Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dost povedenej stroj,mít zbytečných 300 litrů,tak je u mě v garáži... Jo a "GS" mi přijdou jako uhlazený motky pro holky,tohle jsou ty pravý motky bez cenzury plný emocí...,to je jako srovnávat porsche a ferrari,prostě italové to s designem vždycky uměli ,němci ať zůstanou u svýho Bratwurst
ABS na motorkách, aneb jak zkazit požitek z jízdy... Opravdu nechápu, v autě neřeknu, tam se ho občasně i hodí , ale na mašině? To musí být pak jízda o ničem když nemám pod kontrolou dávkování brzdné soustavy...
Panove tak ja nevim. Prijde mi to nejaky nijaky. Kdyz s timhle modelem MG vyrukovala, tak sem si rikal, konecne nejakej cerstvej luft mezi tema GSama. Pak jsem na tom sedel na vystave a byl jsem zklamanej z ty hromady zeleza a hlavne krehkyho plastu. Ale furt sem ji daval sanci. Ted konecne udelali jakoze terenni verzi, ale prijde mi to jeste nanicovatejsi. Je to proste silnicni obluda, ktera se tvari jako expedicni motorka. Pusobi to na me jako jeste vetsi kasirka nez 1200GS, ktera uz v terenu v podstate taky nema co delat (OK neni to tak zly, ale co si budem nalhavat). Tam jeste chapu tu "povestnou" spolehlivost i kdyz s nastupem elektroniky je vsechno jinak.
Takze z myho pohledu je to od Moto Guzzi promarnena sance udelat fakt spolehlivou univerzalni expedicni masinu, na kterou se zdalo mela pekne naslapnuto (karddan, velky dve svetla, slusnej motor...) - i kdyz se tak desne chce tvarit, a mame tu dalsi silnicni motorku ve stylu Varan (Afrikari si jiste povzdechnou spolu se mnou). :
Mě se teda moc líbí, a je to trošku jiná třída než Varan, tak cenu chápu, jen mohla být dražší o mín Ale co mě zajímá je reálná spotřeba- fakt bez mlžení. Někde píší 5,5 a jinde 7,5 u cestovní je to dost důležitá věc. (víc než jízda nad 170-redaktoři!)
Georgik: U nových to tak bude, alespoň co jsem koukal na fotky 800GS a 1200GS U 1150 je to na pravé straně - foto hýr //img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/3063/20080101183019-4748_jpg_resize_900x800__type_jpg_.jpg
Takže oba máme pravdu
není to špatný asi, ale furt z toho mám pocit, že to má "ksicht" jak když někdo šlápne žabě za krk... a ten kryt pod motorem vypadá jako kdybych ho dělal já doma ve svěráku kladivem a kombinačkama
to by mě zajímalo jak by se ABS na pravé straně řídítek vypínalo u suzuki když je při startu levá ruka zaneprázdněna držením spojky .to aby člověk zapojil i nohy nebo co
Mne by na tom vypinani ABS zajimala jedna vec - jak se to dela v praxi? Ja jsem zvykly startovat motorku tak, ze polozim ruku na plynovou rukojet a palcem zmacknu starter. A ted - KTERYM PRSTEM zmacknu tlacitko ABS? Mozna jsem zastaraly model, ale mam jenom jeden palec...
Dost povedenej stroj,mít zbytečných 300 litrů,tak je u mě v garáži... Jo a "GS" mi přijdou jako uhlazený motky pro holky,tohle jsou ty pravý motky bez cenzury plný emocí...,to je jako srovnávat porsche a ferrari,prostě italové to s designem vždycky uměli ,němci ať zůstanou u svýho Bratwurst
Nepodarena kopia GS Ci uz stitok, predne, zadne svetlo...dizajn strasny...celkovo mi pride predimenzovana, vsade z toho trcia hadicky,trubky...
Waltr: Reálnou spotřebu je těžké při redakčním testu naměřit, aby měl člověk opravdu objektivní informace, musel by najet několik tisíc kilometrů.
