PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 1200S (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mrca
Vloženo 24.9.2018
Aktualizováno 18.11.2022
Zobrazeno 1 557x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to za 25 let vybroušený klenot

Více fotografii

Výška jezdce: 177 cm

První dojmy - Uživatelsky o mnoho přívětivější než můj starý dobrý M1000Sie, ale stále je to Monster. Technika, jízdní vlastnosti zas o kus dál ...

Motorku bych doporučil pro - Ducati obecně a Monster zvlášť vždy byla volba pro někoho, kdo už ví co chce. Vy se nechcete vozit, vy se chcet hergot pořádně projet! A už chápete, že aby to mělo koule, je třeba se tomu protějšku malinko přizpůsobit a nechat si od něj poradit, co je pro motorkáře dobré. Homo sapiens se prostě na motorce nezrodil a v Ducati ví jak pomoci v jeho evoluci v Homo biker :-) . Nejen charakter motoru, ale vlastně celá D motorka vám dává něco, co do technických parametrů na papír napsat nelze! ALE! M1200S vám výše uvedené umí vysvětlit tím nejméně bolestivým způsobem co jde... Nasednete a okamžitě víte, co je pro vás dobré :-D. Dřív to trvalo o kapánek déle ;-).

Doplňky na motorce - Titanový tlumič výfuku Akrapovič vč. kat., Tlumič řízení Ohlins, Vzduchový filtr K&N













Recenze

O jiné mašině než Monster a Ducati jsem ani moc neuvažoval. Je to můj třetí Monster a starýho psa novým kouskům ... .Sice byl chvíli na přetřes Super Duke, ale když se naskytla tahle příležitost "Stripe", muselo být rozhodnutí dílem okamžiku.
Jízda ... překvapivě pohodlná ... chvíli se sami sebe ptáte, zda sedíte na Monsteru ... ale jak zakroutíte heftem v režimu sport, jste doma.
Motor ... Je to něco jinýho, než vzduch, ale paráda. Potřeba si zvyknout, že točíte většinou o 2000 více. Tam, kde vzduch končil, tenhle se nadechne k vystřelení do vesmíru ... luxusní zátah, ale žádná neposedná mrcha, která by vám vyrvala ruce z kloubů. Dávkovatelnost výkonu naprosto příkladná.
Brzdy ... Už jsem jezdil na spoustě motorek, ale asi málo na to, abych měl na předním kole někdy něco lepšího než tyhle Bremba M50! Že jsou super účinné, to bych čekal ... ale takovouhle míru dávkovatelnosti... "tak to jsem tedy opravdu nečekal" ... jak říká klasik. Asi je to i v té radiální pumpě ... nádhera.
Podvozek ... Myslím, že není třeba hovořit. Monster to vždycky uměl. Ale tady je i nečekané pohodlí a přesto jakákoliv změna směru je jen otázkou myšlenky. Ty stejné zatáčky projíždím automaticky mnohem rychleji než na M1000, aniž bych si to vůbec uvědomoval... Jen jsem zvědav, zda nebude na naše cesty potřeba tlumič řízení... Po cca tisíci kilometrech jsem usoudil, že to bude přece jen lepší s tlumičem řízení ... Ne že by byl úplně nezbytný, ale na těch našich tankodromech přidá při kvapíku více jistoty a bezpečnosti. Myslím, že k Skové verzi by ho měli dávat ve standardu...
Spotřeba, servis, poruchy ... no... tak to zatím nemohu sloužit. Ale je to moje třetí Ducati, tak neočekávám nějaká "překvapení" ... jo jo ... voda, 4ventil ... ale za ta léta by to měl být odchytaný engine ... . Veškeré recenze mluví též pozitivně ... No... tak uvidíme .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mrca
mrca napsal 16.04.19 v 09:41

Jj ... SC Project taky nezní špatně . Mně však víc vždy zajímá, co to udělá s projevem motoru... . A u toho Akrapa je to fakt znát... (jak jsem psal... nevím kolik má na svědomí Akrap a kolik filtr K&N, protože testuji dohromady ) ... Ten spodek je ještě hutnější a v každý chvíli můžeš mít zařazeno o kvalt víš ... a to mě baví!!! Už od 2000 si celkem bez cukání nechá říct a do otáček se žene ještě s o trochu větší vervou ... .
... a zvuk ... ... ... v nízkých otáčkách neotravuje a krásně čistě, hluboce brblá ... od šesti tisíc pak spustí řev tyranosaura ... něco jako A10 s třicítkovým roťákem
A hlavně... tohle všechno legálně s certifikátem ... můžeš bez obav do evropy i na STK ...

Farock
Farock napsal 16.04.19 v 08:29 10b.

Pěknej ,Já tedy osadil SCProjectem a taky super zvuk.Tlumič řízení plánuji taky.Olanuji toho tedy ještě víc teda ale uvidíme kam se dostanu.Každopádně na tak malý bazmek, stojí ten tlumič teda docela dost penz .

mrca
mrca napsal 06.12.18 v 16:36

Díky. Dnes byl osazen titanový Akrap s kat. Také jsem dříve preferoval Termignoni, ale tenhle titan tam prostě prdí líp. A mistr Akrap je taky sázka na jistotu . Rovnou jsem přidal tlumič řízení Ohlins a K&N filtr ... Zvuk je prostě famózní, ještě jsem zvědav na jízdní dojmy ... ale to až v roce 19. Teď by tam mělo být 151 poníků a 130 newtonů ... (údajně ), ale to není podstatný... už před tím to jelo IA. Jsem spíš zvědavej, co to udělalo se spodkem... .

makyno695
makyno695 napsal 08.11.18 v 22:39 10b.

Pekny stripe...mam k nemu termignoni s cat.ak by bol zaujem...

Více komentářů



TOPlist