Hodna, poslusna holka co odpusti semtam nejakou chybu.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Katastrofalni riditka od vyroby. Zvlastne uzka a zvlastne tvarovana. Po vymene za Accel naprosty luxus. Prubeh vykonu vyhovuje pro nekoho kdo nedivoci. Krasne se s ni projizdeji zatacky. Podvozek spise do komfortu nez sportovna.
Motorku bych doporučil pro - Je to podle me motorka pro klidasy. Od dojizdeni do prace pres vejletovani. Muj pocit z motorky je z pohledu 180 cm vysky, dle meho nazoru akorat.
Doplňky na motorce - Padaky, kufry, riditka.
Recenze
TDM jsem vybiral s ohledem na to, ze se po letech na moto znova rozjizdim. Pro jeji univerzalnost a dobre ohlasy okoli.
Jizda je pohodlna prirozena, podvozek vyhovuje spise na hard nez soft nastaveni - citim se jistejsi v zatackach napriklad se zvlnenym povrchem. Dvouvalec ma prijemny prubeh vykonu vibrace nepocituji - mel jsem xtz 660 a to bylo jiny kafe :))
Motorce spise sedi rozmanite cestovani , mozna je to tim ze me nebavi letet po dalnici ale podle me tento stroj rozhodne na dalnice nepatri a pokud, tak na kratsi useky. Je to dano ochranou proti vetru. V rychlostech nad 140 uz je to citit a musi se krapet zalehnout. Naopak okresky motani se po vesnicich i mesto naprosto v pohode. Teren: nevim no :) moc nechapu proc je razena mezi endura velmi casto ale univerzal to neni. Trebaze mam u baraku sotolinu a sterk a je to v poho, do terenu a na nespevneny povrch je podle me tezka
Brzdy. Na svou vahu vych rekl tak akorat, davkovani predku pozvolne, neagresivni. Dokonce tomu i brzdi zadek kdyz clovek potrebuje nicmene zadni brzda by si podle me u zadneho mota ani zaslouzit nemela svuj nazev - brzda :)
Nemucil jsem ji natolik abych zjistil kdy vadnou brzdy ale uz dvakrat krizove brzdeni - jednou auto jednou srna - a v pohode.
Motorem se brzdi velmi dobre.
Co se tyce prevodovky - strucne shrnuto casto hledam sestku :)
Ulozny prostor pod sedlem klasika mini lekarna a mini naradicko.
Wingrack givi monokey system uz je jiny kafe. Clovek ma pocit ze muze jet na 14 dni na dovolenou :)
Servis: po koupi moto rovnou do servisu a nechat vse zkontrolovat. Nejsem sebevrah:) rovnou se nechalo udelat co se zjistilo: pretesnit vidle a novy olej, mova retezovka, s ni lozisko zadniho kola vzduchovy filtr a olej v motoru, cisteni karbcu a podtlaky. Zavada me nepotkala zatim zadna a technicky jen a jen spokojenost.
Spotrebu jsem nejak neresil vychazi kolem 5,6-5,9 a nehlidam se.
Hlavne kontroluj olej, casto. Kazdy druhy tankovani a nenechej se uchlacholit, ze ho tam prvnich par set kilaku je dost. Kontrola je teda pakarna, ale je to nutny.