Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mám jí 7 sezonu a mám jediný problém, kdybych o ní náhodou přišel, tak kde sehnat jinou v pořádném stavu a poslední roky výroby - vyřešeno pár drobností, jako praskající zadní blatník...
Plameňák01: přesně takto ji používám a nemá chybu, obvykle ji i označuju za přerostlou kývačku, tedy jednoznačně motorka patřící do našich luhů a hájů s charakterem pro naše silnice...můj kousek poznal silničky Šumavy, Českého Lesa a vyloženě si tam libuje, jezdím většinou sám na vyčištění hlavy a na jeden den, takže problém ve dvou či s batožinou není, nicméně i ve dvou jsme se svezli...
Článek celkem ok, motorka je pěkná, hlavní je spolehlivost a ta se v lijáku ověří dostatečně. Koukal jsem po ní. retro stroje se mi líbí, podle mě mají co nabídnout. Zakapotovana raketova střela není nic pro mě ani silnice ceska nejsou nejlepší. Tohle je stroj co potěší oko a i ucho atd.
Konečně po dlouhej době článek kterej mi zaujal. Handrkovat se o názvu spalovacího prostoru mi přijde ubohý, já hned pochopil o co jde. Motorka je to zajímavá, měl sem možnost se na ni svézt, měl sem k ní jenom jednu připomínku, sedadlo je moc naklonění k nádrži, takže sem sklouzával.
Jinak je motorka na jízdu příjemná a jízda na ní pohodová. Uměl bych si jí představit v garáži, jako motorku na odpolední výlety po Šumavě a Českým lesu.
Ďakujem za všetky komentáre, viem že je tam mnoho čo vylepšiť. V budúcnosti sa posnažím
kastro> áno!!!
sered> fourman> expanzná komora, expanzný priestor, kompresný priestor alebo komora je priestor vytvorený najmä hlavou valca a dnom piesta, hneď ako sa ukončí kompresný zdvih (otočenie kľukového hriadeľa z dolnej úvrate do hornej o 180°), to či tento vzniknutý priestor nazveme expanzným, alebo kompresným už skutočne závisí len na uhle pohľadu :)
Na margo toho tvrdenia o neskúsenosti - nikde som nenašiel článok o jazde alebo teste tohto motocykla, preto som tak učinil.
Souhlasím se Seredem. Ventily v expanzní komoře???
Hlavně, článek "Zkušenosti s moto" píše někdo, kdo ji jen koupil pro kamaráda, a píše o tom, jak probíhala jeho cesta cca 1000km ?. To jsou opravdu zkušenosti jako hrom. Potom vůbec nechápu testy německého časopisu Motorrad na 50-100tis km, když vlastně stačí najet 1000km, a už jste odborník.
Říkám si, jak se tento článek vůbec dostal na hlavní stránku serveru této úrovně?
<sered (89) napsal Dnes v 06:04>
Milý Čitaťeľ, ďakujem že si si precítal môj článok, avšak som sklamaný pozornosťou ktorú si mu venoval. "... jeden vačkový hřídel obsluhuje 4 ventily..." to znamená že na 2 valce máme len jeden vačkový hriadeľ, pričom počet ventilov na 1 hlavu sú 4. Obyčajne sa kvôli nedostatku miesta musí použiť rozvod DOHC (alebo 2xOHC), vačkový hriadeľ má vtedy vačky pre každý ventil samostatne a dosadajú mierne vyosene "priamo na ventily" podložky ktoré rotáciou pomocou vyosenia zabraňujú vzniku opotrebených hrán. Vymedzovanie ventilovej vôle sa robí pomocou hydraulických zdvihátok u áut alebo u motoriek pomocou vymedzovacích plieškov. Toto je najbežnejšia konštrukcia v súčasnosti.
Motor W650 má na 1 vačkovom hriadeli 3 vačky na valec, dve pre sacie ventily po stranách a jedna ovláda dva výfukové ventily. Prenos síl zabezpečujú 3 vahadlá (2x sacie jednoduché, 1x výfukové - rozvetvené) a vymedzenie ventilovej vôle sa robí pomocou vymedzovacích plieškov pre každý ventil samostatne. Tieto pliešky môžu byť teda menšie keďže po nich nerotuje vačkový hriadeľ.
To znamená že rozvodom OHC konštruktéri veľmi solídne nahradili DOHC.
Pri pohľade na kráľovský hriadeľ (pravdepodobne z nem. Königswelle) ešte jedna zaujímavosť, prenos síl na vačku je pomocou hypoidného ozubenia, ktoré umožnilo minimalizovať rozmery prevodu.
ale na technické záležitosti je tu predsa servisný manuál...
Opravdu spis do zalozky "cestopisy" nebo "inzerce prodejcu [???]". Nejvic me uchvatila ta technictina: vačkový hřídel obsluhuje 4 ventily v expanzní komoře pro každý válec.
Mám jí a je to perfektní motorka do posledního detailu. Tlumiče byly asi v háji, protože já ani ve dvou nemám problém... Vystřídal jsem řadu motorek a týhle se z mýho pohledu žádná jiná nikdy nevyrovná. Ne nadarmo se jí přezdívá "Poslední motorka" ... Je to prostě srdcovka...
Výborně, pěkný článek popisující vznik klasiky a nezapomenutelnou jízdu na něm. Kdo nejel celý den v hustém dešti, nepochopí. A motorka je to nádherná.
Sakra, ja mel z titulku dojem, ze konecne po dlouhe dobe nejaka opravdova motorka nova na trhu a ono nic Ale velmi pekne sepsano, jen mi to prijde spise jako cestopis.
Mám jí 7 sezonu a mám jediný problém, kdybych o ní náhodou přišel, tak kde sehnat jinou v pořádném stavu a poslední roky výroby - vyřešeno pár drobností, jako praskající zadní blatník...
Plameňák01: přesně takto ji používám a nemá chybu, obvykle ji i označuju za přerostlou kývačku, tedy jednoznačně motorka patřící do našich luhů a hájů s charakterem pro naše silnice...můj kousek poznal silničky Šumavy, Českého Lesa a vyloženě si tam libuje, jezdím většinou sám na vyčištění hlavy a na jeden den, takže problém ve dvou či s batožinou není, nicméně i ve dvou jsme se svezli...
Článek celkem ok, motorka je pěkná, hlavní je spolehlivost a ta se v lijáku ověří dostatečně. Koukal jsem po ní. retro stroje se mi líbí, podle mě mají co nabídnout. Zakapotovana raketova střela není nic pro mě ani silnice ceska nejsou nejlepší. Tohle je stroj co potěší oko a i ucho atd.
Konečně po dlouhej době článek kterej mi zaujal. Handrkovat se o názvu spalovacího prostoru mi přijde ubohý, já hned pochopil o co jde. Motorka je to zajímavá, měl sem možnost se na ni svézt, měl sem k ní jenom jednu připomínku, sedadlo je moc naklonění k nádrži, takže sem sklouzával.
Jinak je motorka na jízdu příjemná a jízda na ní pohodová. Uměl bych si jí představit v garáži, jako motorku na odpolední výlety po Šumavě a Českým lesu.
Ďakujem za všetky komentáre, viem že je tam mnoho čo vylepšiť. V budúcnosti sa posnažím
kastro> áno!!!
sered> fourman> expanzná komora, expanzný priestor, kompresný priestor alebo komora je priestor vytvorený najmä hlavou valca a dnom piesta, hneď ako sa ukončí kompresný zdvih (otočenie kľukového hriadeľa z dolnej úvrate do hornej o 180°), to či tento vzniknutý priestor nazveme expanzným, alebo kompresným už skutočne závisí len na uhle pohľadu :)
Na margo toho tvrdenia o neskúsenosti - nikde som nenašiel článok o jazde alebo teste tohto motocykla, preto som tak učinil.
Souhlasím se Seredem. Ventily v expanzní komoře???
Hlavně, článek "Zkušenosti s moto" píše někdo, kdo ji jen koupil pro kamaráda, a píše o tom, jak probíhala jeho cesta cca 1000km ?. To jsou opravdu zkušenosti jako hrom. Potom vůbec nechápu testy německého časopisu Motorrad na 50-100tis km, když vlastně stačí najet 1000km, a už jste odborník.
Říkám si, jak se tento článek vůbec dostal na hlavní stránku serveru této úrovně?
destroyer> cist jeste poradi ve svem veku umim; ponekud ale nechapu expanzni komoru pro kazdy valec.
pěkná kočenda, zmínil jsi Jindřichův Hradec , zapomněl na Royal Enfield , nicméně výtečně ode mě 1
Krásná klasika. Jízda v dešti je neskutečnej voser, to raděj snad už šichtu ve fabrice.
<sered (89) napsal Dnes v 06:04>
Milý Čitaťeľ, ďakujem že si si precítal môj článok, avšak som sklamaný pozornosťou ktorú si mu venoval.
"... jeden vačkový hřídel obsluhuje 4 ventily..." to znamená že na 2 valce máme len jeden vačkový hriadeľ, pričom počet ventilov na 1 hlavu sú 4. Obyčajne sa kvôli nedostatku miesta musí použiť rozvod DOHC (alebo 2xOHC), vačkový hriadeľ má vtedy vačky pre každý ventil samostatne a dosadajú mierne vyosene "priamo na ventily" podložky ktoré rotáciou pomocou vyosenia zabraňujú vzniku opotrebených hrán. Vymedzovanie ventilovej vôle sa robí pomocou hydraulických zdvihátok u áut alebo u motoriek pomocou vymedzovacích plieškov. Toto je najbežnejšia konštrukcia v súčasnosti.
Motor W650 má na 1 vačkovom hriadeli 3 vačky na valec, dve pre sacie ventily po stranách a jedna ovláda dva výfukové ventily. Prenos síl zabezpečujú 3 vahadlá (2x sacie jednoduché, 1x výfukové - rozvetvené) a vymedzenie ventilovej vôle sa robí pomocou vymedzovacích plieškov pre každý ventil samostatne. Tieto pliešky môžu byť teda menšie keďže po nich nerotuje vačkový hriadeľ.
To znamená že rozvodom OHC konštruktéri veľmi solídne nahradili DOHC.
Pri pohľade na kráľovský hriadeľ (pravdepodobne z nem. Königswelle) ešte jedna zaujímavosť, prenos síl na vačku je pomocou hypoidného ozubenia, ktoré umožnilo minimalizovať rozmery prevodu.
ale na technické záležitosti je tu predsa servisný manuál...
Opravdu spis do zalozky "cestopisy" nebo "inzerce prodejcu [???]". Nejvic me uchvatila ta technictina: vačkový hřídel obsluhuje 4 ventily v expanzní komoře pro každý válec.
autor, motorka i článek vyloženě na pohodu dík
Osobně bych volil Guzzi, ale i ta Kawka je moc pěkná holka
Mám jí a je to perfektní motorka do posledního detailu. Tlumiče byly asi v háji, protože já ani ve dvou nemám problém... Vystřídal jsem řadu motorek a týhle se z mýho pohledu žádná jiná nikdy nevyrovná. Ne nadarmo se jí přezdívá "Poslední motorka" ... Je to prostě srdcovka...
Paráda. Kawa W800 a klasika od Triumphů se mi rovnoprávně střídají na pozadí plochy monitoru.
Pěknej stroj.Bohužel v ČR ještě furt za dost korun.zajimalo by mě na kolik jí ukecal se Zdeňkem
Hezky napsáno - možná trochu jako cestopis, ale proč ne ? Motorka je pěkná, i když - pravý anglický Bonneville je přece jen jedinečný.
Výborně, pěkný článek popisující vznik klasiky a nezapomenutelnou jízdu na něm. Kdo nejel celý den v hustém dešti, nepochopí. A motorka je to nádherná.
Je to napsané hodně nepřehledně, sáhodlouhý popis jízdy v mokrém nepromoku po dálnici moc o motorce nevypovídá
Jak mám rozumět té spolehlivosti nové motorky? Vždyť každá W650 bude 9-17 let stará.
Sakra, ja mel z titulku dojem, ze konecne po dlouhe dobe nejaka opravdova motorka nova na trhu a ono nic Ale velmi pekne sepsano, jen mi to prijde spise jako cestopis.
Motorka moc pěkná, "fotky" nebo spíše omalovánky hrozný...
krásná jednoduchost