globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5074) napsal 16.09.2016 v 19:20

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

Kawasakiman (-7) napsal 29.01.2009 v 16:11

Tyhle čtyřtaktní Suzuki mám rád.
To už je vodník, nebo ještě klasika SUZUKI - vzudcháč ?

0ndras (4) napsal 05.01.2009 v 12:52

Jaky si kupoval ? Dual Sinter nebo Dual Carbon ???

0ndras (4) napsal 05.01.2009 v 12:49

david_hajá: Z tech Tokico sem tez nejaky zklamany. Mel sem je na zx6r (6ti pistky) a ted na gsxr (4 pistky) a nechce se mi to libit Je to tedy deskama nebo cim ? Bremba (RSV) brzdej výrazne lip.

0ndras (4) napsal 05.01.2009 v 12:46

Buchta - drzim palce Tenhle autobus se mi v akci libi...

Hayabuchta (0) napsal 29.12.2008 v 19:34

Nuuuu z jara si pro ni du ale chci tak 99-01 rok no nak takhle pac je to moje prvni motorka a gdyz to polozim tak at nepolozimneco noviho ne?? jen to chce trochu citu ale vono to pude

david_hajá (0) napsal 01.10.2008 v 12:17

Origo brzdy opravdu po chvilce prestaly brzdit, ovsem to spravila vymena desek a ted je pocit z brzdeni zcela jinej. Doporucuju tohle: //www.sbs.dk

Jinak spotrebu 10 litru jsem mel snad jen jednou a to kdyz jsem celou nadrz vyhazel po dalnici rychlosti pres 250. Dlouhodoby test po 25.000km rika hodnotu 6,1l/100km ;)

Miky1300 (5) napsal 28.09.2008 v 23:45

je to jedinej stroj kterej vzbuzuje takovýhle vášně.Můžeš ji buď milovat nebo nenávidět,jinak to nejde :) a to je dobře

Wendigo (0) napsal 25.09.2008 v 21:44

Wing> Parodie je soudit motorku na které jsem nejel .

Wendigo (0) napsal 25.09.2008 v 21:42

Wing> Víš, prostě mám rád, když lidi mluví o tom co opravdu znají, co fakt zkusili. Nevěřím, že jsi jel na nástupci, jak ty sám říkáš, nejhorší mašiny svýho života.
Když někdo jako tommy58 vytkne Buse vadnoucí Brzdy, které se nejspíš projevily až v palbě, kterou si já dám tak leda na okruhu, vůbec mi to nevadí, pro mě nic, co by pancíře a lepší kapalina nenapravila. Pokud si myslí, že je K8 je ve své třídě hyperbiků nepovedenej stroj a napíše to, od něj to beru, od tebe ne.

Wing (8) napsal 25.09.2008 v 21:39

tommy58 (5) napsal 25.09.2008 v 21:37

Když dáme hlavy dohromady, s rozběhem a z padesáti metrů, možná se shodnem

Wing (8) napsal 25.09.2008 v 21:30

to už dobrá parodie tohle, .
No a jaké teda nedostatky jsou, jak píšeš :" citát dle Wendigo" :
Jinak velmi pěkný test a nedostatky jsou z pohledu závodního jezdce pěkně vytčené.
Co to je? Konkrétně? Něco jiného než sem psal?

Wendigo (0) napsal 25.09.2008 v 21:14

tommy58>To jsem jako pozorný čtenář pochopil a odkazem na neznalost brzdného účinku původních šestipístků jsem chtěl Winga v diskuzi ironicky upozornit na to, že autor článku nemá srovnání s původním modelem.. To, že má pocit, že jsou obě generace naprosto stejně "nepovedené" stroje je podle mě jen čistě jeho subjektivní dojem a vlastně mu ani nevěřím, že na K8 jel. Jinak velmi pěkný test a nedostatky jsou z pohledu závodního jezdce pěkně vytčené. Čest tvořivé práci

tommy58 (5) napsal 25.09.2008 v 20:39

Wendigo> autor článku si opravdu nevzpomene, jakými jízdními vlastnostmi disponovaly předchozí modely a to z jediného prostého důvodu-protože neměl tu možnost je „ochutnat“. Ale o tom „skrytě“ píše ve svém článku. Pouze oko pozorného čtenáře si toho může povšimnout. takže do diskuse "komparace nového a staršího modelu Hayabusa" nemohu zasáhnout

Wing (8) napsal 25.09.2008 v 20:27

Wendingo - jasně, nejsem dle Tebe kompetentní OK,a přikládáš váhu jen tomu, co napsal "tommy 58", cit = / jedinný objektivní a "odborný" názor, kterému přikládám váhu má tommy58, ten ji aspoň opravdu testoval, takže ví, o čem mluví/ to beru též, protože to pravda je. I já s ním naprosto souhlasím bez výhrad. Ale, on napsal to stejné co já, že kolego, .nebrzdí to, a to ani u 08 a špatné rozložení hmotnosti je i u 08 v platnosti..též, že ? Já to jel taky, tak vím že v tom má tommy58 naprostou pravdu, a to je v tom testu hodně... hodně kulantní.končím tu.

Wendigo (0) napsal 25.09.2008 v 19:04

Netvrdím a netvrdil jsem, že je podvozek diametrálně odlišný, nebudu tady blít o tom, že lepší centralizace hmoty a drobné úpravy úhlu řízení a kdesi cosi vede k lepšímu ovládání oproti staršímu modelu a to dle mého soudu uživatele o třídu a to včetně brzd...
Za sebe můžu jen říct, měl jsem možnost je obě mezi sebou měnit a rozdíl jsem poznal hned v první zatáčce, v prvním náklonu, nová je lepší, ovladatelnější, prostě sportovnější.
Velké překvapení z ovladatelnosti projevil i autor testu, jízdní vlastnosti předchozího modelu si asi moc nevybavuje, když si nevzpomene jak brzdily šestipístky, takže nevím, co bych si měl číst znovu. Co test to názor, co závodník to názor. //www.automotorevue.cz/moto/clanek/28841/kawasaki-zzr-1400-vs-suzuki-hayabusa-gsx-1300r-rvacka-o-kreslo/?topic=50
Je mi jedno co nesdílíš, nechápeš, nemáš rád, a co si nekoupíš, čistě tvoje osobní věc. Stejně tak nevidím důvod k rozepři, pouze jsem chtěl, aby jsi posoudil K8, ale k tomu nejsi dle mě kompetentní, protože jsi toho na ní asi moc nenajezdil, rozepře tudíž postrádá smysl..
Jediný objektivní a "odborný" názor, kterému přikládám váhu má tommy58, ten ji aspoň opravdu testoval, takže ví, o čem mluví.

Wing (8) napsal 25.09.2008 v 17:20

Wendigo-na nový jsem jel samozřejmě taky, ale kilometry Ti nepovím, nicméně je to prašť jako uhoď, nová či stará. V čem je podle Tebe podvozek diametrálně odlišný na 08 od 99? V čem je lepší? Brzdí to stejně mizerně a moc váhy na předku je tam taky ,jízdní vlastnosti obdobné /přečti si ten test tu znovu/,takže moc Tvé nadšení nesdílím ,stejně jako nechápu motorku, co umí sice "akcelerovat", ale v zatáčkách je pomalá a nebrzdí, ale to neva, že jí nechápu já, protože jí už nikdy stejně nechci. Do dalších rozepří ,se zde dále nehodlám pouštět.Jestli Tobě vyhovuje, tak si jí užívej.

