bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pirelli angel GT
čágos střelci,

hledal jsem, ale žádný pořádný informace nenašel.

Máte někdo zkušenosti s novou pryží Pirelli angel GT? Chci to dát na SVčko 650. O výdrž strach nemám, už i starší generace ST ji měla slušnou podle informací, co jsem našel.

Zajímají mě spíš vlastnosti. Rychlost ohřátí a hlavně přilnavost té pryže. Rád se svezu v zátáčkách a často s partou strávíme odpoledne v jednom zatáčkovitém úseku, kde pilujeme techniku jízdy. Na druhou stranu nehodlám měnit gumu každých 3000km a letos plánuju trip k moři.

Všude čtu, že kupovat sportovní lepivku je nesmysl. Že každá nová cestovní guma zvládne bez problému klopit až na hranu. Tak jak je to? :)

Teď tam mám Pirelli Diablo - jsou už postarší (rok výroby 2010) a teda co se týče přední gumy, tak jistota moc nebyla. Předek mám sjetej 5mm od hrany gumy (rozměr 120/60 r17), ale ta guma už byla na hraně přilnavosti v tomhle stylu jízdy a občas mě nepěkně vyškolila. Proto bych byl nerad, kdybych koupil novou sadu a chovalo se to stejně.

Díky :)
Anketa: Koupit pirelli angel GT na SV650?
ano
98%
43
ne
2%
1
Předchozí
1 2 3
Následující

Pirelli angel GT

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2014 v 10:46 | Nahoru | #1

2 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2014 v 10:57 | Nahoru | #2
GT jsou spíše na cestování, než na pilování hran. Neže by to nedala, ale pokud máš předek 5mm od kraje a Diablo ti nedává dost jistoty a párkrát tě vyškolila, tak Angel GT ti nedá v tak mezních situacích jistotu žádnou.
Jestli chceš jezdit hranu na větší jistotu, tak holt kup sportovní gumy (pokud Pirelli, tak Rosso II nebo Rosso Corsa). Pokud více sportovněji, tak Angel ST (Sport Touring) než GT (Grand Turismo). GT jsou oproti ST plošší a není na nich taková zábava při kravení než u ST.
Bohužel neexistuje žádná guma co s ní můžeš jezdit zcela s jistotou na hranu a přitom vydrží cca 10tis.

Pirelli angel GT

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2014 v 11:08 | Nahoru | #3
Zdarec, já je mám na Zedovi a krásně se na nich jezdilo když bylo chladněji a mokro. Překvapilo mě jak jsou chytlavý. Né že by při větším náklonu a plynu zadek trochu nehrábnul, ale spíš to bylo zábavný, než nepříjemný. Ve vedrech zatim nevim, mám je od února. Ale teď jsem musel absolvovat rychlej přejezd - cca 200 km 200-240 km/h dálnice v kuse a dostala na frak trochu víc, než jsem čekal. Mám blatníček těsně nad gumou, takže dost jasně vidím, že se dostala do cestovního módu a je tam ploška. Ale zase na středu je o dost hlubší vzorek než na boku a viditelně se s tímhle počítalo... a předkem jsem chytil v zatáčce na zmrzlý silnici na Šumavě už dva velký kameny, nemám tlumič a hodilo mi to samozřejmě řidítka trochu do vinglu, ale i bez středovýho proužku se krásně hned chytla a vedla zatáčku dál. Takže po cca 1.500 km v chladnějším mokrým počasí doporučuju. Servus.

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT

1.4.2014 v 11:52 | Nahoru | #4
cus. me zajima jak jsou na tom s asfaltovejma hadama. ja mam obuty BT023 a v sobotu me jeden malem poslal do svodidel. diky

(reakce na) Pirelli angel GT

1.4.2014 v 13:08 | Nahoru | #5

speedy-gonzales píše: cus. me zajima jak jsou na tom s asfaltovejma hadama. ja mam obuty BT023 a v sobotu me jeden malem poslal do svodidel. diky

podle mě tě háďátko rozhodí na jakýchkoliv gumách. Zejména když je mokrý. Je to víc o štěstí a o způsobu jak ho vezmeš, než o tom jako gumou ho vezmeš

Pirelli angel GT

1.4.2014 v 13:18 | Nahoru | #6
Značkuji.

Naposledy editováno 01.04.2014 13:21:13

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2014 v 13:27 | Nahoru | #7
Pirelli GT můžu vřele doporučit. Nejsem sice okruhář, ale jezdím poměrně svižně - žádný poserproužky . Na GTčkách vše bez náznaku nervozity. Mám na nich nalítáno cca 8.000km a jeden ještě asi vydrží. To je na dvouvál poměrně slušný nájezd.
Co se hadů týče, tak na těch ti uhne každá guma. Z toho co jsem měl, tak na tom byli nejlíp Pirelli GT a Batlax S20, ale ty S20 nevydrželi ani 6.000km.

