PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ORi_SV
Vloženo 8.7.2018
Aktualizováno 28.11.2021
Zobrazeno 3 823x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Hodnocení motorky
Nalezeno 32 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 40000
Silné stránky

Silná stránka starého SVčka je přednostně charakteristický zvuk dvouválce. Příkladně lineární chod motoru a nástup výkonu. Ve dvou se na tom taky dá celkem obstojně cestovat. Obratnost a zábava v zatáčkách na tom taky je relativně dobře, i když je podvozek naladěn dost měkce. A ještě vzhled. Spousta laiků to má za mnohem dražší a novější motorku. Jo a ještě podsedlovka. Na většinu vyjížděk si člověk nemusí brát vůbec batoh, protože základní vercajk, sada na lepení pneu, peněženka, klíče a 0,5 pet lahev vody se do prostoru pod spolujezdcovým sedlem vejde bez problému.

Slabé stránky

Nejslabší stránkou jsou rozhodně brzdy. Jejich nástup je sice dobrý, ovšem o jejich účinku se to už tak říct nedá. Brzdy by mohly být prostě lepší. Nemluvě o opravdu razantním "zaboření" přední vidlice. A ke slabším stránkám patří také výkon motoru. SV 650 jede sice hezky, ale pravdou je, že by to mohlo být o krapet svižnější. Jinak jí ale vesměs není co vytknout.

Moje úpravy

Moto mám velmi krátce, úpravy plánuji, tak později kolonku určitě doplním.

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 6
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 0

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Příhradový

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž Po 225 kilometrech maximálně tankuju :) ale zvládne určitě i 250 kilometrů...

Obecné

Moje závady Regulátor dobíjení. Klasika... Stalo se jednou, koupil se narychlo nějaký levný. Odešel za dva měsíce znova. Všem tedy doporučuji koupit dražší, naddimenzovaný, je tam skoro dva roky a zatím klid. (klep, klep!)
Použitý spotřební materiál Klasika - desky, pneumatiky, pro mě už dva regulátory dobíjení. A samozřejmě náplně.

Zázemí

Zkušenosti se servisem Zatím nemám :) Jsem mechanik závodních aut, tak se budu snažit si vše dělat sám :) Motorku jsem si už 2x částečně rozdělal. Vše je jednoduché, téměř ke všemu je dobrý přístup. Za mě dobrý :)


TOPlist