Rodinný autobus s atomovým reaktorem uvnitř
Výška jezdce: 175 cm
Recenze
R1200GS šla z domu (což bylo jedno z nejpitomějších rozhodnutí v mém životě, ale ne první ani poslední) a místo ní jsem měl políčeno na Adventura. Už jsem měl i vybráno ale nakonec mi něco říkalo, že koupit si dvakrát po sobě skoro stejnou motorku není dobrý nápad a že by nebylo od věci koupit něco jinačejšího. Seděl jsem na RTéčku, ale protože jezdím hlavně s manželkou po výletech, chtěl jsem něco s větším komfortem pro spolujezdce. K1600GT/L mi přišla ze začátku úplně praštěná, ale pak jsem s ní zkoušel ve vídeňském BMW Motorrad manipulovat na místě a nebylo to tak strašidelné, jak to na první pohled vypadalo... No a nakonec v chvilkovém poblouznění jsem ji koupil...
První jízdy na motorce byly ve znamení velkého šoku. Je to přece jen moje druhá motorka a těch 160 koní je brutálních, aspoň teda pro mně. Přistihnul jsem se, že se mi třepou strachy kolena, 320 kg pod zadkem, šílený zátah, prostě hodně jsem pochyboval, jestli jsem udělal dobře. Prostě tohle asi není motorka pro začátečníka, GS je proti němu pobrukující kotě. Pak jsem ale objevil palivové mapy, přepnul na Rain a začal se "vyjíždět". Dneska už jezdím na normální "Road" a občas přepnu na Dynamic, ale to jenom na chvilku, potom už je na můj vkus reakce na plyn hodně brutální a musel bych si oblíct kombinézu
K motorce jsem dokupoval jenom navigaci a padací rámy poté co mi dvakrát kydla, pokaždé na jednu stranu. Vřele bych to doporučoval každému zájemci o tento křáp.
Stačí jenom mírný náklon a ta potvora se poroučí k zemi a neudržíte ji ani náhodou - a potom ani nezvednete.
Řadový šestiválec od BMW je pojem, s manželkou máme tři (všechny benzínové samozřejmě). Na GS mně trošku obtěžovaly vibrace, když jsem se vrátil po celodenním ježdění, třepaly se mi ruce jak stařečkovi. Tady se nic takového neděje, vibrace - NULA. Spotřebu mi to ukazuje 6,6 po 2000 km - vždycky přemýšlím, co spotřeba u motorky vlastně vyjadřuje. Je to moc nebo málo? Za 6,6 jezdí můj tchán s autem. Je to hodně nebo málo? Na druhou stranu kamarád s SM od KTM jezdí i za deset a dolívá litr oleje na tisíc km prostě tahle hodnota pro někoho, kdo používá motorku jako prostředek pro zábavu nemá velký význam...
ESA - neboli elektronicky stavitelný podvozek je fajn, ale myslím, že bych se bez něj klidně obešel, prostřední poloha uspokojí všechny moje choutky a potřeby. U GS to mělo daleko větší smysl...
Rozhodoval jsem mezi GT a GTL a nechal jsem si doporučit GT, teď jsem seděl na GTL a nevím, jestli jsem nepochybil, ale kdybych pořídil GTL určitě bych pochyboval stejně motorka je super, ale na projetí se jen tak pro radost okolo komína jsou určitě lepší stroje. Odjezdím s ní letošní sezónu a příští rok bych pořídil nejspíš zase GS...
jampam jampadámpadam malotraktorem
Super stroj. Takovej chci!
Měl jsem ji od května... a dostavujem barák, takže ale co se dá dělat
15.7. motorka vložena a 22.8. prodána ... hmm to vypadá že jste si fakt nesedli ...
Prodána. Zjara se sem podívejte, bude tady místo ní R1250GS