PS: Sory, ale sportovní gumy na okruh považuju na normální silnici za naprostou blbost . Jednak mají nízký nájezd a druhak, abys je dostal na pracovní teplotu jako na okruhu, tak to bys musel jet neuvěřitelnou pilu což se ti v běžném provozu nepodaří (nebo si pořídit nahříváky ), takže ti ve finále budou držet hůř nebo stejně jako ty dvousměsový GT.

(reakce na) Pirelli angel GT

1.4.2014 v 14:54 | Nahoru | #8
A když jsem spíš kochač, než pilař (i když i já si rád zajezdím v zatáčkách), mám vzít raději ty GTčka? Už jsem na 90 % rozhodnutej pro ST, ale rád si nechám poradit. Jde mi spíš o nájezd, protože dost často jezdím s přítelkyní. Četl jsem, že GT by měly být stejné jako ST, jen jsou pro těžké cestovní koráby. Proto jsem inklinoval spíš k STčkům.

Edit: a má o tisícovku větší cena u GT opodstatnění ve větším nájezdu? Za rok toho moc nenajezdim, tak jestli nebudou lepší ST a kupovat "častěji", než mít 5 let staré a asi i tvrdé GT.

seikos píše: GT jsou spíše na cestování, než na pilování hran. Neže by to nedala, ale pokud máš předek 5mm od kraje a Diablo ti nedává dost jistoty a párkrát tě vyškolila, tak Angel GT ti nedá v tak mezních situacích jistotu žádnou.
Jestli chceš jezdit hranu na větší jistotu, tak holt kup sportovní gumy (pokud Pirelli, tak Rosso II nebo Rosso Corsa). Pokud více sportovněji, tak Angel ST (Sport Touring) než GT (Grand Turismo). GT jsou oproti ST plošší a není na nich taková zábava při kravení než u ST.
Bohužel neexistuje žádná guma co s ní můžeš jezdit zcela s jistotou na hranu a přitom vydrží cca 10tis.



Naposledy editováno 01.04.2014 15:02:17

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2014 v 15:11 | Nahoru | #9
Mrkni na tohle. Jinak jezdim na Rosso Corsa a na zadku jsem najel cca 7000, stejně jako na Conti Road Attack 2.

(reakce na) Pirelli angel GT

1.4.2014 v 15:13 | Nahoru | #10

Perkelnik píše: Mrkni na tohle. Jinak jezdim na Rosso Corsa a na zadku jsem najel cca 7000, stejně jako na Conti Road Attack 2.



Tenhle test jsem právě četl a jeví se mi ta guma jako ideální volba. Chtěl jsem ještě slyšet názor ostatních jezdců z praxe

Pirelli angel GT

1.4.2014 v 15:16 | Nahoru | #11
Taky se rozhoduju mezi ST a GT

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT

1.4.2014 v 15:17 | Nahoru | #12
někde jsem četl, že GT je pro těžší motorky, ale to je blbost. I z toho testu to vychází, že ta GT není jen pro těžký hujdy.

Proto jsem založil tohle vlákno

Naposledy editováno 01.04.2014 15:18:22

(reakce na) Pirelli angel GT

1.4.2014 v 15:19 | Nahoru | #13

Bug píše:

PS: Sory, ale sportovní gumy na okruh považuju na normální silnici za naprostou blbost . Jednak mají nízký nájezd a druhak, abys je dostal na pracovní teplotu jako na okruhu, tak to bys musel jet neuvěřitelnou pilu což se ti v běžném provozu nepodaří (nebo si pořídit nahříváky ), takže ti ve finále budou držet hůř nebo stejně jako ty dvousměsový GT.



Nebavíme-li se o slickách, tak sportovní gumy jsou to nejlepivější co na silnici můžeš vzít, myslím tím typově např. Pirelli Supercorsa nebo tak, jezdil jsem na nich leta a fugovaly neuvěřitelně....a to že je nezahřeješ mi přijde jako kravina, ta guma je měkká už i studená, to ani zahřejvat nemusíš...

Pirelli angel GT

1.4.2014 v 15:25 | Nahoru | #14
Ok, ale neřešil bych tady zahřívání gum. Na to jsou jiná témata.

Chci jen jedno - zkušenosti s Pirelli Angel GT, diky

(reakce na) Pirelli angel GT

1.4.2014 v 15:37 | Nahoru | #15

hOOrNeT píše: někde jsem četl, že GT je pro těžší motorky, ale to je blbost. I z toho testu to vychází, že ta GT není jen pro těžký hujdy.

Proto jsem založil tohle vlákno



Mě by taky zajímalo, jak je to s tvrdnutím gumy v čase. Jak jsem psal výše, jestli není lepší kupovat co 3 roky novou gumu, než mít na motorce 5 let starou a pěkně ztvrdlou s minimální přilnavostí. Já zatím preferuji STčka. Přeci jen, za rok najezdím spíš pár tisíc km, než tisíce.

