globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 16.09.2016 v 19:24

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

pačucha (2) napsal 29.11.2007 v 12:50+1

Chachá a je doma

SNIPER-777 (0) napsal 08.11.2007 v 22:27

pačucha (2) napsal 06.11.2007 v 11:18+1

Já ji nejen chci, ale já si ji koupím. Už je to jisté. Už jsem na tom začal pracovat.

SNIPER-777 (0) napsal 25.10.2007 v 22:28

SORY UTIEKLO MI H CIBA = CHYBA

SNIPER-777 (0) napsal 25.10.2007 v 22:25

PEKNA MOTORKA, NA JAR SI JU KUPIM, TERAZ JE UZ ZIMA A ESTE MI CYBA ASI 5 KORUN

pačucha (2) napsal 22.10.2007 v 00:11

já ji asi chci.

zelicko (0) napsal 02.10.2007 v 20:11

To velvet:Kámo večerníček už dávno skončil.Neměl bys už být v posteli?

smazany48510 (1) napsal 29.09.2007 v 16:01

Krásná motorka, která nezestárne. Pro mne je jedničkou a půjdu do ní, líbí se mi a ohledně výfuku, Akrapovič to spraví...

Tajsn (0) napsal 28.09.2007 v 10:02

Mam ji doma neco malo pres rok (rv 2006). Zatim najeto 23 000 km, kufry givi, padaky. Kdyz cestujeme, tak je spotreba max do 6l, spis kolek 5.5. Da se s ni jet i za 7, ale to se mi povedlo jenom jednou ;) Brutalni zatah, neztraci silu ani plne nalozena a ve dvou, vyborna stabilita a lehce ovladatelna. Jezdil jsem i na Hayabuse, nemenil bych!

Mirek-D (4) napsal 27.09.2007 v 21:30

AHoj všem, mám tu samou (vč. barvy) od konce letošního dubna. Najeto ca. 8 tis. km. Spotřeba okolo 6 litrů při klidné jízdě. Zátah a zrychlení tak akorát pro běžnýho dobře krmenýho bikera (100 a více kg). Při cestě do CH a F přes průsmyky si vzala jen o půllitr víc jak FZ6 co jela se mnou. <br />
Zkusil jsem po původní BT 020 i BT 021 a super - chovají se stejně dobře a víc vydrží. <br />
<br />
Přidán nosič na 3 kufry a padací rám od GIVI.

zelicko (0) napsal 27.09.2007 v 17:03

Vlastním tu v modrobílé,podle mě nejlepší kombinace.Zátah týhle lokomotivy bych už nevyměnil za nic.Co se týče toho výfuku tak jedině dva a k tomu otevřený.Spotřeba mě nikdy nešla pod 7l. <br />

tornadoGSX1400 (1) napsal 27.09.2007 v 15:33+1

Je doma v garáži ,najeto víc jak 38000km bez jediné zavady,supr na cestování a spotřeba do 5.5l,motorka se fakt SUZUKI povedla

megacruiser (38) napsal 27.09.2007 v 15:19

Krásná mašina, ovšem starší model v modrobílé kombinaci byl mnohem hezčí a opticky díky bílým ráfkům tak nějak lehčí <br />
Možná se pletu, ale ten jeden výfuk tam dali kvůli výfukové přívěře a hlavně ceně jako u XJR 1300, kterou tímto způsobem taky designově úplně pos*ali. Big bike by měl mít dva výfuky...

Frankie (731) napsal 27.09.2007 v 13:02

nadherna klasika, jeste ze se porad vyrabi takovyhle motorky co nikdy nezestarnou a ne jen ty hypermoderni paskvily, po kterych za par let nestekne pes

pačucha (2) napsal 27.09.2007 v 12:34

Ona by byla s druhým výfukem ještě těžší, ne? Mě ten jeden výfuk nějak moc ani nevadí. Na CB5 mám taky jen jeden

Zdenek-UAE (6) napsal 27.09.2007 v 11:50

Nadherna motorka a po technicke strance asi temer dokonala. Jedine, co ji chybi, je snad jakesi charisma, ktere ma treba V-Max nebo H-D. Ale nevadilo mi ji mit doma, koneckoncu ani cena neni tak strasna.

radafazr (2) napsal 27.09.2007 v 09:54

Emise sou emise, teďka už to bez pořádné roury nejde vyrobit. No co, koupíš laďák a bude to zas fešák. Každopádně pěkný moped...

Fafluch (0) napsal 27.09.2007 v 09:46

Nádherný stroj jen se mi nelíbí ten výfuk jinak je to mazec

WAW (0) napsal 27.09.2007 v 08:53

Ta je krasna

VlastíkPlamínek (0) napsal 27.09.2007 v 07:54

líbila se mi v tý modro bílý kombinaci, takovej trošku parníček co mš ale na nový verzi chybí je druhej lauf. Klasika si to zaslouží.

PauloX (0) napsal 27.09.2007 v 07:49

Bral bych jí všema deseti. Ale s tim vejfu(c)kem to podělali. Zasr... emisní limity




TOPlist