husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Alen (0) napsal 29.12.2016 v 12:02

Ha!, včera jsem pořídil V35 a je docela prdel to ždímat, aby mi neujel TDi golf

Benellista (0) napsal 02.12.2016 v 14:42

Pěkně napsaný test. Pokud už tady BN 302 ve srovnávačce byla, možná by pro MT-03 byla rovnocennějším partnerem třeba BMW G 310 R. Sice taky jednobuch, jako BN 251, ale objem 313 ccm, 34 koní a cena kolem 130 tis má k Yamaze blíž.

bledemon (126) napsal 01.12.2016 v 17:44

těch 143kg BNka je suchých, takže maximálně 10kg pod yamahou. Italočíně zatim plně nevěřim, když už novou, tak radši taiwan sym wolf250 (na slovensku v akci za 80tkč). Na rychlé předjíždění osobáků to už bude chtít to mtčko nebo bn302.

baleno (11) napsal 30.11.2016 v 16:57

Prostě srovnánat Yamahu, která má objem 320 a Benelli 250 je prostě v této objemové kategorii blbost, zvláště, když Benelli má model BN302 což je 300 cm3 a 27 Kw a cena je 119 000,- Kč. Co takhle udělat tento test a uvidíme jak vše dopadne

Jarda (281) napsal 29.11.2016 v 08:58

Ondrus84: BN302 nebyla k dispozici.

Srovnavaci test BN302 a Kawasaki Z300 je zde:
//www.motorkari...lli-bn302-33341.html

seikos (975) napsal 29.11.2016 v 08:03-1

zolik: ty funky diskomoderní ohlodané kotouče jsou japonské Brakingy. Ona ta Benelka není až taková extra designovka, aby za nápadným kabátkem schovávala nějakou zjevnou nekvalitu. Naopak - je to poskládané z lepších komponent než ta o 30% dražší Yamaha. Brzdové třmeny jsou OEM Brembo. Řídítka Domino 28-22mm, ovladače a páčky od italského Domina a třeba ta Benelli má narozdíl od Yamahy nastavitelnou brzdovou páčku.
Benellka má podvozek schopný nést až ten jejich 500ccm motor. To tahle Yamaha má podvozek za hranicí již při současném 300ccm motoru.
Nicméně souhlas - ideální by bylo najet třeba 30 tis a pak hodnotit.

tudydudy (18) napsal 29.11.2016 v 07:15

Za mě 390 Duke

Ondrus84 (3) napsal 29.11.2016 v 02:15

Měli jste víc přemýšlet a vzít k MT03 spíš BN 302

zelva0007 (1) napsal 28.11.2016 v 21:45+1

Z300!!!

zolik. (35) napsal 28.11.2016 v 21:05

Yamaha MT-03 není Japonka, ale pochází z Indonézie. I proto nejsou její rozměry výrazně lepší než menší MT-125. Ta je nejmenší z rodu.. a řekl bych, že více evropská, krátká, ale vysoká a na svůj kompaktní habitus aj i svalnatá. B251 se tváří vzhledem k vlastní 302ce jako doprodej, takže článek měl spíš přesvědčit, v čem má starší jednoválec kvalitu -v tom, že by v rámci dynamického srovnání dostihla dvouválcovou třístovku z "japonska" asi těžko, jinak by ani v rámci vlastní stáje nebyla měněna... skoro bych řekl, že potenciálního kupce by spíš u benelli zajímal delší cestopis nebo dauertest, kde by se dostalo ke slovo zhodnocení dlouhodobější zkušenosti s motorkou, která je jakoby italská, ale už těmi popizděnými ohlodanými kotouči a dalšími povinnými prvky funky diskomoderny je bohužel čínská... co tyhle prvoplánové dizanjnovky reálně po intenzivnějších měsících užívání obnáší, resp. co mají skrýt? Nemohla by redakce zkusil otestovat třeba Syma Wolf 150 Classic? Sice ne přímo japan, ale taiwan -avšak stylově vlastní a na rozdíl od čínské produkce nabízející se pouze pod jedním, vlastním jménem.

seikos (975) napsal 28.11.2016 v 16:53-1+1

petrumr: díky za mínus. Už jsem myslel že nedorazíš

petrumr (-185) napsal 28.11.2016 v 16:37-2

benelli.

Martas61 (1) napsal 28.11.2016 v 15:30+1

Osobně bych s MT-03 srovnával spíše BN302, jinak super článek

SuperSic58 (1307) napsal 28.11.2016 v 13:24+2

Moc pěkný motorky Abych se přiznal, po 20ti letech ježdění na všem možnym, mě tyhle maloobjemový hadimršky zajímaj víc než nějakej přemotorovanej nadlitr, na tomhle je zkrátka větší sranda U mě v téhle kategorii teda vede Kawa Z 300

callowsick (463) napsal 28.11.2016 v 12:06

pěkně napsanej článek

seikos (975) napsal 28.11.2016 v 12:03-1+1

Žabinátor: ucpi si výfuk špuntem zvaným Euro4 a uvidíš jak budeš jezdit za 7. Navíc jízdní odpory pneumatik a aerodynamiky se za ty roky nezměnily. Za 3,5 litru jezdilo i jednoválcové BMW F650GS. Jenže ty emisní limity byly tenkrát veskrze nulové

puffybodie (390) napsal 28.11.2016 v 12:02-1+1

Teda nevim, ale kdyz se podivam na detailni fotky budiku, tak jejich urovne a evidentni "kvalita" je u Benelli OK, preci jen to je cina. Ale ze to same je u Yamaha za tolik klacku? Ta firma uz fakt nevi kde je strop v okradani za ty ceny.

Žabinátor (69) napsal 28.11.2016 v 11:02

Teda na to že se všechno dělá víc a víc "eko" tak tyhle drobečkové docela žerou. Moje baworka si v průměru bere kousíček přes 5 a to v ní tepe 4x větší srdce...

Zelinář (292) napsal 28.11.2016 v 10:24

Ooo diky, ze tohle uz clovek ma vsechno za sebou a nemusi ty malorazky resit.
Jinak jit do novy, tak bych si radsi priplatil a bral bych Yamahu. Jenze mejch 198cm by volilo Benelli. Faktoru je moc...




TOPlist