Wendigo (0) napsal 25.09.2008 v 10:15

mari> Jen tahle
Wing> Ročník 99 je deset let stará motorka a všichni co jsme ji jezdili víme, co měla za mouchy. Ale v té době to byla v porovnání s tehdejší produkcí a konkurencí bomba, z dnešního pohledu už samozřejmě technicky velmi zaostává.
I tak je mi odborný soud typu "vysloveně nepovedený stroj"
k smíchu... Ten bike byl na svou dobu dokonale technicky postavený k primárnímu cíli, dosahovat vysokých rychlostí na rovných úsecích. Ten kdo není extrémní okruhovej střelec a nepotřebuje za sebou v každé druhé zatáčce tahat čéšku po zemi s ní byl spokojenej i tam. Brzdy byly a budou vzhledem k váze a výkonu achillovkou, ale dá se na ně a jízdní charakter zvyknout a místo režimu plyn a maximální brždění před každou zatáčkou více využívat dynamiku motoru.
Takže si to shrňme, podle mě Busa není stroj broušení kolen, ani na úplně pohodlný cestování, i když, když ji miluješ, není co řešit... Je to mašina pro milovníky akcelerace, pro ty co ji za pěknou zatáčkou a na přehledným úseku rádi naplno trestají a stříknou si z toho "nášupu" blahem. K tomu ji postavili a dělá to moc dobře
.
Tady je ovšem řeč je o K8, takže najel jsi na ní aspoň 1OOkm? Jestli ano, pak suď.

mari (36) napsal 24.09.2008 v 22:10

tak jaká jiná motorka může vyvolat tolik rozdílných názorů,vášnivých debat,obhajování majitelů a kritiku odpůrců???

Je to Busa a je to tak správně,buď ji miluješ,nebo se ti prostě nelíbí.

Bez ohledu na Design,který může být ve smyslu chápaní buď pozitivního,či negativního,je to věc stejně relativní,protože když se na ní svezeš a pochopíš o čem to je,začne se ve většině případech líbit i lidem,kterym se dříve nelíbila...

Motorek jsem pojezdil už dost,ale Busa pro mě představuje naprosto skvělej univerzál,kterej uspokojí jak chuť po zátahu+výkonu,při rychlostech 300Km/h někde na dálnici "s prstem v nose" bez náznaku nestability,až po klidnou turist. jízdou krajinou... a neni pravda,že do zatáček jde jak obtloustlý mastodont,spíš záleží kdo jí vodí...

Je fakt,že první Busa,co jsem jezdil(99) moc nebrzdila,ale nynější brzdí o třídu líp a nezaregistroval jsem ani nějaké výrazné vadnutí,nutno dodat,že má pancíře...

Hayabusa je srdeční záležitost,stejně jako to může být jakákoli jiná motorka,ale řekl bych,že u ní je stupeň pravděpodobnosti,že se jí stane o něco vyšší,než u ostatních motorek.

Amen

Wing (8) napsal 24.09.2008 v 21:03

naprosto přesně souhlasím s tím, co napsal Bonx Biker a jsem rád že jsem si konečně přečetl na Buzu, od tommy58, něco objektivního a ne jen pozitivní potlesk, že to jede. Dle mě, je ta moto ještě horší , než-li tu psáno a je to tu ještě dost kulantně zaobaleno. Měl sem starší model 99 koupenej od nova, ale byla to ta nejhorší motorka co jsem kdy vlastnil, tak šla rychle z domu.
Tommy správné píše, nejen brzdy jsou o ničem, ale i rozložení váhy je špatné. Ergonomie : sedlo nízko ruce natažené, nohy moc pokrčené v kolech, nízký štítek. Vibrující motor, tlumič řízení netlumí či tlumí moc. Nervozní přední kolo a dole je do zatáček bachratá. Motorka jen na rovinky, kde se nebrzdí,dle mě. Ten kdo to umí, nebojí se, a začně tu motorku používat ke sportovnější jízdě, bude nešťastný. Vysloveně nepovedený stroj, možná pro turisty dobré.

saly.pce (1) napsal 22.09.2008 v 13:08

To Onyx86: Člověče, ten tah mašiny je nepředstavitelnej...jezdil jsem rok 1000 K4, ale to co se mnou předvedla Hayabusa, když jsem pořádně otočil heftem, to bylo něco nepředstavitelnýho...člověk ani neví čeho se má chytit, aby ho to nevystřelilo...

Sandok (-1) napsal 22.09.2008 v 12:30

Hayabusa má rychle měknoucí brzdovou páčku po zahřátí brzdičů a kapaliny. Je to asi fakt konstrukční nedostatek, protože typ brzd,značka i velikost kotoučů jsou stejné jak na GSX 1400 a ta brzdí jak má i po delší době.Zkoušel jsem jezdit bez předního blatníku a rozdíl byl patrný, díky blatníku se nechladí dostatečně brzdové třmeny, ale i tak si myslím že brzdy mají strach a respekt brzdit takový agregát jaký má Hayabusa...

