Modernizovaná verze osvědčeného V-Stromu která nezklame.
Motorka koupena od FIRMA:J. Hamouzová - Suzuki Kladno (Klad
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: 650 ccm mi stačí, uživatelsky je přívětivější protože ideální je mít kolem 300ccm na válec
Triumph Tiger 800 XR: Je to třívál
První dojmy - Líbí se mi na ni moderní design, zadní část sportovního vzhledu která je ovšem na úkor podsedlového prostoru kde se vejde jen ta lékárnička a origo nářadí. Padla mi hned do oka a pak i do ruky.
Doplňky na motorce - Kryty rukou, padací rám SW Motech,nerezový kryt chladiče a rozšíření bočního stojánku od Marcela, horní kufr Maxia 4, duralový kryt motoru Cosmo, Scottoiler e System, Eazi- grip, žluté reflexní proužky na ráfky od Motografix, podpůrný rám nosiče kufru Givi, Vyhřívané rukojeti Oxford Touring Anglická verze, Držák navigace pod plexi vlastní výroby, Boční nosiče kufrů Givi PL3112CAM
Recenze
Tak jsem se konečně dočkal, žlutá Chiquita z Japonska dorazila,objednával jsem ji někdy v únoru. Po 11 letech a 90 tisících najetých kilometrech na starém V-Stromu 650 jsem se rozhodl pro tento nový model a můžu srovnávat. Motor má i díky jinému výfuku jiný zvuk, výkon i když ho mám teď v záběhu vypadá že je o něco vyšší i podle papíru. Výborný je asistent nízkých otáček, funguje bezvadně a motorka i při hrubém ovládání spojky při rozjezdu prostě nemůže zdechnout. Dobré je, že při zařazeném neutrálu jde startovat bez použití spojky, stačí jen zlehka klepnout do startovacího tlačítka. ABS se určitě hodit bude, kontrola trakce je u 650 asi zbytečnost ale takový je trend. Spotřeba určitě nižší a těch 400km na nádrž není problém ujet což u starého stromku se mi povedlo jen jednou a to jsem jel na výpary po německé dálnici a benzinka pořád nikde... Hned jak jsem si ho vezl z Kladna domů na Hanou tak jsem se zhrozil co že to ukazuje počítač za okamžitou a průměrnou spotřebu, nějakých 25, pak jsem se podíval pořádně a zjistil že to je z výroby nastavená hodnota kolik se ujede na 1 litr kilometrů, hned jsem to přepnul na klasiku litrů na 100km. Hodiny na displeji neumožňují překvapivě možnost přepnout do 24hodinového formátu což u starého nebyl problém. Zásuvka na 12V v palubce potěší, méně už že je pod napětím jen při zapnutém zapalování a já nabíjím interphony a mobil většinou až večer v kempu, budu muset montovat ještě jednu pod sedlo.Sedlo se zdá být měkčí než původní, vypadá skoro jako gelové ale podle prvních zkušeností není moc pohodlné, potah je z jiného materiálu a bude se asi hůř čistit, spolujezdec sedí o něco výše než dřív, guma na stupačkách vypadá že se už nebude protáčet.
U starého modelu jsem dal pod sedlo toto:lékárničku,sprej na opravu pneu,opravná sada s knoty na pneu,lahvička oleje na mazání řetězu Scottoiler, nýtovač řetězu, opravná sada na lanka origo nářadí. Nyní se tam vejde jen to origo nářadí a opravná sada na lanka,lékárničku musím dát na baterku, jinak nic. Už tak malý podsedlový prostor prostor zabírá nějaká krabička ke které vedou od motoru hadičky, odlučovač či co. Pak tu máme nosič horního kufru, u starého modelu byl vyroben z poctivého duralu, teď je to jen plastový výlisek...
Když na něj přidělám 56 litrovou Maxii, tak se pěkně prohýbá... no nic, tohle se soudruhům z Japonska moc nepovedlo, šetří na nesprávném místě, vyřešil jsem to montáží specíálního podpůrného rámu od Givi. Přední plexi štít mi i při nejvyšší nastavené poloze nevyhovuje a fouká na mě, měřím 186cm, budu to řešit vyšším turistickým plexi. Přední světlo vypadá a i svítí luxusně, tak jako na starém stromku. Jinak to snad bude dobrý stroj na cestování, uvidíme, zatím mám najeto jen asi 500km.
Ať slouží
Kryt motoru zde- https://www.ebay.co...KytZNSPo&vxp=mtr
Kryt chladiče od Marcela- https://www.marselu...-od-rv-2017-1000291/
Tankpad- https://www.ebay.co...tZJY-Rwn&vxp=mtr
Boční polepy nádrže- https://www.ebay.co...ZnPpt7KeUexQmmS_nbEw
... Vďaka za info, pekné doplnky, kde si kúpil kryt motora a chladiča? A taktiež polepy nádrže? Dík...
...užij si ho ve zdraví!!!