Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 40 000 |
Určitě motor ten tah je fakt krásnej. Nad 8000 budí velice pěkný dojem silnějšího stroje ..
Do terénu to moc není ale na silnici je to luxus Škoda že nemůže brzdit motorem =/
Moje úpravy |
Nová nádrž za hubičku (300,-), kryt pod motor, kryt předního třmenu, tahokov, proužky na ráfky, karburátor Keihin s difuzorem 35mm namísto Dellorto 34mm --> spotřeba o 2l dolů, žádný (nepatrný) rozdíl na výkonu, nový potah sedla, blastry acerbis, led žárovky do budíků, carbonová folie na určitá místa, sem tam nějaká samolepka =P |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | 1 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Výška |
---|
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Dojezd na nádrž | Mim stylem cca 200 moc to nešetřim =D jinak se nechá těch 250 v pohodě.. |
Obecné
Moje závady | Ukroucený náhon otáčkoměru a tachometru, prásklá žárovka, doufám že žádné větší nebudou zatim jezdíme (ťuk ťuk) :-) |
---|
Sport
Použité pneumatiky | Continental ContiForce 110/70 - 17 Continental ContiForce 150/60 - 17 |
---|---|
Úpravy motoru | Motor z Cagiva Mito r.v. 2001 uplně stejný ale novější typ =P, karburátor Keihin s difuzorem 35mm namísto Dellorto 34mm |