husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DMC.motobiker (-23) napsal 27.09.2009 v 12:11

Ondrasek2607> Heh, při rychlostech kolem těch 130 - 150 Km/h se s 916kou vejdu i pod 4 litry (vím, nedělá jí to dobře, ale při cestovní jízdě se to občas stane ), a to bez jakých koliv zásahů a tunění, a ještě si vem že už je to veterán , ale nad skůtrama určitě nelámu hůl, jednou bych si také rád pořídil Vespu, nějakou pěknou, červenou, s chromovanýma linkama, nejlépe veterána z 60. - 70. let, nebo v nejhorším tu GT250!

Jo jinak pěknej článek a nádherná Ducati...

Hofner (0) napsal 25.09.2009 v 16:02

Ondrasek: není nad "tuzing"- moje kawa er-5tka jede i 150 a řekne si při tom o pět litrů benálu, a hravě vzvládne z nuly na sto za 5,5s a to bez jakýhokoliv zásahu do motoru. Sakra, to mám ale votuněný žihadlo!! :)
Pokud si dělal jen to, co píšeš, jistě bude příčina vysoké spotřeby někde mezi řidítky a sedadlem. Btw- o jakým objemu že se to bavíme? Ale pokud ještě zajízdíš a máš obohacenous měs (pokud se bavíme o 2T motoru) a dost tomu nakládáš, tak přoč ne. KAždopádně nová kliková hřídel nemá na spotřebu vliv. Variátor by taky neměl mít. Výfuk má takovej vliv, že pokud vybereš blbej typ, tak ti to víc žere, ale hovno jede. Pokud správnej, tak to buď líp jede a víc žere, nebo jede stejně a žere míň. Ovšem pokud ti "to( nevíme co) lítá 130 (měřeno podle analogu, nebo digitálu) lítá 130, nastal asi první případ. Jinak výkon se dostává z motoru zvětšením objemu, odlehčením klikové hřídele, změnou otryskování, případně rovnou výměnou karburátoru za karburátor s větším difuzorem + laděný výfuk. U fichtlů se přidávají ještě klapky a jiné vychytávky.

acALIEN (-4) napsal 25.09.2009 v 13:50

Ondrasek2607 za 7 jezdi i moje 18ti kilo :D

Ondrasek2607 (0) napsal 25.09.2009 v 10:06

v normalnim stavu origo mi zral asi 3l a ted, kdyz tam mam novy valec, vyfuk, kliku, variator atd. atd. tak mi zere asi 7l, ale taky mi jede 130km/h

Hofner (0) napsal 24.09.2009 v 23:25

Lol, spotřeba 3,8 na sto. By mě zajímalo, jeslti je to v nrmal, nebo tý odškrcený verzi. S vytuněnejma jebkama, který se vysypou po několika měsících a spotřebou mezi 9-10 litrama běžte někam, za tolik jezdí otcovo služební volvo, který má 175 koní, naložený váží kolem dvou tun, jede až 200 km/h a motor v pohodě vydrží 300 000 km/h aniž by se to na něm výrazněji podepsalo. I "podělaná" číza 175tka žere stejně, a vzhledem z víc jak trojnasobnýmu objemu jede určitě líp. Už se mi povedlo jet i na er-5tce za 3,8 l/100km, takže na co utrácet takový prachy za padesátku s vibrátorem (rozuměj variátor)?

Ondrasek2607 (0) napsal 24.09.2009 v 21:31

Panove, mam tohodle kocourka doma, akorat v limitovane edici CAPIROSSI, r.v. 2007, jediny kus v CR. je to nejlepsi skutr na kterem jsem kdy jel. jel jsem na novem nrg, na nove gillere atd. atd. a to jsou nic proti tomudle...todle je fakt do detailu propracovany skutr a ta cena je primerena jeho kvalitnimu zpracovani at uz motoru tak kapotaze!!!

Cíba. (9) napsal 24.09.2009 v 15:07

ty emisní normy mě fakt s***u to nemůžou udělat pro malý dvoutakty nějaký vyjímky??pak by to byly nabroušený pily už z výroby a to by byla pecka

roberto.cz (-1) napsal 24.09.2009 v 15:06

mam dopa steneho.. jen krapet starsi phantoma f12 z 2007.. mam v to zavodni motor 75ccm. zere kolem 9-10 litru..a maximalka je 115 v TP mam 45 je to asi nej skutr na ktrem jsem jel... jsme rad ze ho mam

SuperSic58 (1308) napsal 24.09.2009 v 13:30

Tyyy vole taky čumim na tu spotřebu, nechtěl bych živit takle hladovýho trpaslíka... Kdyby tam nacpali 4T 100ccm motor, tk to pojede ještě o trochu líp a za 2l na 100km

Radar (4) napsal 24.09.2009 v 11:46

No s tou spotřebou bych zas takovej optimista nebyl, myslel jsem si že dvoutaktní padesátka by se do 3l/100km mohla vejít. Zas takovej výkon ten motůrek nemá takže tam bych určitě dal palec dolů

acALIEN (-4) napsal 24.09.2009 v 10:30

Bravo redakce bravo. Vic takovych testu

JohnnyBee (16) napsal 24.09.2009 v 08:51

Ta cena je skutečně přestřelená, italská prémie (piaggio a gilera) je cenove jinde.




TOPlist