BMW R 1250 RT vs. Honda GL1800 Gold Wing Tour: Liga výjimečných
14.03.2022
14.03.2022
10.05.2021
01.03.2021
23.11.2020
07.11.2019
15.04.2019
22.10.2018
14.07.2022
24.03.2021
16.10.2020
30.06.2020
03.06.2019
07.02.2019
05.10.2018
18.09.2018
2019 | 2020 | 2021 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1254 cm3 | ||
Výkon | 100 kW | ||
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | ||
Točivý moment | 143 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Boxer | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 102.5 mm | ||
Zdvih | 76 mm | ||
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||
Typ rámu | Trubkový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 136 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 | 120/70ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 180/55 ZR 17 | 180/55ZR17 | 180/55ZR17 |
Rozvor | 1485 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 64.1 ° | 25.9 ° | |
Závlek předního kola | - | 116 mm | |
Výška sedla | 805 mm | ||
Výška sedla max | - | 825 mm | |
Pohotovostní hmotnost | 279 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 226 kg | |
Objem nádrže | 25 l | ||
Spotřeba | 5 l/100 km | 4.75 l/100 km | |
Zrychlení | 3.7 0-100 km/h | ||
Maximální rychlost | 200 km/h | ||
První cena | 462000 Kč | 468000 Kč | 524981 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 607646 Kč | 594813 Kč | 708394 Kč |
Poznámka | Výška sedla možná od 760 do 850 mm. | - |
BMW K1600 modul brzdového svetla
Jaké byly BMW Motorrad Days v Berlíně?
BMW R 1250 RT vs. Honda GL1800 Gold Wing...
První test BMW R 1250 RT: Jak funguje 10...
První test BMW R 1250 RT: Jak funguje ad...
Novinky BMW na vlastní oči: Oslava čtyři...
Chci boxer BMW, ale jaký mám vybrat podv...
BMW R 1250 RT vs. Harley-Davidson Road G...
BMW představuje adaptivní tempomat pro m...
Alpský test BMW R 1250 RT
BMW představuje nové R 1250 GS a R 1250 RT
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | bmw motorrad service inclusive zkušenosti | 1 | 26.4.2023 16:37 | ||
Opravy a údržba | Plech mezi lamely do spojky na BMW LCčko | 5 | 17.3.2023 17:59 | ||
Silniční cestovní | R 1250 GS problémy s prevodovkou | 2 | 29.1.2023 17:24 | ||
Německé, rakouské | Kardany LC | 58 | 31.7.2022 07:27 | ||
Silniční cestovní | bmw r1250rt alebo honda nt1100 | 10 | 8.7.2022 06:48 | ||
Německé, rakouské | Jaká na cestování: R 1200/1250 GS Adv nebo R 1200/1250 RT | 28 | 11.4.2022 23:19 | ||
České | Kde koupit novou bramboru | 32 | 22.4.2021 19:25 | ||
Německé, rakouské | Manažer příslušenství ezCan pro BMW | 9 | 21.3.2021 16:37 | ||
Německé, rakouské | Když jde boxer k zemi | 26 | 23.1.2021 12:03 | ||
Silniční cestovní | Zámek nádrže a řídítek | 12 | 27.6.2019 16:45 |
Šel jsem koupit nové cestovní enduro, ale přivezl jsem toto, chtěl jsem to zkusit a miluji ten displ...
Jak jsem se "opět" zbláznil. Ne že by mi GS-so nějak moc nevyhovovalo, ale "bohužel" jsem se zúčastn...
Silniční křižník, elegantní a pohodlný, přesto svižný i ve dvou. V maximální výbavě, včetně top case...
Lehce ovladatelná, pohodlná, výborná jak na dlouhé trasy, tak na projížďky po okrskách.
Pro ty, kteří nepotřebují předstírat, že jezdí v terénu. Ale chápu to, SUV jsou "in", taky jsem mel...