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT

1.4.2014 v 15:39 | Nahoru | #16
no, minulou sezonu jsem najel 7 tis, takže jestli by to GTčko vydrželo na 2 sezony, tak zestárnout fakt nestihne

Pirelli angel GT

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2014 v 16:22 | Nahoru | #17
Srovnat můžu jen s Metzelerem M3, ty byly nazuty při koupi, ale byly už 3 roky staré a pocitově horší než GT. GTčka jsem nazul před měsícem, po dvou tisících vypadají jak nové, večer ti je přeměřím a řeknu ti, kolik ubylo vzorku, příp. i vyfotím. Ploška se zatím nedělá, alespoň jsem se tedy snažil střídat profil, aby se nedělala. Očekávám, že by mohly dát min. 10tkm, možná i 15. Háďata a barva, obé pochopitelně klouže, i když trochu méně než M3. Na vodě jsem jel jenom párkrát, takže tam zatím hledám, co si s nimi mohu dovolit.
Pokud bys chtěl srovnání ST a GT, Lapchik z Versys skupiny STčka nazul ve stejnou dobu jako já.

2 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT

1.4.2014 v 16:26 | Nahoru | #18
klidně změř tu pryž a hoď fotku, jsem zvědavej

Naposledy editováno 01.04.2014 16:30:14

(reakce na) Pirelli angel GT

1.4.2014 v 16:40 | Nahoru | #19

hOOrNeT píše: no, minulou sezonu jsem najel 7 tis, takže jestli by to GTčko vydrželo na 2 sezony, tak zestárnout fakt nestihne


To já za minulou dal tak půlku... takže já bych GTčka měl tak na 4 roky

Pirelli angel GT

1.4.2014 v 16:51 | Nahoru | #20
Taky o GT uvažuju,zadek Roadsmart dal deset a když je dá GT taky tak spokojenost ...a když je všude tak chválej...

Pirelli angel GT

1.4.2014 v 16:58 | Nahoru | #21
Já jsem letos obul na SV 650 Bridgestone T30 a zatím naprostá spokojenost. Zahřátá hned, snadno mění směr a sjetá až ke kraji po pár km :)

(reakce na) Pirelli angel GT

1.4.2014 v 18:30 | Nahoru | #22
hOOrNeT> hele to skrývání příspěvků není moc ideální, on možná píše MiroCZ zdánlivě mimo téma, ale ber v potaz, že se každá pneu chová na každé moto trošku jinak.
Takže pokud mu Bridgestone T30 na SV fungovala, nevidím důvod to ignorovat a ještě k tomu skrývat.
Ale dělej jak myslíš, je to tvoje vlákno..

Pirelli angel GT

1.4.2014 v 18:45 | Nahoru | #23
vrátil bych se k těm angelům, diky

Pirelli angel GT

1.4.2014 v 19:48 | Nahoru | #24
taky právě příště půjdu do GT, teď mám Metzelery Z8 a zatím jsou dobrý, před tím Conti Road Attack, ty daly 5 tis a byli bez vzorku, má se všechno vyzkoušet

Pirelli angel GT

1.4.2014 v 19:52 | Nahoru | #25
a nějaký další zkušenosti s GT?

Pirelli angel GT

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2014 v 19:52 | Nahoru | #26
Ahoj, já nakonec letos obul Angel ST a zatím maximální spokojenost

Pirelli angel GT

1.4.2014 v 20:00 | Nahoru | #27
Já měl za to, že jedinej rozdíl mezi ST a GT je v tom, že GT mají vzadu tvrdší gumu uprostřed(=dvousměsovky), zatímco ST měly stejnou směs po celé šíři gumy.

Pirelli angel GT

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2014 v 20:34 | Nahoru | #28
mám je už od koupi moto, najeto asi 4tis km celkem svižné jízdy, a zatím paráda.. vzorku zmizlo jen nepatrně...
poserproýžek mám asi 2mm, a drží parádně, nikdy ani náznak uklouznutí-zaváhání... jen se mi zdají jaksi furt studené na dotek, asi je ještě studený asfalt a nebo nevím... mám 190ku

Pirelli angel GT

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2014 v 20:36 | Nahoru | #29
Od loňska jsem na zadku odjezdil GTčko za nějakejch 10000 , možná o trochu víc .a po dobrý zkušenosti teď mám obě . hOOrNeT - GT je pro normální motorky , ale pro těžký má ve značení (A). Na SV 650 ti při tvým nájezdu musí vydržet zadek 2 sezony .

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT

1.4.2014 v 20:40 | Nahoru | #30
motovlk - díky, na nějakou takovouhle zkušenost jsem čekal
Co přilnavost v náklonech? Spokojenost?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Budiky Suzuki SV 650 Treable 4 29.2.2024 v 19:24 Mňojo
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist