PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZR 7 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník cyyra
Vloženo 13.4.2014
Aktualizováno 2.3.2016
Zobrazeno 1 170x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Koupena loni po dlouhých 5 letech, kdy jsem v roce 2008 prodal FZR 600.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Hned při zkušební projížďce mě nadchla ovladatelností, kterou jsem po přečtení spousty informací tady na motorkarich nečekal. Všude se píše jak je težká, ale mě připadá pocitově rozhodně lehčí než jiné stroje, které jsem měl možnost vyzkoušet, nebo se aspoň posadit. Každopádně především tímto zaujala a také pružností motoru a účinkem přední brzdy (mám pancéřové hadice).

Motorku bych doporučil pro - Je nezáludná, ale určitě pro někoho, kdo už má naježděno alespoň na 125 spíš více. Určitě nejsem jeden z těch, co radí začátečníkovi klidně litra!

Doplňky na motorce - Dokoupil jsem centrální stojan pro lepší manipulaci při údržbě, originál koncovku výfuku pro bezstarostnou jízdu po Německu a Rakousku, nerez kryt chladiče, plexi-štítek , cyklocomputer Sigma 8 pro jasnější představu o rychlosti.

Letos pak jiná širší řídítka s nástavcema na zvýšení, sedlo (pecka), klín pod motor, nová závažíčka , gripy a sehnal jsem originální budíky. Kromě gripů a závažíček vše od jednoho borce zde na motorkářích, a to za supr cenu.

Recenze

Jak jsem zmínil v úvodu , je to po letech zase parádní pocit vlastnit "normální" motorku. Vhledem k situaci (rodina, hypotéka atd.) to dřív prostě nešlo. Mezitím se doma ohřála MZ 150, kterou jsem měl 1 sezonu na blbnutí kolem baráku... a Dandy 50 , určená na naučení pro manželku, která pochytila základy, ale nakonec jí to bohužel nevzalo. Párkrát jsem se taky povozil na kamarádovo Marauderu 800 (čopr, nic pro mě).

ZR7 jsem koupil až po vyzkoušení několika dalších motorek. Konkrétně GS500 (ta mě vůbec nevzala), NTV 650 revere (parádní stroj, ale nakonec jsme se nedomluvili s prodejcem), VF750f (výbornej motor, strašnej podvozek - celý se to šíleně kroutilo).
ZR7 bylo sice nejdražší z uvedených moto, ale taky nejnovější a relativně v nejlepším stavu, i když byla padlá, takže místy poškrábanej lak,malá prasklina na podsedlovym plastu aprasklý jeho úchyt a špatně fungující tachometr, ale jinak celkem v pohodě. Byla asi tři měsíce po částečném servisu (ventily, olej + filtr, gufera ve vidlích...) Navíc jsou na ní doplňky jako laďák, pancéřové hadičky, štelovací páčky (asi Tenax), barevné šrouby, mini blinkry atd.
Jízda je jinak celkem zábavná. Motor je opravdu dole pružnější než čtyřválec ve FZR 600 , i když má nižší výkon. Chybí tomu špička na kterou si pamatuju z FZR. V porovnání s FZR 600 je stabilita v zatáčkách pocitově lepší (spíše díky uvolněné pozici těla), prostě zatáčku projedu rychleji. Při vyšších rychlostech a hlavně v zatáčkách na špatném povrchu je to trochu horší (holt trubkovej rám a bez kapot), to se pak začne trochu vlnit, ale ovladatelnost je opravdu výborná a jízdní pozice je samozřejmě mnohem příjemnější a pohodlnější než u Yamahy a dokonce i než u dalších zmiňovaných strojů. Zatím mám najeto cca 3000 km
Jinak letos mě čeká výměna pneu, minimálně zadní. Asi použiju znova Dunlop Sportmax Roadsmart ( spokojenost). Pak také výměním olej včetně filtru. V servisu nechám seřídit karburátory a celkovovou prohlídku, páč se chystám prvně do Alp.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cyyra
cyyra napsal 08.01.15 v 07:51

Sedlo bylo skvělý. Vůbec se nedá srovnat s originálem. Na tomhle se dalo sedět celej den. Moto už je ale prodaná. Mám teď Speed Triple.

marmin
marmin napsal 07.01.15 v 21:29

Super ,to sedadlo nema chybu

Random
Random napsal 17.04.14 v 19:20

Osobně si myslím, že dobrý výběr

Více komentářů



TOPlist