Tak tuhle motorku jsem si přivezl koncem března 2009,sedlal jsem předtím stopětadvacítku,tak jsem nevěděl co mě čeká,ale nakonec mě ve všech směrech překvapila.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Husqvarna SM 610 ie: Bohužel měla prý velký výkon :-(
První dojmy - honda honda honda
Doplňky na motorce - Blastry,reflexní proužky na ráfky,závažíčka.
Recenze
Dostal jsem k motorce dvojici laděných výfuku od Sharonu,základní výfuky byly děsný,a i snad přiškrcený.Hned s nima pryč,a na řadu se dostaly "laďáčky",zvuk je parádní,sice při dlouhých cestách už mi jde na nervy,ale na tomhle druhu moto se přece tolik necestuje.Na pohodu v zatáčkách si nemůžu stěžovat,chová se jistě a to i díky Michelin Pilot které se trochu rychle sjíždí.Jen snad v prudších zatáčkách je to horší,má výše položené těžiště,ale chce to si jen zvyknout. Nízkootáčkový motor (5750ot) který dává výkon 27,7KW*(lze zvýšit)vás překvapí jak rychle to vlastně jedete,a sotva se motor točí.Cestovní rychlost +-120km je tam nulový krytí jezdce.Není to motorka na cestování,a dlouhý rovný silnice,je to moto do zatáček,města,a prostě si "zablbnout".Výborné je to,že není tak náročná na údržbu-co se týče výměn kapalin,seřizování ventilů,dílu motoru,motor je osvědčený s Dominatora,jen prošel omlazovací kůrou.I přes svoji vyšší váhu(167kg)to při jízdě není vůbec znát.
Jízda
Co se týče jízdy,nemohu si stěžovat.Už na jednom z plastů je nápis Funmoto,a je tomu skutečně tak!!Při jízdě do školy,na půl plynu si motor vezme zhruba 5 litrů,a to na 650 je poměrně dobré.Motor se tolik netočí,ale zase tak pomalu nejedete.A když se otočí s plynem co to jde,a jede se takzvaně na "krev" tak o adrenalinový zážitek není nouze,lehkost v zatáčkách,dobře uložené těžiště,líbivý design,dělá s motorky zábavné přibližovadlo.
Spotřeba
Co se týče spotřeby tak ta je v širším rozsahu.Když jsem jel opravdu na doraz tak je spotřeba něco málo přes 7 litrů ,při méně ostřejší jízdě je hravě spotřeba kolem 5 litrů.Jen nádrž je na 11 l ,a tak při delších jízdách je častější tankování.
Výhody
+méně častější servisní intervaly
+motor (je to držák) osvědčený z Dominatora
+kroutící moment (54Nm)
+skvěle umístěné těžiště
+spotřeba
+je to Honda
Nevýhody
spíš zápory než nevýhody
-tak samozřejmě výkon základních 27,7kW není příliš,sice se přidáním kn filtru,laďáků,popř.dynojetu,vymáčkne další pár koníků,ale nebude jich příliš
-škrcené výfuky(v základu)
-vyšší hmotnost
-při dlouhém stání,je velký problém natočit motor,po nějaké době zkoušení to naskočí,max.se to dá roztlačit,ale nedoporučoval bych to.
-otáčkoměr,absence kontrolky paliva.vyřešil jsem tak,že když přepínám na rezervu,co nejrychleji jedu k benzínce
-zrcátka,viděl jsem v nich pouze svoje ramena,stačilo vyměnit a je po problému..
Pěkná recenze
Kráska! No jo, motard
Fešanda
čuuus. stejný motor byl v domikovi, slrerce, vigorovi a fmxce:) kdybych si udělal pár uprav (plasty, vidle) tak z te moji budu mit co máš ty;) ale je to fajn moto, užij si ji.
mohl bys dávat fotky do deníku at je na co koukat. jinak ti to hezky brumlá když tu projedeš