husqvarna_svartpilen_801_2




Kawasaki W650 - Návrat ke kořenům

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mais (0) napsal 15.04.2017 v 21:47

Mám jí 7 sezonu a mám jediný problém, kdybych o ní náhodou přišel, tak kde sehnat jinou v pořádném stavu a poslední roky výroby - vyřešeno pár drobností, jako praskající zadní blatník...

Plameňák01: přesně takto ji používám a nemá chybu, obvykle ji i označuju za přerostlou kývačku, tedy jednoznačně motorka patřící do našich luhů a hájů s charakterem pro naše silnice...můj kousek poznal silničky Šumavy, Českého Lesa a vyloženě si tam libuje, jezdím většinou sám na vyčištění hlavy a na jeden den, takže problém ve dvou či s batožinou není, nicméně i ve dvou jsme se svezli...

mira592 (35) napsal 17.02.2017 v 10:59

Článek celkem ok, motorka je pěkná, hlavní je spolehlivost a ta se v lijáku ověří dostatečně. Koukal jsem po ní. retro stroje se mi líbí, podle mě mají co nabídnout. Zakapotovana raketova střela není nic pro mě ani silnice ceska nejsou nejlepší. Tohle je stroj co potěší oko a i ucho atd.

Plameňák01 (24) napsal 30.04.2016 v 07:26

Konečně po dlouhej době článek kterej mi zaujal. Handrkovat se o názvu spalovacího prostoru mi přijde ubohý, já hned pochopil o co jde. Motorka je to zajímavá, měl sem možnost se na ni svézt, měl sem k ní jenom jednu připomínku, sedadlo je moc naklonění k nádrži, takže sem sklouzával.
Jinak je motorka na jízdu příjemná a jízda na ní pohodová. Uměl bych si jí představit v garáži, jako motorku na odpolední výlety po Šumavě a Českým lesu.

Destroyer (237) napsal 28.04.2016 v 21:46

Ďakujem za všetky komentáre, viem že je tam mnoho čo vylepšiť. V budúcnosti sa posnažím

kastro> áno!!!

sered> fourman> expanzná komora, expanzný priestor, kompresný priestor alebo komora je priestor vytvorený najmä hlavou valca a dnom piesta, hneď ako sa ukončí kompresný zdvih (otočenie kľukového hriadeľa z dolnej úvrate do hornej o 180°), to či tento vzniknutý priestor nazveme expanzným, alebo kompresným už skutočne závisí len na uhle pohľadu :)
Na margo toho tvrdenia o neskúsenosti - nikde som nenašiel článok o jazde alebo teste tohto motocykla, preto som tak učinil.

fourman (87) napsal 28.04.2016 v 18:23-3

Souhlasím se Seredem. Ventily v expanzní komoře???
Hlavně, článek "Zkušenosti s moto" píše někdo, kdo ji jen koupil pro kamaráda, a píše o tom, jak probíhala jeho cesta cca 1000km ?. To jsou opravdu zkušenosti jako hrom. Potom vůbec nechápu testy německého časopisu Motorrad na 50-100tis km, když vlastně stačí najet 1000km, a už jste odborník.
Říkám si, jak se tento článek vůbec dostal na hlavní stránku serveru této úrovně?

sered (113) napsal 28.04.2016 v 18:16+1

destroyer> cist jeste poradi ve svem veku umim; ponekud ale nechapu expanzni komoru pro kazdy valec.

kastro (8) napsal 28.04.2016 v 18:10

pěkná kočenda, zmínil jsi Jindřichův Hradec , zapomněl na Royal Enfield , nicméně výtečně ode mě 1

SuperSic58 (1308) napsal 28.04.2016 v 11:30

Krásná klasika. Jízda v dešti je neskutečnej voser, to raděj snad už šichtu ve fabrice.

