Po 600-vce CBR FS jem zkoušel jiné (novější) šestky a také dva litry R1 a GSX-R 1000 a musím říci, že tato "suza" 750 mě nadchla nejvíce. Raději točit 750-ku, než se s tím ofafrně "mazlit" na litru!
První dojmy - Něco mezi šestkou a litrem. Suzuki. Spolehlivá. Předvídatelná.
Recenze
Ruku na srdce... asi by mi původní CBRko z roku 2001 stačilo na pár dalších sezón - rezervy bývají často ukryté především v pilotovi (tedy v mé osobě) než ve stroji, který sedlá. To je fakt, no... ale"výměna stráží" má také něco do sebe, co si budeme povídat
Zkušenosti po 1000km:
Ehm... tedy možná je to o pilotovi, ale už první svezení ukázalo, že nová motorka je jako přestoupit z Citroenu Saxo do Audi A6. U GSX-R sedíte místo "na motorce" spíše jako "v motorce". Díky tomu je pocit z klopení zatáček zcela jiný - tady to jde tak nějak přirozeněji a lépe - už se těším až ji vytáhnu na okruh
Kapitolou samou pro sebe je výfuková soustavu IXIL (s vyjímatelnými vložkami a E-homologaci). Pomocí nových kompletních svodů bylo vše profesionálně zakomponováno pod sedlo. Výsledek? Vyšší výkon a libový dunivý zvuk, který po montáži vložek vrací do zákonných mezí. Jet s touto moto do Rakouska nebude problém!
Motor - moderní pohonná jednotka (titanové ventily, max 14 000 ot/m) má specifickou vlastnost. Do takových 7000 ot./min. jede jako "lepší" 600-vka (nováčka nevyplaší, ale nijak zvláště nepotěší zkušeného harcovníka), nad touto hranicí se chová téměř jako litr. To je pro přestup z menší kubatůry ideální. Něcove stylu: "jooo - to znám" a nad 7000 ot/m pak jede jak nakrknuté prase! Nárůst výkonu je dostatečně plynuly, a proto motorka v zásadě dokáže odpustit drobnou neobratnost při zacházení s plynem.
Brzdy - radiálky. Mnohem lepší než na starém CBR. Zdály se mi vy-ni-ka-jící do okamžiku, než jsem zkusil brzdy na kamarádově VTR SP-2. Obecně vzato, brzdy jsou ale naprosto v pohodě - dávkují se přesně a zastavily by i mnohem těžší stroje.
Podvozek - Showa, upside down vidlice (předpětí, útlum), tlumič řízení ve standardu. Stará Honda nebyla špatná, ale tohle je jiná káva... tedy sůza! Chování stroje vzbuzuje důvěru, nerozhodí Vás v zatáčce hrboly ani nerovnosti - paráda.
Současný stav:
Motorka se má jako v bavlnce - vyměnil jsem vzduchový filtr za KN, blinkry za čiré LED, proběhla výměna oleje a kontrola. Pro klid duše přibyly padáky s modrými elox koncovkami + vložky do řídítek + rolny.
Poslední novinkou je komplet nové obutí Dunlop Qualifier (letošní model) a musím říci, že se teď vodí zatáčkami jedná báseň. Opravdu není nad "nový sandál" - ten často zvedné jízdní vlastnosti až o třídu výše!
luxusní nářadíčko
Kočka, 10b.
Vzhledově nádherná motorka. Ty laufy od Ixilu jsou nehorázný . Je to tam za 10b.
Neuvěřitelně krásná, a ty výfuky..Slina ukápla, co si budem povídat 10b
Hochu nádhera, skvělá mašina, nejlepší co jsem zatim viděl, proč ji prodáváš?Hned bych ji od tebe bral mít na ni prachy