Předchozí majitel zvolil dobrou cestu, kdy pořídil Scramblera v základní verzi Icon, kterýho pak vkusně a hlavně účelně upravoval. Výsledkem je pak opticky odlehčený, motoricky silnější a na silnici stabilnější Scrambler.
Motorka koupena od kozel80 (Říčany)
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Lehkej, ovladatelnej, skvěle táhnoucí hlavně ve středních otáčkách, výborně brzdící s neskutečným zvukem full termignoni systému s mapou. Velice dobrá ergonomie i pro vyšši postavy. I přes mapu trochu uškubanej motor v nízkých otáčkách, a přes kvalitní komponenty podvozku stále poměrně tvrdej podvozek, projevující se hlavně na větších nerovnostech.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, komu pro zábavu stačí menší dvouválec, rád jezdí kolem komína, sem tam bloumá po okolí, občas zajede na nákup nebo do kavárny, nebo chce sem tam zdolat nějakou polňačku ...a nemá potřebu krotit 150 koní, což ale taky není špatný...:-)
Doplňky na motorce - Nadstandardně doplněn full systém Termignoni s mapou, zadní tlumič Ohlins DU 505, cartridge Andreani v přední vidlici, nižší řídítka a přední blatník z Full Throttla, podsedláky MotoPlay, odlehčený sedlo Mugello, držák značky Performance, mřížka světla.
Recenze
Chtěl jsem něco kolem komína, na dojíždění do práce a...pro radost. Ve výběru ještě byly modely řady NineT od BMW, ale nakonec rozhodla dobrá zkušenost se stroji Ducati, vyšší váha BMW a stále poměrně vysoký ceny NineT. A tak ke Sport 1000 a 959 přibyl do garáže tenhle upravený Icon.
Po najetí cca 2,5 tisíc km se potvrdily předpoklady. Nejlíp se Icon cítí na ne úplně rozbitých zatáčkovitých okreskáchv rychlostech 80 - 120km/h, do přecpaný Prahy je to slušná zbraň, v terénu to neumím, ale zatím jsem všechno projel i vyjel. Na dálnici v pohodě do 150km/h. Motor díky mapě a Termignoni systému dává 80 koní a táhne jak lokomotiva hlavně ve středních otáčkách, dole trochu škube a nahoře už se toho moc neděje, je lepší kolem 7tisíc řadit. Brzdy jsou přes jeden přední kotouč skvělý, mají cit a jsou opravdu silný, na tuhle cenovou relaci určitě nadprůměr. Podvozek kompletně upraven, zadní Ohlins na kvalitní silnici výborně pracuje, na nerovnostech je trochu uskákanej, to ještě zkusím pořešit. Přední Andreani cartridge horší silnici žehlí podstatně líp, ale při takových investicích do podvozku bych na nekvalitní silnici očekával lepší výsledek. Naopak na kvalitní okresní silnici je díky podvozku a ovladatelnosti jistota a sebevědomí pilota hodně vysoko, opravdu nejsilnější stránka Scramblíka a nevšední zážitek hlavně v náklonech a překlápěčkách, což hůře nesou moje boty...Ovladatelnost? Bez nadsázky jako kolo. Spolujezdec nevím, nevozím.
Prostor pod sedlem malý, ale s konektorem na dobití aku a USB vstupem, což je pro dobití mobilu při jízdě super. Budík asymetricky uloženej a pokud do něj nepraží slunce dobře čitelnej. Spotřeba v různých jízdních režimech 4,5 - 5,5 litru, bez Termignoni bude možná i nižší. Servis jako u všech vzducháčů Ducati. Poruchy žádné.
Prodáno 3.4.2020.
Krásná mašina, zajímaly by mě servisní náklady...
Tak potom "všechno v pořádku", užívaj!
Díky. Termignoni samozřejmě zůstane, ...myšlena nižší spotřeba bez termi...
Super doplnok do kolekcie! A prečo bez termignoni? Nevyhovuje? Aj môj druhý ex- Monster 796 bol s termignonmi trochu viac uskákaný, ako predošlý so sériovými výfukmi...ale zvykol som si.
Pán je fajnšmekr