Destroyer (237) napsal 28.04.2016 v 07:34

<sered (89) napsal Dnes v 06:04>
Milý Čitaťeľ, ďakujem že si si precítal môj článok, avšak som sklamaný pozornosťou ktorú si mu venoval.
"... jeden vačkový hřídel obsluhuje 4 ventily..." to znamená že na 2 valce máme len jeden vačkový hriadeľ, pričom počet ventilov na 1 hlavu sú 4. Obyčajne sa kvôli nedostatku miesta musí použiť rozvod DOHC (alebo 2xOHC), vačkový hriadeľ má vtedy vačky pre každý ventil samostatne a dosadajú mierne vyosene "priamo na ventily" podložky ktoré rotáciou pomocou vyosenia zabraňujú vzniku opotrebených hrán. Vymedzovanie ventilovej vôle sa robí pomocou hydraulických zdvihátok u áut alebo u motoriek pomocou vymedzovacích plieškov. Toto je najbežnejšia konštrukcia v súčasnosti.
Motor W650 má na 1 vačkovom hriadeli 3 vačky na valec, dve pre sacie ventily po stranách a jedna ovláda dva výfukové ventily. Prenos síl zabezpečujú 3 vahadlá (2x sacie jednoduché, 1x výfukové - rozvetvené) a vymedzenie ventilovej vôle sa robí pomocou vymedzovacích plieškov pre každý ventil samostatne. Tieto pliešky môžu byť teda menšie keďže po nich nerotuje vačkový hriadeľ.
To znamená že rozvodom OHC konštruktéri veľmi solídne nahradili DOHC.
Pri pohľade na kráľovský hriadeľ (pravdepodobne z nem. Königswelle) ešte jedna zaujímavosť, prenos síl na vačku je pomocou hypoidného ozubenia, ktoré umožnilo minimalizovať rozmery prevodu.

ale na technické záležitosti je tu predsa servisný manuál...

sered (113) napsal 28.04.2016 v 06:04-1

Opravdu spis do zalozky "cestopisy" nebo "inzerce prodejcu [???]". Nejvic me uchvatila ta technictina: vačkový hřídel obsluhuje 4 ventily v expanzní komoře pro každý válec.

Matrixxx2016 (1) napsal 27.04.2016 v 23:35+1

autor, motorka i článek vyloženě na pohodu dík

vonRammstein (67) napsal 27.04.2016 v 22:39

Osobně bych volil Guzzi, ale i ta Kawka je moc pěkná holka

Dutohlav_Rimmer (6) napsal 27.04.2016 v 20:00

Mám jí a je to perfektní motorka do posledního detailu. Tlumiče byly asi v háji, protože já ani ve dvou nemám problém... Vystřídal jsem řadu motorek a týhle se z mýho pohledu žádná jiná nikdy nevyrovná. Ne nadarmo se jí přezdívá "Poslední motorka" ... Je to prostě srdcovka...

Radek156 (7) napsal 27.04.2016 v 16:24

Paráda. Kawa W800 a klasika od Triumphů se mi rovnoprávně střídají na pozadí plochy monitoru.

Agnosy (2) napsal 27.04.2016 v 14:23

Pěknej stroj.Bohužel v ČR ještě furt za dost korun.zajimalo by mě na kolik jí ukecal se Zdeňkem

Milan1963 (272) napsal 27.04.2016 v 12:16

Hezky napsáno - možná trochu jako cestopis, ale proč ne ? Motorka je pěkná, i když - pravý anglický Bonneville je přece jen jedinečný.

MartinNTV (32) napsal 27.04.2016 v 11:47

Výborně, pěkný článek popisující vznik klasiky a nezapomenutelnou jízdu na něm. Kdo nejel celý den v hustém dešti, nepochopí. A motorka je to nádherná.

JlRka (26) napsal 27.04.2016 v 10:38+1

Je to napsané hodně nepřehledně, sáhodlouhý popis jízdy v mokrém nepromoku po dálnici moc o motorce nevypovídá

Jak mám rozumět té spolehlivosti nové motorky? Vždyť každá W650 bude 9-17 let stará.

puffybodie (390) napsal 27.04.2016 v 10:17

Sakra, ja mel z titulku dojem, ze konecne po dlouhe dobe nejaka opravdova motorka nova na trhu a ono nic Ale velmi pekne sepsano, jen mi to prijde spise jako cestopis.

Danny350 (26) napsal 27.04.2016 v 09:56

Motorka moc pěkná, "fotky" nebo spíše omalovánky hrozný...

dydzej (-3) napsal 27.04.2016 v 09:36

krásná jednoduchost




TOPlist