Sportovně cestovní moto. Ve verzi GT+ navíc s adaptivním tempomatem, LCD, QS 3gen. a dalšími vylepšeními oproti verzi GT.
Motorka koupena od FIRMA:PEMM Brno, spol. s r.o. (Brno-Bohu
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 1000: Tracer je přeci jen sportovně cestovnější než Versys. Navíc motoricky je to novější model což u Versysu je jen vylepšování verze z roku 2012.
První dojmy - Je obratná a mrštnější než Versys, který ho jsem měl 4 roky. Je to jiné. Zatím tedy spíše pozitiva.
Motorku bych doporučil pro - Zkušenějším motorkářům.
Doplňky na motorce - měření tlaku v peneu, topcase,
Recenze
Mám ji teprve 2 den. Najíždím km v záběhu tudíž není zatím moc co psát.
Jakmile bude na ní více km, tak se rozepíšu.
Rozhodoval jsem se mezi Versysem 1000GT a Tracerem 9GT+. Versys je o cca 60t dražší bez adaptivního tempomatu a QS, který umožní pod plynem řadit jak nahoru, tak dolů. Versys má o hrnek víc a ale myslím, že ten 3vál v Traceru je daleko pružnější. Taky zápasí s míň kilama.
Jinak zatím vyzkoušen adaptivní tempomat a je to paráda. Je to sice divný pocit, když najednou motorka sama začne brzdit, když něco před tebou brzdí, ale je to návykový. Co se nového LCD a konektivity s mobilem a helmou vše funguje, jak má. Krásně se dá vše přes motorku ovládat.
Moc pěkná motorka. Taky uvažuji o GT+. Aktuálně mám Tracer 9 r.v. 2021. Zajímalo by mě jaké máš zkušenosti s tím rádoby semiaktivním podvozkem.
Tracer je moc peknej, ale sakra, to XT za vylohou, to je veliká nádhera
Určite ťa nesklame ,Tak veľa šťastných km prajem
Konečně je už ten displej normální. Motor nemá chybu.
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu