BMW R 80 Nummer zwei v původním stavu
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Vzhledem k tomu, že mám tuto motorku už podruhé, tak jsem věděl naprosto přesně do čeho jdu a proč jí kupuju. Je to univerzální motorka - lehká, ovladatelná, krásná a dá se klidně používat na denní ježdění.
Motorku bych doporučil pro - Pro mě
Doplňky na motorce - Pancéřová brzdová hadice, teploměr oleje, vypoušťák s magnetem, originální přídavné hodiny a voltmetr, originální vyhřívané ručky, zásuvka 12V, RAM kulička, kufry, originální rolka BMW, originální nářadí, originální manuál.
Recenze
Po prodeji mé předchozí R 80 jsem si pořídil BMW R 100 CS. Motorka to byla nádherná, měla úžasnej motor, ale jinak se mi na ní jezdilo malinko hůř - horší podvozek, vyšší těžiště, váha a délka. Červíček ve mě hlodal, takže jsem začal pokukovat po R80. Jednoho dne se objevila a já věděl, že bude moje. Stav byl ucházející, nájezd oproti býválé R80 poloviční, ale nějaká práce na ní samozřejmě byla. Přivezl jsem si jí domů a R100CS se slzou v oku prodal. Na R80 proběhl velký servis, přidání originálních hodin, voltmeru a zásuvky (bez toho to prostě nejde), pancéřová brzdová hadice. V plánu jsou ještě přední progresky, lepší zadní tlumič a H-svod. Myslel jsem si, že horní spektrum otáček, kde je motorka tupá (točí a nejede) způsobuje krátkej koncák, ale poté co jsem se svezl na R80 s Hsvodem (díky Mostare) mi došlo, že hořejšek limituje kat ostatně jako u všech boxerů od BMW.
Pěkná klasická motorka, to mám rád
Mám R100GS a R80GS. Na 80 je jízda pohodovější. Takže vítězí 80
Poctivej stroj