PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 900 (i.e.) (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník syrrius
Vloženo 31.10.2015
Aktualizováno 24.1.2019
Zobrazeno 2 936x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Deník motorky
Nalezeno 11 záznamů

  • K&N, zapojená lambda atd.

    Sehnal jsem K&N vzduchový filtr spíš jen pro utišení zvědavosti co to udělá s výkonem motorky. No dole se nic zajímavějšího neděje ale při plném plynu nad 6500ot kde moto s původním filtrem začala vadnout tak po výměně

    Typ: Údržba
    Vloženo: 09.05.2018
    Uskutečněno: 09.05.2018
    Tachometr: 43100km
  • Moto a Arduino

    Myšlenka je že se pokusím dostat z motorky co nejvíc údajů o jízdě. Začalo to analogovým budíkem měřící napětí přez analogový měřič tlaku oleje... No už by ty budíky nebylo kam dát že :-D Po koupi Lambda Controlleru b

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.03.2018
    Uskutečněno: 18.03.2018
    Komentářů: 4x
  • Měření AFR pomocí širokopásmové sondy.

    Po loňských problémech se směsí kdy jsem nebyl schopný vyladit karburátory tak aby svíčka nebyla bílá nebo úplně černá nechci nechat nic náhodě. :-$ Koupil jsem sadu pro měření pomocí LSU 4.9 i s microcontrollerem.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.03.2018
    Uskutečněno: 01.03.2018
    Tachometr: 43000km
    Komentářů: 1x
  • Krovka místo spolujezdce

    Koupena krovka na místo spolujezdce. Na mojí moto po koupi nebyla ikdyž ji Ducati dávala snad ke každé M900... Origo zrovna nikde nebyla a když byla přišlo mi že za kousek plastu je to dost... Koupena u SEBIMOTO v bíl

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 18.03.2018
    Uskutečněno: 25.10.2017
    Tachometr: 43000km
  • Oprava startéru.

    19.7.2018 Sluníčko,v práci volno,jen vyrazit. :-DD B-) Ráno se obleču,vytlačím motorku z garáže,na povel start dvakrát otočí a konec... :! Po přezkoumání kdy baterka dobrá,start tlačítko taky OK... Jedině startér.

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.03.2018
    Uskutečněno: 19.07.2017
    Tachometr: 41000km
  • Výměna membrán karburátoru

    V diskuzi jsem řešil problém se synchronizací karburátorů které se mi nedařilo sladit aby vše fungovalo jak má... Když jsem asi po 5-té kontroloval karburátory a hledal co to může způsobovat našel jsem mikroprasklinu

    Typ: Oprava
    Vloženo: 16.08.2017
    Uskutečněno: 14.07.2017
    Tachometr: 39000km
  • Servisní intervaly

    Jen pro jistotu kdyby někdo se svojí Ducati trávil v servise méně času než se traduje a hledal.Já našel jen v IT servisním manuálu. Překlad zajistil pan google :-DD Kontrola hladiny oleje

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.01.2016
    Uskutečněno: 18.01.2016
  • Výroba db Killeru

    K motorce byly při koupi i laděné výfuky k podsedlovce. Vypadají jako doma na koleni nýtované a dokonce někdo i vyrazil homologaci na boční část :-DD Zvuk sice mají nádherný ale je mě slyšet snad i na druhé straně měst

    Typ: Oprava
    Vloženo: 16.01.2016
    Uskutečněno: 14.01.2016
  • Instalace dárků vánočních

    Byl jsem asi hodně hodně hodný a vánoce byly naježené. Montáž vyhřívaných heftů, 12V zásuvky a obalu na telefon nebo navigaci... P ůvodní hefty šly krásně sundat a pro instalaci nových bylo třeba trochu ubrousit heft

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 16.01.2016
    Uskutečněno: 27.12.2015
    Komentářů: 3x
  • Kontrola technického stavu po koupi

    Na moto udělaná STK tak přišel čas podívat se co je třeba opravit aby mě Ducna někde nenechala B-) Nedělám si iluze o motorce za tyto peníze. Je určitě padlá a nejspíš hodně ale o tom jsem věděl tak uvidíme. :-P Přední

    Typ: Oprava
    Vloženo: 16.01.2016
    Uskutečněno: 24.10.2015
  • Kontrola před STK

    Po koupi motorky bylo třeba udělat STK a s tím spojené první náklady. Nové pneu RoadSmart, brzdovka byla snad ještě origo z fabriky, zadní brzdové a blinkry koupit nové s homologací. Největší úsměv na mě vyvolala "stre

    Typ: Oprava
    Vloženo: 16.01.2016
    Uskutečněno: 09.10.2015


TOPlist