Na 125 luxusní podvozek, na 125 luxusní motor...co víc :)
Recenze
S Cagivou sem si užil dost a dost legrace a dost a dost ,,vo koule" okamžiků. Našláplej motor, kterej když se roztočil jel jak střela, našláplý brzdy, který když bylo potřeba brzdily, našláplej podvozek, kterej držel až na stupajdu.
Motorka, která mi za těch 10 tis. km nesežrala skoro vůbec gumky, řetězovku a motor šel pořád jak brus. Nebyly s ní žádný problémy. Oilmaster šlapal po celou dobu jak měl a elektrika taky. Kdo jí zná vychutnává si její luxusní komponenty a, sice možná malinko zastaralejší, design. Byla to moje láska, zelená žabička :)
Klady: myslim, že už sem jí vychválil až až :D
Zápory: nejvíc sem se vyvztekal s mojí špatnou baterkou a taky s nechtíc přeplym chcípákem (půlhodinové roztlačování..atd..protože startér normálně točí :D ) Jináč si nějak nevzpomínám na nějaký vyložený zápory. To jakože víc bumbá než váro je jasný..ale taky líp jede 2T! :) No simerinky ve vidlích a ložiska v kolech...klasika. Nic drahýho.. opotřebení :) Krásně se mi na ní vzpomíná. Absolvovali jsme hromadu km v partě na dvácách a když na to došlo chlapci žraly můj čmoud :D (2x Honda Varadero 125, Yamaha TDR 125)
Dík za přečtení a klidně se ptejte co budu vědět řeknu. Párkrát sem jí měl nahou v garáži :)
cagivy jsou luxusní stroje a s tím chcípakem se mě to taky občys stává