"Znovunalezená radost z jízdy na dvou kolech" - Moto Guzzi V11 Sport, rok výroby 2002. Motorku jsem koupil na podzim roku 2010 v jednom bazaru na Moravě a pocházela od prvního majitele z Itálie.
Motorka koupena od FIRMA:David Audy - AD moto (Chvalkovice - Velmi dobré
První dojmy - Výborné, skvělý stroj.
Recenze
Úvodem musím říci, že mě příjemně překvapilo jak motorka bezproblémově za všech okolností a to i po zimní odstávce cca 3 měsíce stratuje navzdrory některým recenzím, které uváděly něco jiného. Manipulace s motorkou na místě je vzhledem k hmotnosti cca 250 kg, trošku problematická, ale dá se. Motor je kapitola sama o sobě zvuk s laďáky je naprostá bomba. S originálními to není úplně ono. Motor bez problému pobere 2000 ot./min. a do 4000 ot./min. jen krásně bublá na pohodu ve výletním tempu, prostě paráda, klídek... Pokud ovšem přiložíte pod kotel a roztočíte motor v rozsahu od 4000 ot./ min. až do takových 6500 ot. Min. To co se z výfuků ozývá už samo o sobě vám zvedne adrenalin a to nemluvím o krouťáku, která vám motorka v těchto otáčkách nabízí. Ve srovnání z předchozím supersportem mám intenzivnější pocit z rychlosti, ale řádově o 50 km/h níž, což z hlediska bezpečnosti není k zahození. Zrychlení cca do 150 km/h je výborné, do 180 km/h velmi dobré, ale poté je již vše pomalejší, kdy ale není problém motorku rozjet až na 215-220 Km/h. Převodovka je velmi dobře odstupňovaná a řadí velmi dobře jen s trošku větším důrazem na řadičku. Neutrál při zastavování na křižovatce řadí taky velmi dobře. Ovládání a funkce spojky je bezproblémová a síla na zmáčknutí spojkové páčky je srovnatelná s jinými motorkami, na kterých jsem jezdil. Z počátku mě vyděsil zvuk, který se po zmáčknutí spojky ozýval, ale naštěstí zkušení majitelé Guzzinek mi vše vysvětlili a já se už od té doby toho zvuku neděsím...Při sportovním stylu jízdy jsou jízdní vlastnosti motorky velmi dobré, popravdě jsem to ani nečekal což mě velmi příjemně překvapilo. Limitujícím prvkem je rám jehož základ tvoří ocelový 4 hraný profil a na dnešní dvojté hliníkové rámy prostě nestačí což se však projevuje až v táhlých zatáčkách a rychlostech nad 150 Km/h. Pod touto hranicí je rám velmi tuhý. Brzdy na motorce jsou také opravdu skvělé a nevyžadují větší sílu k jejich ovládání a to včetně zadní brzdy, která je výborně dávkovatelná a skutečně funguje aspoň tedy na mé motorce.
Co se týče spolehlivosti za dva roky mého provozu a ujetých 12000 Km jezdím bez jediné technické závady, která by mně zastavila, opomenu-li lehce prosakující olej přes některá těsnění motoru a převodovky, prasklé žárovky v zadním světle a osvětlení tachometru. Motorku bych doporučil všem co hledají něco jedinečného, univerzálního na cestování i sportovní svezení. V rukou zkušeného bikera může být Guzzinka i hodně rychlá.
Nádherná
takhle má vypadat mašina
Pecková jedenáctka
V 11 je prostě strojovna.