Yamaha TDM 900 ABS
Text: Lukáš Růžička , Filip Tichý | Foto: Lukáš Růžička , Filip Tichý | Zveřejněno: 15.11.2005 | Zobrazeno: 122 155x
Kapitoly článku
Velmi zdařilý update od Yamahy ze starší verze. Při prvním svezení to jasně vychází najevo, i když zvukový projev se mi zdál dosti podobný jako u verze 850. Pohodlnější posaz zajišťuje pocit o možnosti objet i půl světa. Kapotáž funguje na jedničku a motor tahá jako býk. Vcelku cestovnější stroj dokáže zahrát i na sportovní strunu. Spolujezdec si také nemůže stěžovat. Možnost doplňkové výbavy ukazuje, kam výrobce směřuje své představy o používání tohoto typu.
Přiznám se ale bez mučení, že tento motocykl mě za srdce až tolik nechytil. Vše je na něm dopracováno a nejeví žádné i byť malé nectnosti. Plně funkční a připraven v každé chvilce plnit jezdcovy požadavky.
Převodovka je velmi vhodně odstupňovaná a její použití je bezproblémové. Brzdy jsou ostré a s příjemným nástupem, i když se mi zdálo, že ve dvou mají při razantním a opakovaném brždění tendenci k ubývání účinnosti, ale stalo se to jen jednou a pak se to neopakovalo. Další testování přebral kolega a ten si brzdy nemohl vynachválit. Možná to byl jen můj chvilkový pocit. Cestovní rychlost a pohodlí jsou zde na prvním místě a mám pocit, že právě pro tyto přednosti si ji majitelé budou cenit.
Přiznám se ale bez mučení, že tento motocykl mě za srdce až tolik nechytil. Vše je na něm dopracováno a nejeví žádné i byť malé nectnosti. Plně funkční a připraven v každé chvilce plnit jezdcovy požadavky.
Převodovka je velmi vhodně odstupňovaná a její použití je bezproblémové. Brzdy jsou ostré a s příjemným nástupem, i když se mi zdálo, že ve dvou mají při razantním a opakovaném brždění tendenci k ubývání účinnosti, ale stalo se to jen jednou a pak se to neopakovalo. Další testování přebral kolega a ten si brzdy nemohl vynachválit. Možná to byl jen můj chvilkový pocit. Cestovní rychlost a pohodlí jsou zde na prvním místě a mám pocit, že právě pro tyto přednosti si ji majitelé budou cenit.
Marek Hrodek
|
Informace o redaktorovi
Lukáš Růžička (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 182 cm
Filip Tichý (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 195 cm
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz