní když nepočítám stoupání do prudčího kopce. Na to že jsem na motorce jezdil max. v autoškole a to ještě o pár let dříve, tak jsem jí nešetřil. Přihládám fotku okruhu.

Motorku bych doporučil pro - Začátečníci/ce a bikery/rky s menší postavou

Recenze

Stroj mám pro svou ovladatelnost, kvalitu, "lehkost v zatáčkách" a taky proto že se považuji za začátečníka.

V jízdě zatím paráda, jede svižně a i jak řekl Sršeň: "Na těch úzkých gumách to půjde v zatáčkách samo". Zatím jsem tahal spíš kolem komína, kdyby to někoho zajímalo, přidám fár fotek okruhů kudy jsem jezdil. Bylo to hlavně na Šumavských silničkách. Motorka jede na svůj výkon opravdu dobře, je asi jasné, že se nemůže měřit s vyššíma kubaturama v akceleraci, ale jak to přeskočí 6K otáček, zrychluje za plynem. Je to šestikvalt, používám hlavně 5 - 6 na širších silnicích. 1 - 2 jsou dost krátké.

















Brzdy taky super, zatím jsem zastavil když jsem potřeboval vždycky. Ovladatelnost je vážně jednoduchá, zvládne to kdokoliv. Je na to přímo dělaná. Se spolujezdcem jsem jel 2x a taky v poho, jen to bylo znát na motoru, kdy třeba do kopce musel do otáček. Ale jinak průjezdy zatáčkama jako kdybych jel sám.

















Spotřeba je kapitola sama o sobě, protože tenhle čtvrtlitr jede hodně ekonomicky. Zatím leju jen Shell 100 oktan a spotřeba se pohybuje někde mezi 4 litry i když tahám pořád do vyšších otáček. Porucha žádná, všechny komponenty jsou původní. Dokonce i gumy, které teda aktuálně měním po nalítaných 10K kilometrech a 4 letech v provozu.

Zkoušel jsem všechny možné typy povrchů od dálnice až po vážně vymlácenou zpevněnou cestu kde jezdí snad jenom traktory a zatím vždycky bez problému, Mám nastavený zadní tlumič na polo měkko/tvrdo a zadek měl pohodlíčko i v tomhle terénu. Proto si myslím že půjde i cestovat, což mám i v plánu v létě 2015.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Galil
Galil napsal 25.03.15 v 19:55 10b.

Suprovej strojek, může s ním bejt fakt zábava a určitě se s ním dá pro tu lehkost na členitý trati "zatopit" i mnohem silnějším motorkám. Držím palec Navíc se designově hodně povedl, mě se moc líbí

Raďas95
Raďas95 napsal 24.03.15 v 22:14

Skvělý kousek a černá je dobrá! Hodně km bez nehod

faux4
faux4 napsal 24.03.15 v 15:37

Tahle motorka se vazne povedla. Kdyz jsme hledali pro mou drazsi polovicku motorku, do 25kW, tak jsem puvodne chtel nejakyho pullitra. Jenze stary gs, er-5 nebylo to prave. Nove cb-cko bylo zas drahe (v tu dobu novinka) a moster 600 se manzelce nelibi.. Nakonec jsme objevili Ninju 250.. a svezeni super, nejen na zacatek. Lehka, mrstna, ovladatelna, hlavne pro zacatecnika nezaludna motorka, ktera se v beznem provozu neztrati. Obcas ji taky protahnu a je to proste radost..

speedymratin
speedymratin napsal 24.03.15 v 06:08 10b.

Pěkný kousek přeji hodně spokojených km.

Více komentářů



TOPlist