Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mam ji doma neco malo pres rok (rv 2006). Zatim najeto 23 000 km, kufry givi, padaky. Kdyz cestujeme, tak je spotreba max do 6l, spis kolek 5.5. Da se s ni jet i za 7, ale to se mi povedlo jenom jednou ;) Brutalni zatah, neztraci silu ani plne nalozena a ve dvou, vyborna stabilita a lehce ovladatelna. Jezdil jsem i na Hayabuse, nemenil bych!
AHoj všem, mám tu samou (vč. barvy) od konce letošního dubna. Najeto ca. 8 tis. km. Spotřeba okolo 6 litrů při klidné jízdě. Zátah a zrychlení tak akorát pro běžnýho dobře krmenýho bikera (100 a více kg). Při cestě do CH a F přes průsmyky si vzala jen o půllitr víc jak FZ6 co jela se mnou. <br />
Zkusil jsem po původní BT 020 i BT 021 a super - chovají se stejně dobře a víc vydrží. <br />
<br />
Přidán nosič na 3 kufry a padací rám od GIVI.
Vlastním tu v modrobílé,podle mě nejlepší kombinace.Zátah týhle lokomotivy bych už nevyměnil za nic.Co se týče toho výfuku tak jedině dva a k tomu otevřený.Spotřeba mě nikdy nešla pod 7l. <br />
Krásná mašina, ovšem starší model v modrobílé kombinaci byl mnohem hezčí a opticky díky bílým ráfkům tak nějak lehčí <br />
Možná se pletu, ale ten jeden výfuk tam dali kvůli výfukové přívěře a hlavně ceně jako u XJR 1300, kterou tímto způsobem taky designově úplně pos*ali. Big bike by měl mít dva výfuky...
nadherna klasika, jeste ze se porad vyrabi takovyhle motorky co nikdy nezestarnou a ne jen ty hypermoderni paskvily, po kterych za par let nestekne pes
Nadherna motorka a po technicke strance asi temer dokonala. Jedine, co ji chybi, je snad jakesi charisma, ktere ma treba V-Max nebo H-D. Ale nevadilo mi ji mit doma, koneckoncu ani cena neni tak strasna.
//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html
Chachá a je doma
Já ji nejen chci, ale já si ji koupím. Už je to jisté. Už jsem na tom začal pracovat.
SORY UTIEKLO MI H CIBA = CHYBA
PEKNA MOTORKA, NA JAR SI JU KUPIM, TERAZ JE UZ ZIMA A ESTE MI CYBA ASI 5 KORUN
já ji asi chci.
To velvet:Kámo večerníček už dávno skončil.Neměl bys už být v posteli?
Krásná motorka, která nezestárne. Pro mne je jedničkou a půjdu do ní, líbí se mi a ohledně výfuku, Akrapovič to spraví...
Mam ji doma neco malo pres rok (rv 2006). Zatim najeto 23 000 km, kufry givi, padaky. Kdyz cestujeme, tak je spotreba max do 6l, spis kolek 5.5. Da se s ni jet i za 7, ale to se mi povedlo jenom jednou ;) Brutalni zatah, neztraci silu ani plne nalozena a ve dvou, vyborna stabilita a lehce ovladatelna. Jezdil jsem i na Hayabuse, nemenil bych!
AHoj všem, mám tu samou (vč. barvy) od konce letošního dubna. Najeto ca. 8 tis. km. Spotřeba okolo 6 litrů při klidné jízdě. Zátah a zrychlení tak akorát pro běžnýho dobře krmenýho bikera (100 a více kg). Při cestě do CH a F přes průsmyky si vzala jen o půllitr víc jak FZ6 co jela se mnou. <br />
Zkusil jsem po původní BT 020 i BT 021 a super - chovají se stejně dobře a víc vydrží. <br />
<br />
Přidán nosič na 3 kufry a padací rám od GIVI.
Vlastním tu v modrobílé,podle mě nejlepší kombinace.Zátah týhle lokomotivy bych už nevyměnil za nic.Co se týče toho výfuku tak jedině dva a k tomu otevřený.Spotřeba mě nikdy nešla pod 7l. <br />
Je doma v garáži ,najeto víc jak 38000km bez jediné zavady,supr na cestování a spotřeba do 5.5l,motorka se fakt SUZUKI povedla
Krásná mašina, ovšem starší model v modrobílé kombinaci byl mnohem hezčí a opticky díky bílým ráfkům tak nějak lehčí <br />
Možná se pletu, ale ten jeden výfuk tam dali kvůli výfukové přívěře a hlavně ceně jako u XJR 1300, kterou tímto způsobem taky designově úplně pos*ali. Big bike by měl mít dva výfuky...
nadherna klasika, jeste ze se porad vyrabi takovyhle motorky co nikdy nezestarnou a ne jen ty hypermoderni paskvily, po kterych za par let nestekne pes
Ona by byla s druhým výfukem ještě těžší, ne? Mě ten jeden výfuk nějak moc ani nevadí. Na CB5 mám taky jen jeden
Nadherna motorka a po technicke strance asi temer dokonala. Jedine, co ji chybi, je snad jakesi charisma, ktere ma treba V-Max nebo H-D. Ale nevadilo mi ji mit doma, koneckoncu ani cena neni tak strasna.
Emise sou emise, teďka už to bez pořádné roury nejde vyrobit. No co, koupíš laďák a bude to zas fešák. Každopádně pěkný moped...
Nádherný stroj jen se mi nelíbí ten výfuk jinak je to mazec
Ta je krasna
líbila se mi v tý modro bílý kombinaci, takovej trošku parníček co mš ale na nový verzi chybí je druhej lauf. Klasika si to zaslouží.
Bral bych jí všema deseti. Ale s tim vejfu(c)kem to podělali. Zasr... emisní limity