renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 600 (1989)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník velesmoula
Vloženo 17.12.2012
Aktualizováno 17.12.2012
Zobrazeno 1 275x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Můj první japonec po třindách, čízách a tomu podobným strojům. Když jsem si jí přivezl domu, byl jsem nadšenej.

První dojmy - První dojmy byly skvělé. Před touto Kawou jsem měl 640ku jawu a tohle bylo uplně něco jinýho. Přivezl jsem jí z Moravy a už cestou to bylo, jako sednout ze starý Škodovky do nový Oktávky, byl jsem z toho unešenej. To jsem, ale nevěděl, že oproti současnejm motorkám už je to asi jako ta stará škodovka.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je to v dnešní době spíše pro nadšence, je to krásná klasika, vzhledově se mi moc líbila, a nebo pro začátečníka, na naučení. Jinak na nějaké závodění to už moc nebude, známý má Bandita šestku a o moc jsem za ním nezaostával, ale sportovnějším motorkám už by nestačila.

Recenze

Měl jsem jí necelé dvě sezony, takže jsem něco stihnul poznat, ale ne zase nějak dokonale.
Koutouče dva vepředu, vzadu jeden, na dnešek nebyly dokonalý, ale svůj účel plnily slušně. K tomu antiponořovací systém na předku, nikdy jsem to do té doby neviděl, ale abych se přiznal, moc ani nebyl znát. Je možné, že už po těch letech nefungoval, jak měl.
Motor měl jeden velký problém a to primární řetěz. Bohužel se ozýval, ale motorku jsem koupil za 12 tisíc, to i ta JAWA mě stála víc, takže jsem tomu nevěnoval větší pozornost, co jsem viděl, u jiných motorek byl slyšet i víc. Jinak výkonově na naučení ideální motorka, už měla sílu slušnou, ale nebylo to zase přehnané, poslouchala hezky.
Podvozek a jízdní vlastnosti jsou asi jako vše, co jsem tu do teď napsal. Dříve určiě bezkonkurenční, i oproti novějším JAWÁm je technika uplně jinde, ale na dnešek je vše už příliš zastaralé.
Co se pohodlí týká, tak v tom bylo GPZ velmi dobré, z Moravy jsem jel napoprvé 300 km v kuse a bez nějakých problémů. Dokonce následné ježdění ve dvou bylo celkem bez problémů. I spotřeba byla přijatelná, při cestovní rychlosti cca kolem 130 km/h byla spotřeba okolo 5,5 litru
Ikdyž šlo vlastně o 20 let starou motorku, tak poruchy až na jednu se mi vyhýbaly. Při jedné jízdě přestala motorka dobíjet, takže jsem zhasnul světla, dojel domu a hledal. Nakonec to byl jeden přežvejkanej kabel u regulátoru, což se po těch letech stane. Jinak jsem na motorku nesáhnul a jen jsem na jaře měnil olej, jinak jsem jen jezdil.
Nakonec jsem jí prodával kvůlí škole a finanční situaci dalšímu začínajícímu na větších motorkách, ale určitě splnila moje očekávání a naučil jsem se na ní a celkem dobře mě připravila na další stroje. A dá se říct, že i díky tomu jsem i nadále zůstal u Kawasaki.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist