PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Piwell
Vloženo 7.8.2013
Aktualizováno 29.7.2014
Zobrazeno 2 926x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Malej smrček. Asi nemá cenu něco psát, zná ho snad každej. Trochu vylepšenej ...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:RV moto (Klabava) - Jako vždy perfektní, špičkové a seriózní jednání, motorka jako nová, po servisu, absolutně bez problémů. Motorky už jinde nekupuju ...

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - Není nesmyslně velká, není nesmyslně těžká, jede - no, to je samozřejmě relativní - po Pan Europeanu nejede, to je jasný ... ale nějak se mi zdá, že mi perfektně sedí.

Doplňky na motorce - topcase Givi V46 s opěrkou, boční Givi E360N, originální kryty rukou, padáky Kappa, nosiče bočních kufrů Givi, zrcátka z ER-6N, deflektor Touratech, DRL světla, centrální stojan, hrazda na navigaci, 12V zásuvka, plech pod motorem, vyhřívaný hefty

Recenze

Cestování ve dvou na Pan Europeanu se nakonec moc nevyvedlo a pro jednoho byl tak trošku zbytečnej, přesněji pro cestování s několika jinýma motorkama o slabším obsahu a výkonu nevyužitelnej, resp. nevyužitej. Zkusil jsem legendární R1150 GS, který mě ovšem nesedlo a totálně zklamalo takže jsem řešil co dál (pro sólo jízdy). Chtěl jsem litrový véčko, "cenduro", přesněji pseudoenduro. Svezl jsem se na KTM 990 Adventure (dost drahá a dost enduro na moje potřeby) a na KTM 950 SM (fantazie, mazec - konstruoval ho snad lucifer, prostě motorka na vyblbnutí - nebylo to ale to, co bych hledal). Znovu jsem uvažoval o Caponordu, nakonec jsem vybral malýho smrka i když to asi bude pro leckoho nepochopitelný ...

Moto po 1. majitelce, při koupi najeto 35 000 km, bez jednýho škrábanečku, pravidelný značkový servis, bez nutnosti sebemenší investice - no, posuďte sami dle foto.

Smrka jsem začal vylepšovat - je toho docela dost a něco ještě přibude. Info v deníku.

Najel jsem na něm 8000 km a šel z domu. Ne, že by byl špatnej, je opravdu pohodlnej, neni na něm v létě zbytečný horko, jezdí se na něm opravdu příjemně, ale když po něm člověk požaduje "sportovnější" svezení, naráží brzo na limity podvozku a brzd. To mě štvalo. Celou dobu, co jsem ho měl se mi na něm jezdilo opravdu hezky, ale nějak jsem mu "nepropadl", vzbuzoval ve mě sakramentsky málo emocí, vlastně spíš žádný. Pro popojíždění i pro dlouhý cesty je opravdu vhodnej. Po Pan Europeanu je to skok o mnoho tříd níž, nelitoval jsem, i když se mi po Panovi stýská. Co bych smrkovi vytknul? Mohl by mít lepší brzdy a lepší přední vidli, ale v rámci daný kategorie (i cenový) je to tak nějak zavedenej standard. Motor by na muj vkus mohl být tak 800 - 850 ccm, ale už by pak víc žral a byl asi o něco těžší. Zvykam si tedy z dvojnásobnýho obsahu i dvojnásobnýho výkonu na de facto půlku toho, co měl Pan - prostě taková "půlmotorka". Ale změna je život a myslim, že malej smrček je povedenej stroj. Co bych vyzdvihnul je spotřeba lehce nad 4 litry, pohodlí, slušná ochrana proti větru, přední světla, prostor pod sedlem (na dnešní poměry nevídaně velkej) a jednoduchost celýho stroje. Je to obyčejná, ale neobyčejně dobromyslná motorka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bulldogbiker
bulldogbiker napsal 01.05.14 v 19:58

luxus

Geodet
Geodet napsal 29.01.14 v 19:10 10b.

Pěknej stromek . Taky jsem se na něj při výběru moto koukal, ale měl jsem strach, že na mě bude velkej.

Petr_TA
Petr_TA napsal 01.01.14 v 18:56 10b.

Moooc pěknej kousek
10b

crxjet
crxjet napsal 12.12.13 v 18:56 10b.

pěkna sbírka motorek tak ať to jezdí

Astráček
Astráček napsal 24.11.13 v 22:55 10b.

za mně 10b.

Více komentářů



TOPlist