PROFIL MOTORKY

Cagiva Supercity 125 (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník offroadman
Vloženo 29.8.2010
Aktualizováno 3.10.2010
Zobrazeno 3 966x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


V rámci svých možností 125ky nepřestává udivovat. Zábava na ježdění okolo komína pro každého.

Recenze

Motorka ježděná mojí krásnou slečnou, ale taky jsem měl možnost jí dostatečně poznat .
\r
Už na první pohled vypadá dobře. Zadní guma široká pomalu jak u nějaký šestistovky, přední kotouč skoro až k ráfku, zadní centrální tlumič, el. startér, 7 rychlostí - prostě to je lákadlo.
\r
Po zakoupení od jiný slečny jsme byli unešení řevem dvoutaktu a jela celkem dobře. nenechala se ale točit nad devět tisíc a nejela víc než 110. Pak začal při českých silnicích téct olej z předních vidlí a něco drnčet v motoru. Skončila v jednom servisu. Tam přesto, že jsem původně chtěl odstranit, dnes už vím - cvakání spojkového koše, udělali pomalu go motoru. Nový píst, ložiska na klice a vidlice za 13 tis. korunek. Po nudném záběhu ale nutno přiznat, že se rozjezdila fakt hustě. Pozor, před servisem jsme tam lili nějaký lepší minerální nebo polosynt. oleje, ale to je chyba. S originálním olejem agip 2T plněsynt. pro tuhle motorku jí můžete týrat pomalu až za rozsah otáčkoměru a v pohodě. Je trochu dražší, ale vůbec nic jinýho bych tam nedal. Vidle začaly po čase zase téct. V jinym servisu to ale vyřešili a už je to pořád v pohodě. Spojkovej koš cvaká trochu dál, ale nic se neděje a prý ani nebude a vydrží ještě dost tisíc. Tak snad. Jinak v podstatě motorka po tomhle snad neměla vůbec žádnou závadu, kterou bych vyloženě nezpůsobil já svými neodbornými zásahy. Jezdí a jezdí.
\r
Nechá se točit až na hranici otáčkoměru, a asi i za něj a jede nějakých 130 i těžším řidičem . Prý jsou ještě otevřenější a rychlejší verze ... I mě, a to jezdím jinak na velkých motorkách, vždycky pobaví. Rovnou říkám, že 125 do kopce nejede. Ale dát si na ní horský serpentiny dolů je radost. lehoučká, superostrý brzdy, široká guma - prostě taková supermotárdová postava a celkem dospělácky vypadá.
\r
Na cestování to není, ale i to jsme ve dvou zkusili. Jela poslušně po rovinkách pořád stovkou, ale málem jsem omdlel bolestí zad ... po 70 km.
\r
když si jí vezmu na blbnutí v maximálních otáčkách bez úcty ke 125 ccm tak si řekne klidně i o 8-10 l/100 km!! Slečna jezdí tak za 6 spíš 7. Litr oleje v oddělené nádržce vystačí na cca 1000 km.
\r
Největší sranda je průběh výkonu. Do cca 7tis. otáček se neděje nic a je to rádo, že to jede. Mezi 7 a 9 tis. to začne zrychlovat a nad 9 se zdá, že se zapne nějaký turbo nebo, že vás někdo zezadu nabral v plný rychlosti - je to mazec .
\r
Prý se jí v Itálii přezdívá zabiják dětí. Totiž díky konstrukci pružících jednotek, rámu, použitým pneumatikám a tím, že je celkově malinká, neuvěřitelně klame o skutečné rychlosti.
\r
Jinak na blbnutí velice zábavná věc snad pro každou věkovou kategorii.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NXram
NXram napsal 24.02.16 v 17:16

To je nostalgie, měl jsem nejdříve 50 a pak i 125 Lucky Strike a vzpomínám na ni dodnes
Jelo to jako blázen, motor z malé Ducati 916 tedy Gagiva Mito 125, 7 rychlostí, oddělené mazání, přívěra, já měl komplet laďák a znělo to fakt geniálně Proháněl jsem s tím v 17 letech XJ600 atd. že se nestačili divit jezdila i 160 km/h A hlavně jsem se na tom naučil jezdit

ready
ready napsal 20.09.10 v 22:28

Pěkná ideální volba v 16ti šel bych do ní klidně zase m

Luky18
Luky18 napsal 30.08.10 v 14:33

Kdybych byl odvážnější a chtěl jít od dvoutaktu,tak bych neváhal a určitě šel do Supercity .Dávám to za 10bodů

RomanGSXR
RomanGSXR napsal 30.08.10 v 10:00

parádní stroj,sice trošku náročnější na údržbu,ale jinak fatk super.V 16 bych do ní šel zase
Dávám 10B a přeju hodně šťastných Km

Více komentářů



TOPlist