PROFIL MOTORKY

BMW R 80 (1987)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník .MALI.
Vloženo 8.6.2017
Aktualizováno 20.1.2019
Zobrazeno 3 124x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Stará, krásná klasika od BMW v top stavu.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Motorka mi okamžitě sedla do ruky, je to nenáročná pohodová motorka za kterou se každej otočí.

Motorku bych doporučil pro - Pro pohodový jezdce.

Doplňky na motorce - Padáky, kufry, přídavný budíčky.

Recenze

Minulej rok jsem si pořídil BMW R 100 GS PD, motorka se mi moc líbila, ale nějak mi nesedla, sám nevim proč, takže šla dál a já se rozhlížel po jinym dvouventilu. 80ka mi padla do oka hned a když jsem se svezl bylo rozhodnuto. Má najeto 101000km a je po větším servisu - komplet přetěsněnej motor s převodovkou, nová spojka, baterka, náplně, udělaný a seřízený karburátory, vidle. Šlape jak hodinky, jen na ní teda dost fučí - mám i originál plégo, ale je tam fakt hnusný, takže na motorku nepůjde. Doplnil jsem ještě padáky, nový gumy, přídavný budíčky (voltmetr a hodiny). Z dalších doplňků mám ještě originál kufry a teploměr oleje. Originál nejsou jen ventilový víka, ale mě se tyhle starý líbí víc a kdykoliv se dají vyměnit. Líbila by se mi k ní sajda, ale jednu už mám:) Co se týká jízdních vlastností, tak je to pohodová, motorka s 50 koníkama s cestovní rychlostí 100 - 110km/h. Je relativně malá a lehká, takže se s ní člověk všude protáhne, na rozdíl od ,,buldozera" GS. Super jsou i brzdy - na předku je navíc druhej kotouč, takže předek opravdu brzdí, zadek horší průměr. K motorce mám i origo nářadí a manuál se serviskou. V budoucnu bych jí rád nadělil lepší pružiny do předních vidlic a novej zadní tlumič. Originály sice nefungujou špatně, ale mohlo by to být určitě lepší. Líbí se mi, že se na tyhle starý báwa vyrábí neskutečný množství vylepšených dílů - třeba kit 1000ccm, větší kotouče apod.
Na rozdíl od novejch ,,retro bajků" si tahle motorka na nic nehraje. Má prostě velkej motor s válcema do strany, dva karburátory, dva palivový kohouty, nádrž, sedlo, kola, řídítka (žádný zbytečnosti, žádná elektronika, ABS a podobný chujoviny) a je to prostě originál klasika.
Strašně moc mě baví a pořád na ní jezdím. Co jí mám, tak je GS jenom na špuntech a kromě Bosny a výletu do Polska stojí v garáži. Když si mám vybrat na jakym báwu pojedu, vždycky vyberu 80ku. Hodim na sebe Draginy, křiváka a vyrazim. Nechápu jak jsem mohl bez týhle motorky být:)
Motorka prodána do dobrých rukou a pořízená jiná dvouventilová klasika.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kratkej01
kratkej01 napsal 18.09.18 v 17:43 10b.

Parádní kousek i na živo kdybys ji někdy prodával tak dej vědět

Vychuchol
Vychuchol napsal 15.06.17 v 22:38

krasavice, ideální barevná kombinace

Cabra
Cabra napsal 13.06.17 v 12:18 9b.

Krásná brambora! Vítej v clubu a ať složí

mastalko
mastalko napsal 13.06.17 v 11:26 10b.

nááádhera v origo stavu jak nová, fak t moc pěkná
ať maká o106

findejs1310
findejs1310 napsal 11.06.17 v 18:26

Tak ta je panečku fakt pěkná

Více komentářů



TOPlist