Malej smrček. Asi nemá cenu něco psát, zná ho snad každej. Trochu vylepšenej ...
Motorka koupena od FIRMA:RV moto (Klabava) - Jako vždy perfektní, špičkové a seriózní jednání, motorka jako nová, po servisu, absolutně bez problémů. Motorky už jinde nekupuju ...
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Není nesmyslně velká, není nesmyslně těžká, jede - no, to je samozřejmě relativní - po Pan Europeanu nejede, to je jasný ... ale nějak se mi zdá, že mi perfektně sedí.
Doplňky na motorce - topcase Givi V46 s opěrkou, boční Givi E360N, originální kryty rukou, padáky Kappa, nosiče bočních kufrů Givi, zrcátka z ER-6N, deflektor Touratech, DRL světla, centrální stojan, hrazda na navigaci, 12V zásuvka, plech pod motorem, vyhřívaný hefty
Recenze
Cestování ve dvou na Pan Europeanu se nakonec moc nevyvedlo a pro jednoho byl tak trošku zbytečnej, přesněji pro cestování s několika jinýma motorkama o slabším obsahu a výkonu nevyužitelnej, resp. nevyužitej. Zkusil jsem legendární R1150 GS, který mě ovšem nesedlo a totálně zklamalo takže jsem řešil co dál (pro sólo jízdy). Chtěl jsem litrový véčko, "cenduro", přesněji pseudoenduro. Svezl jsem se na KTM 990 Adventure (dost drahá a dost enduro na moje potřeby) a na KTM 950 SM (fantazie, mazec - konstruoval ho snad lucifer, prostě motorka na vyblbnutí - nebylo to ale to, co bych hledal). Znovu jsem uvažoval o Caponordu, nakonec jsem vybral malýho smrka i když to asi bude pro leckoho nepochopitelný ...
Moto po 1. majitelce, při koupi najeto 35 000 km, bez jednýho škrábanečku, pravidelný značkový servis, bez nutnosti sebemenší investice - no, posuďte sami dle foto.
Smrka jsem začal vylepšovat - je toho docela dost a něco ještě přibude. Info v deníku.
Najel jsem na něm 8000 km a šel z domu. Ne, že by byl špatnej, je opravdu pohodlnej, neni na něm v létě zbytečný horko, jezdí se na něm opravdu příjemně, ale když po něm člověk požaduje "sportovnější" svezení, naráží brzo na limity podvozku a brzd. To mě štvalo. Celou dobu, co jsem ho měl se mi na něm jezdilo opravdu hezky, ale nějak jsem mu "nepropadl", vzbuzoval ve mě sakramentsky málo emocí, vlastně spíš žádný. Pro popojíždění i pro dlouhý cesty je opravdu vhodnej. Po Pan Europeanu je to skok o mnoho tříd níž, nelitoval jsem, i když se mi po Panovi stýská. Co bych smrkovi vytknul? Mohl by mít lepší brzdy a lepší přední vidli, ale v rámci daný kategorie (i cenový) je to tak nějak zavedenej standard. Motor by na muj vkus mohl být tak 800 - 850 ccm, ale už by pak víc žral a byl asi o něco těžší. Zvykam si tedy z dvojnásobnýho obsahu i dvojnásobnýho výkonu na de facto půlku toho, co měl Pan - prostě taková "půlmotorka". Ale změna je život a myslim, že malej smrček je povedenej stroj. Co bych vyzdvihnul je spotřeba lehce nad 4 litry, pohodlí, slušná ochrana proti větru, přední světla, prostor pod sedlem (na dnešní poměry nevídaně velkej) a jednoduchost celýho stroje. Je to obyčejná, ale neobyčejně dobromyslná motorka.
luxus
Pěknej stromek . Taky jsem se na něj při výběru moto koukal, ale měl jsem strach, že na mě bude velkej.
Moooc pěknej kousek
10b
pěkna sbírka motorek tak ať to jezdí
za mně 10b.