PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Cvrček007
Vloženo 5.4.2015
Aktualizováno 27.7.2016
Zobrazeno 1 433x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Suzuki DL-650 V-Strom byla můj sen už od 17 let, teď ho mám v garáži a navíc v oranžové barvě :).

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 700V Transalp: V-Strom sedí mé postavě víc a navíc je pro mě daleko hezčí.

První dojmy - Zatím jsem s ním najel všeho všudy 30 km, takže na soudy to opravdu není. Ale těch prvních 30 km bylo fajn. Až bude značka a lepší počasí vyjedu někam kousek dál ať se poznáme :).

Doplňky na motorce - Tak jak jsem sli il, tak jsem ke stromovi pořídil další doplňky. Prvni na řadu přišly padací rámy a kryt motoru, které jsou již na motorce. Další byla výměna plexi, původní na me bylo malé, tak jsem si pořídil větší. Z mé velikosti také vyplývala potřeba rozšířit a zvýšit zrcátka, takže jsou to posunul rovnou o 2,5 nahoru a 3 do stran. Zásuvku ještě předělám, takto se mi fakt nelíbí. Na instalaci jiz čekají boční kufry, kryty gripů a vyhrávání gripů . Poslední upravou, kterou jsem vsak prenechal profikum bylo zvýšení a přešití sedla.

Recenze

Po přesednutí z jawky 350 se zdá že to jede jako splašený, ale uvidíme časem až se seznámíme. Nejvíc si budu zvykat na brzdný efekt motoru, jawa nic takového nemá.
Na řazení si budu taky hodně zvykat, skoro nepoznám, jestli jsem zařadil nebo ne.
U jawky to bylo více než evidentní, tady je pouze sotva znatelné cvaknutí.
Další se zkušenosti se nasbírají až časem.

Tak první "větší" cesta je za námi a maximální spojenost. Jel jsem cca 150 km, půl sám půl se spolujezdcem. Po prvních kilometrech a několika zatáčkách se vytratila obava ze změny chování. Kroucení motorky v zatáčkách jako by ani nikdy neexistovalo, výkonu i s nákladem ke 200 kg dostatek. Po první jízdě po dálnici, jsem přenastavil plexi do nejvyšší pozice, ale asi stejně pořídím vyšší cestovní stít. Ale ani v nejvyšší poloze to není ideální. Nutno ale konstatovat, že na vině bude asi moje výška (204 cm) a ne nedostatečná ochrana jezdce. Zatím musím konstatovat jedině spokojenost.

Tak jsem vyjel konečně první nádrž a dotankoval jsem. Zatím mi spotřeba vyšla na 5,06 litru. To není špatné, je to nová hračka a úplně klidně nejezdím. Musím konstatovat, že ukazatel paliva, lehce kecá, ukazuje tak o 1,5 - 2 méně, než v nádrži reálně je. Ale lepší než kdyby ukazoval, že je tam víc a někde mi to vzdechlo. :)

Tak po necelých 3000 kilometrů jsem se s ní sžil a projevilo se to i na spotřebě, ted se pohybuji , pod 4,5 litru. Rekord jsem si udělal 4,1 na sto, kdy jsem s motorkou jezdil převážně pohodovou jízdu mimo město a dálnice. Ale i 4,5 je celkem slušná hodnota, když vezmu v potaz, že jezdím většinou ve dvou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lombardo
Lombardo napsal 16.02.16 v 17:57 10b.

pěknej smrček , krátkou zimu a pohodové kilometry v sedle

wsbk
wsbk napsal 08.06.15 v 20:52 10b.

Robson_68
Robson_68 napsal 19.05.15 v 18:41 10b.

Dík za hodnocení, ta tvoje je taky móóc pěkná Třeba se někde potkáme oranžových jsem tu moc nenašel Hodně šťastných kilometrů!

vikik
vikik napsal 12.04.15 v 21:45 10b.

Dobře sis vybral
A v téhle barvě je stromek moc pěknej

foky
foky napsal 06.04.15 v 22:12

Dobrá volba - vítej v klubu a přeju hodně spokojenejch kilometrů

Více komentářů



TOPlist