ABS na motorkách, aneb jak zkazit požitek z jízdy... Opravdu nechápu, v autě neřeknu, tam se ho občasně i hodí , ale na mašině? To musí být pak jízda o ničem když nemám pod kontrolou dávkování brzdné soustavy...
Panove tak ja nevim. Prijde mi to nejaky nijaky. Kdyz s timhle modelem MG vyrukovala, tak sem si rikal, konecne nejakej cerstvej luft mezi tema GSama. Pak jsem na tom sedel na vystave a byl jsem zklamanej z ty hromady zeleza a hlavne krehkyho plastu. Ale furt sem ji daval sanci. Ted konecne udelali jakoze terenni verzi, ale prijde mi to jeste nanicovatejsi. Je to proste silnicni obluda, ktera se tvari jako expedicni motorka. Pusobi to na me jako jeste vetsi kasirka nez 1200GS, ktera uz v terenu v podstate taky nema co delat (OK neni to tak zly, ale co si budem nalhavat). Tam jeste chapu tu "povestnou" spolehlivost i kdyz s nastupem elektroniky je vsechno jinak.
Takze z myho pohledu je to od Moto Guzzi promarnena sance udelat fakt spolehlivou univerzalni expedicni masinu, na kterou se zdalo mela pekne naslapnuto (karddan, velky dve svetla, slusnej motor...) - i kdyz se tak desne chce tvarit, a mame tu dalsi silnicni motorku ve stylu Varan (Afrikari si jiste povzdechnou spolu se mnou). :
Mě se teda moc líbí, a je to trošku jiná třída než Varan, tak cenu chápu, jen mohla být dražší o mín Ale co mě zajímá je reálná spotřeba- fakt bez mlžení. Někde píší 5,5 a jinde 7,5 u cestovní je to dost důležitá věc. (víc než jízda nad 170-redaktoři!)
DAN: 1150 jsem sedlal, ale bez ABS , takže jsem to nevěděl, každopádně pravdu má náčelník
Degenerace
Georgik: U nových to tak bude, alespoň co jsem koukal na fotky 800GS a 1200GS U 1150 je to na pravé straně - foto hýr //img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/3063/20080101183019-4748_jpg_resize_900x800__type_jpg_.jpg
Takže oba máme pravdu
DAN: tak to máš asi verzi pro Británii... anebo to u některých modelů dávaj napravo
Omlouvám se vyrábí KTM 990 Adventure
Do rici jaký cestovní nebo expediční enduro?! je to na silnici dneska už cestovní endura nikdo nevyrábí.
Georgik: nekecam Leda ze bych mackal uplne neco jinyho
Ja jsem myslel ze ne, ale ono jo, vite co...preci FUUUJ .
nááádherný
Krasnej stroj A videt ji na zivo, to je teprve balzam na dusi (a exem na penezence )
Dane, pěkně kecáš... , Bavor má vypínání ABS na levou ruku. Fakt!
není to špatný asi, ale furt z toho mám pocit, že to má "ksicht" jak když někdo šlápne žabě za krk... a ten kryt pod motorem vypadá jako kdybych ho dělal já doma ve svěráku kladivem a kombinačkama
Ale fuj to skarede
to by mě zajímalo jak by se ABS na pravé straně řídítek vypínalo u suzuki když je při startu levá ruka zaneprázdněna držením spojky .to aby člověk zapojil i nohy nebo co
Celkem pěkná motorka.. Je se mi nelíbí předek. U motorek se dívám jaký mají zepředu "výraz", tady mi přijde, že světla "šilhají"...
tosuja: druhou rukou.. teda pokud nemas jen jednu ruku u BMW je to stejne - vypinani ABS je na prave strane riditek.
Mne by na tom vypinani ABS zajimala jedna vec - jak se to dela v praxi? Ja jsem zvykly startovat motorku tak, ze polozim ruku na plynovou rukojet a palcem zmacknu starter. A ted - KTERYM PRSTEM zmacknu tlacitko ABS? Mozna jsem zastaraly model, ale mam jenom jeden palec...
Mě už nebaví tady pořád psát o tom, že bych do ní šel, tak už ty recenze o ní prosím nepište