Onyx86 (0) napsal 21.09.2008 v 19:24

Nedovedu si predstavit ten tah, ale musi to bejt krutej nahul. Designove jednoznacne osobitej kousek!! Skoda, ze neni i video od redakce, na to se vzdycky tesim nejvic.

Bonx_Biker (0) napsal 21.09.2008 v 10:45

Cooker: No to se nám prodejce z Přerova teda pěkně předvedl. Já jsem milovník Hayabusy a mám i docela dost naježděno a to že má Hayabusa od nepaměti naprosto nedostačující brzdy je věc známá a opravdu nemilá. Bohužel je to dáno konstrukcí a tak příliš nepomáhá ani výměna desek a kapaliny za lepší. Co se spotřeby týče, tak uvedená je naprosto reálná, já se dokážu dostat i přes 12l. Nechápu přizdisráče co si kupuje Hayabusu aby jezdil 90km/h, chválil brzdy a jezdil za 5l a ještě někoho nazýval idiotem. Myslím, že ostatní co mají zájem o Hayabusu zajímá spíš jak se bude chovat při extrémnějším zacházení než v městském provozu. Tobě bych doporučoval vyhledat nějakou recenzi skútrů do 50ccm a vyjadřovat se. Ale pozor aby se nenašel nějaký idiot co s tím jezdí 70km/h, to by ses musel zase rozčílit a napsat.
Tommy58: Ještě že se neprodává jen v Přerově, mám raději prodejce co vědí o čem mluví.

saly.pce (1) napsal 21.09.2008 v 10:41

Jo a sorry za překlepy

saly.pce (1) napsal 21.09.2008 v 10:40

Souhlasím s tommy58. Každý tu snad máme právo na svůj názor a to že někdo, kdo na tu dělá tert má jíný názor než ostatní, je snad taky v pořádku. Rozhodně bych hned někoho nenazýval IDIOTEM, zvlášť když někdo toho dotyčného nezdá, to si fakt pan Jůrka může nechat pro sebe. A co si budeme povídat, Hayabusu není žádná 125, je to stroj, který lítá jako letadlo a proto je důležité, aby podle toho i tak brzdil. Je jen dobře vědět, že je tu možnost, že brzdy budou vadnout, alespoň to pak nikoho nepřekvapí. Každý jezdíme jinak, tak se podle toho snad zařídíme po svém i bez nadávek...byl to jen objektivní test, jakých tu je mraky...

tommy58 (5) napsal 20.09.2008 v 13:32

To Richard Jůrka: můj test motocyklu Suzuki GSX1300R Hayabusa je objektivní, to znamená nestranný. Pokud dostane testovací jezdec do rukou nesmírně rychlý motocykl, jakým Hayabusa bezesporu je, předpokládá také, že bude disponovat korespondujícími komponenty, jako právě ona brzdová soustava. Nezlobte se na mě, ale obecně Haybusa nemá dostačující brzdný účinek „ani“ do běžného provozu. Také předpokládám, že se „Busa“ neprodává jen v Přerově. Člověk nemusí být "IDIOTEM" aby poznal, že se brzdný účinek při opakovaném razantnějším použití zhoršil. Stačí když bude motocykl užíván na území Německa, kde hlavní silniční infrastrukturou jsou dálnice a průměrná rychlost osobních aut, troufám si říct, je někde kolem 160km/h. A co se týče spotřeby? Je velice individuální záležitostí. Dále opakovat něco, co již tu bylo napsáno není třeba, díky tom@s. Test tohoto motocyklu byl příjemným zážitkem a děkuji Suzuki Motor Czech za jeho zapůjčení.

-LOTR- (2) napsal 20.09.2008 v 12:44

tom@S >>>

Vercza (0) napsal 20.09.2008 v 11:39

tak Busa není uplně moje krevní skupina... nejak moc se mi nelíbí.ten zadek mi přijde takovej divnej teeda.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist