Stříbrné Falco
Jak říká Tazz: je to motorka z duší. Zapomněl, ale říci, že kromě jiného to je i to, že ráno nenastartuješ a neodjedeš.? Prý Ital.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Projížka po Brně, kde jsem ji kupoval. Zprvu tuhá, zdá se býti a nechce se ji do zatáček. Dlouho stála a špatné nastavení podvozku pro předek a zadek. Předek měký, zadek max. tvrdý. Motor šlape jak má. Podvozek jsme tak něják poštelovali a do Prahy jsem něják dojel. Zážitek z jízdy? No D1.
Motorku bych doporučil pro - Ti co chtějí hrubý dvouválec.
Doplňky na motorce - výfuky Viper
krovka
a na cesty
originální boční tašky
topcase Givi
chip Arrow
a druhé sedlo
Recenze
Vybral jsem si ji, protože již jedno Falco mám a vím co od něj čekat. Snad. Dále jsem chtěl původ z České republiky. Koupena ve Vrbovce 2005. Bez zásahu kutila, prostě hezká. Jen chce rozhýbat podvozek a rozjet motor. Ještě nejezdí jako červené Falco co mám. Tomu, ale taky trochu trvalo než se motor rozjel. Z motoru jsem vypustil úplně čistý olej, až mi ho bylo líto. Jak říkal původní majitel, bylo se na ní svést spousta zkoušečů, a že radši Tuono. A já z Brna do Prahy. Brzdy brzdí úžasně. Když jsem vyjížděl byla brzdovka čirá a v Praze černá, jak viks.
Až bude teplo, pověnuji se podvozku a popíšu více jak jezdí stříbrné Falco.
Pěkný dva kousky