renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 600 (1986)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Buldozzer
Vloženo 13.2.2015
Aktualizováno 4.1.2017
Zobrazeno 2 276x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


je to stará ,, ninja'', je stará, ale dobrá, co víc říct.

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Na to jak je motorka stará mě celkem překvapila. S ohledem na její věk je v dobrém stavu a výkonu má podle mého akorát, něco takového jsem si představoval. Myslím, že na mé ježdění je to optimum.

Motorku bych doporučil pro - pokud nevíte od koho motorka je, jako v mém případě, kdy jí předemnou vlastnil 18 let jeden člověk, kterého jsem osobně znal, asi bych se do toho nepustil, ale jinak je vhodná pro začátečníka a toho, kdo hledá něco za nižší cenu. Nicméně jsem po pár projížďkách zjistil, že pro mou výšku se motorka celkem hodí, ale když si na ní sedne můj kamarád, ten má bez pár centimetrů dva metry a je řekněme plnoštíhlý, tak se na ní poskládá docela obtížně, na tak vysokého člověka mi přijde tenhle stroj malý.

Doplňky na motorce - na motorku jsem nic zásadního kromě nosiče na kufr neinstaloval, chci zachovat originál, takže nebudu dělat žádné pokusy s nástřikem atp., o motoru nemluvě, ten je v dobrém stavu a nerad bych, aby mi za případné ,, zlepšovací inovace'' podal ruku.

Recenze

1. motorku nemám dlouho, takže budu ještě chvilku poznávat její klady a zápory, zatím vše tak nějak funguje, případné mouchy postupně vychytám.

2. vzhledem k věku motorky jsem tedy začal vychytávat mouchy: oprava páčky sytiče (nedržela), výměna gum mezi karburátory a filtrboxem, seřízení karburátorů, dobíjení - nový stator, rotor

3. po tom co vyšlo první sluníčko a mohl jsem se trochu projet jsem konečně motorku trochu víc vytočil a zjistil jsem, že proklouzla spojka, takže jsem jí hned objednal a při té příležitosti vyměním i olej a filtry, cokoliv se mi prostě bude zdát na výměnu, tak to vyměním, razím heslo, že lepší tam dát nové, než tam dát něco z vrakoviště a pak čekat, kdy se závada znovu objeví. Někdo může namítnout, že do takhle staré motorky nemá cenu již dávat investice, ale mě se ta motorka celkem líbí a vyhovuje mi, takže proč jí nevyhovět a nedat jí co si zrovna žádá? S každou další vychytanou mouchou se navíc na motorce prostě jezdí lépe.

5. k jízdě na motorce bych po tom co jsem jí trochu projel řekl, že se na ní poměrně pěkně sedí a na to jak se stará a těžká se celkem v rámci možností hezky ovládá, člověk musí mít ale na paměti, že brzdy jsou trochu jinde než u dnešních motorek a podvozek se taky chová jinak, ale jízda na ní je fajn a výkon co ještě má i po těch letech je pro mě při zrychlení zážitkem.

6. jak jsem výše zmínil, to co bude potřeba vyměním, je tomu asi tak 14 dní nazpět jsem se jel projet na mé motorce, když jsem jí vytočil nad 7000 otáček, tak proklouzla spojka ( přitom kolik má najeto a jak je stará mě to ani nepřekvapilo), na nic jsem nečekal, zastavil jsem a objednal jí ihned novou. Při výměně po tom co bylo sundáno víko spojky jsem zjistil, že jsou již spálené lamely, jedna byla dokonce prasklá (1/3 lamely byl odštípnuta). Po tomto jsem vyměnil všechny tyto lamely (plechové byly v naprostém pořádku, tak jsem je tam nechal) a s tím jsem dal i nový filtr a olej v motoru. Po tomto jsem motorku projel a vzhledem k tomu, že teď již spojka neklouže se výkon plně přenáší na kolo a je cítit z plna zátah motoru. Jinak musím říci, že jsem také hned vyměnil ve spojce i přítlačná pera, což považuji v tomto případě za nutnost.











7. přestal mi držet sytič, páčka začala padat a tak jsem jí rozebral, dále jsem vyměnil potřebný přítlačný díl a sytič opět funguje, tak jak má. V současné době tedy mohu celkem dobře kontrolovat otáčky na sytič.

8. další ,, vymožeností'' GPZty jsou dofukovací tlumiče, tedy jsem dofoukal vzduch a zdvih předních tlumičů se docela zvýšil, motorka je vyšší a tvrdší, určitě se ale více ješte o nastavení dočtu v EN manuálu motorky.

9. protože se chystám s motorkou do Itálie (červen/červenec 2015), můj kamarád ( mimochodem velice šikovný a zručný to člověk) mi vyrobil přesně na mírů na tuto motorku nosič a na ten jsem posléze nainstaloval kufr. Povrch nosiče je černý komaxit.










10. přední pneumatika, jak jsem s ,, hrůzou'' zjistil, byla již z roku 1998, tedy z minulého tisíciletí, samozřejmě za tu dobu také již pozbyla ( a to bylo zřejmé) své vlastnosti a tak jsem jí vyměnil za novou Dunlop Arrowmax. Teď motorka mnohem lépe sedí, brzdí a je lépe ovladatelná.






















11. po kontrole řetězové sady, která mi přišla již rovněž značně opotřebená jsem tuto celou vyměnil - řetěz, rozeta, ozubené kolo na motoru.

12. motorku jsem začátkem roku 2016 prodal pánovi do Brna, takže doufám, že s ní najede spoustu kilometrů, ale je na co vzpomínat, byl to jak se říká ,, můj první Japonský motocykl''

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dciba
dciba napsal 27.03.15 v 10:57

Jo pěkná ,taky jsem ji měl a je to Kawa-paráda.

Pitbullterier
Pitbullterier napsal 09.03.15 v 19:41

Moc hezká!!!Tohle už neprodávej.Dnes už je jich málo na živu.

rybíz5
rybíz5 napsal 14.02.15 v 17:53

Trochu ti závidím Krása

marafzs600
marafzs600 napsal 14.02.15 v 17:03 10b.

moc pěkná.

p.epanica
p.epanica napsal 13.02.15 v 21:08 10b.

To je paráda ...

Více komentářů



TOPlist