renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Ninja 250R (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Bartlice
Vloženo 22.3.2017
Aktualizováno 30.1.2018
Zobrazeno 2 812x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to moje první motorka, chtěla jsem na naučení něco slabšího a lehčího.. a líp jsem si nemohla vybrat, je vážně skvělá! :)

Více fotografii

Motorka koupena od Kristyna18 (Zlín)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 250R: Je to Honda - Kawa je prostě lepší :D

První dojmy - První dojmy byly asi hlavně nadšení, motorku jsem chtěla už strašně dlouho a když jsem se konečně dočkala byl to neuvěřitelný pocit. Neměla jsem jí s čím porovnávat, takže žádné negativní poznatky nemám, od začátku šlapala jak má a perfektně mi sedla.

Motorku bych doporučil pro - Začátečníci, holky,..

Doplňky na motorce - Laďák Cobra Hypershot, homologované LED blinkry, zatmavené Racing plexi, CNC krátké páčky, gripy i závažíčka od M-style, padáky Rutan, krátký držák SPZ,..

Recenze

Teď na ní mám nalítáno asi 10 tisíc km, takže už je o čem psát. Pořád platí že to je lehká a nízká motorka, takže se perfektně hodí do začátku a pro holky.
Na to že má jenom 24kw je i docela živá, se svýma 50kg jsem jí vytáhla i na 190km/hod (samozřejmě čím větší zátěž tím bude línější). Při rozjezdech je to trochu horší a ani zvednout jí na zadní nejde úplně snadno. Každopádně se na ní dá perfektně vyblbnout, snadno se klopí do zatáček a i perfektně drží až na koleno (jasně, hodně záleží taky na gumách..), a z mých vlastních zkušeností se na okruhu vyrovná i litrovýmu stroji (samozřejmě nemluvim o rovinkách).
S cestovánim je to trochu horší, párkrát se to zvládnout dá, ale neni to motorka stavěná na dlouhé trasy. Spolujezdec se vzadu nemá pořádně čeho držet a je to pro něj extrémně nepohodlné.

Co se týká konkrétně mojí Šmudlinky tak je to zlato, už toho má celkem dost najeto ale nikdy mě nezradila. Motor šlape jak hodinky, startuje vždycky na první bez jakýhkoliv problémů, brzdy brzdí někdy až moc dobře.. :D Dostává se jí hodně péče a myslim si že toho ještě hodně najezdí když bude v dobrých rukách.
















Březen 2017
Po téměř dvou letech co jsme spolu přišel čas investovat do Šmudlinky nějaké peníze a upravit si jí podle sebe. Kromě takového toho normálního servisu prošla přes zimu také kompletní úpravou vzhledu.

Kapoty které měli drobné kosmetické vady dostaly nový lak - matnou černou, ráfky fluorescenční žlutou. Sériový výfuk jsem vyměnila za homologovaný laďák Cobra Hypershot (DB-killery šli samozřejmě hned pryč, ale pššt! :D) a ten zvuk před a po výměně se vůbec nedá srovnávat - naprostá bomba! Kromě těchto větších změn přibylo taky spoustu doplňků - homologované LED blinkry, zatmavené Racing plexi, CNC krátké páčky, gripy i závažíčka od M-style, padáky Rutan, Kawasaki držák SPZ atd..

No a tohle je výsledek:




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
VB79
VB79 napsal 01.03.21 v 10:48 10b.

Ta barva se ti moc povedla

burak
burak napsal 30.10.17 v 12:05 10b.

Ty barvy jsou super ať se brzdy najde lepší náhrada a najedeš spoustu spokojených kilometrů

Pedl
Pedl napsal 29.10.17 v 19:52 10b.

PYTEL1
PYTEL1 napsal 05.09.17 v 19:03 10b.

Figi25
Figi25 napsal 28.07.17 v 14:14 10b.

Ta kombinace černé a žluto fosforových kol je luxusní Ať slouží

Více komentářů



TOPlist