Velká, nafouklá, přetechnizovana přesto velmi dobře ovladatelná
Vynikající cesťák, křižník na dlouhé cesty i svižné projížďky kolem komína. Vybavený jak 5kove bawo....
Všichni mají ty GS, já vlastně taky, ale jen to malý. Poslední dobou jsem pokukoval po nové motorce,...
Stroj, se kterým jsem se rozhodl zestárnout.
Cestovný parník s výbornou ochranou, tak som sa o nej dočítal a začal som nej premýšľať a snívať. Po...
Všichni mají ty GS, já vlastně taky, ale jen to malý. Poslední dobou jsem pokukoval po nové motorce,...
Pro ty, kteří nepotřebují předstírat, že jezdí v terénu. Ale chápu to, SUV jsou "in", taky jsem mel...
Krásná pohodlná cestovní motorka.
Krásný kus techniky splňující všechny mé požadavky na komfort a jízdu
Šel jsem koupit nové cestovní enduro, ale přivezl jsem toto, chtěl jsem to zkusit a miluji ten displ...
cestovateľ s veľkým pohodlím a hravosťou
Velká, nafouklá, přetechnizovana přesto velmi dobře ovladatelná
Boží stroj, naprosto dokonale vyladěné, musím si zvyknout na ten výkon.
Silniční křižník, elegantní a pohodlný, přesto svižný i ve dvou. V maximální výbavě, včetně top case...
Stroj, se kterým jsem se rozhodl zestárnout.
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 7.8/10 |
Převodovka | 8.8/10 |
Mechanická hlučnost | 7.8/10 |
Zvuk | 7.8/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.8/10 |
Jízda | |
Sport | 6.0/10 |
Město | 7.0/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 1.0/10 |
Ceny servisu | 1.0/10 |
Servisní síť | 7.0/10 |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 10.0/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 10.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 9.0/10 |
Světla | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1200 RT | Vyhrálo novější a mladší |
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Kde sehnat testovaci jizdu? |
BMW K 1600 GT | Neni tak mrstna jako RT |
BMW R 1250 GS | Je to sice GSo, každý to chválí a chce, ale nenašel jsem jediný rozumný důvod proč vyměnit KTM SAS za GSo |
Ducati Multistrada V4 / S | Spolu s Tigrem asi nejvážnější favorit, ale na chvilku jsem se zamyslel a RT-čko bylo v garáži ... |
Triumph Tiger 1200 GT | byl to horký favorit, ale ? |
KTM 1290 Super Adventure | mám 2 roky starou a chtěl jsem zkusit něco jiného |
Yamaha FJR 1300 AS/AE | Výbava BMW |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | Byla méně pohodlná než RT. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda NT1100 | Cena, rozměry |
Yamaha FJR 1300 AS/AE | Vyborna motorka, ale nesedi mi design |
Honda ST 1300 Pan European | Honda byla lákavější … |
Honda NT1100 | Cena a nevyhovuje mi boxer. |
Triumph Tiger 1200 GT | Skvělá motorka, ale trochu těžší než Tiger. |
Honda NT1100 | přestřelená cena v základu |
BMW R 1250 R | zena zakazala |
BMW R 1250 GS Adventure | R 1250 GSA je super motorka |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | drr.tikol | r_0l01_rm_0621_77.pdf | 8.9 MB | český návod na BMW R1250RT od roku 2021 |
2020 | Mark09 | bmw-service-recall-r.pdf | 238 KB | BMW Service Recall Třmen kotoučové brzdy |
2019 | Mark09 | bmw-r-1250-rt-konfig.pdf | 1.1 MB | BMW R 1250 RT Konfigurator |
2018 | Mark09 | bmw-r-1250-rt-manual.pdf | 3.1 MB | BMW R 1250 RT Manual CZ |
2018 | Mark09 | bmw-k-r-audiosyste.pdf | 1.4 MB | BMW K + R Audiosystem Manual CZ |