globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
deluxa (347) napsal 20.04.2015 v 10:10

uvazujem o tej moto ale ked vidim servisne intervali a spotrebu tak pri mojich minulorocnych 46tis. km by to vyslo dost draho :D :D

Ďuričko (7) napsal 29.09.2012 v 20:16

Nádherná mašina,už ať spadnou ceny bazarovek
Jinak poutavej,čtivej článek...moc za něj díky!!
Ottův motor je původně motor konstruovaný pro chod na plyn.

matuS (26) napsal 11.07.2011 v 19:51

mardok> nema

ybrcek (2) napsal 07.07.2011 v 18:32

Vito_Corleone> hodně kluku co znam maj přes 50 000km a LC8 se nesype, sam mám 43 000 na superenduru a funguje vše bez problemu, nevěř kecum JPP

SuperSic58 (1308) napsal 06.07.2011 v 13:08

ABS tfuj kdo neumí na motorce, ať na ní neleze. Jinak super mašina, tuhle sem jí obhlížel na pumpě a slintal sem jak opice když vidí banán)) Ale zajímalo by mě, kdyby redakce udělala dlouhodobej testík na 50 000km, jak by ten supr rakouskej vehement fungoval

seikos (975) napsal 06.07.2011 v 08:55

Anti: to jen chtěl byt někdo v redakci zajimavy, proto to napsal. Jinak Ottuv motor znamená běžný zážehový motor

Anti (391) napsal 06.07.2011 v 07:57

Redakce,co znamená Ottův motor?

kysin (13) napsal 06.07.2011 v 06:35

porad hledam noveho nastupce po mem v-stromu 650 ale stale me u vsech motorek chybi dostatecna ochrana pred neprizni pocasi, na to poradny dalkove cestovani to ma furt nizkej, uzkej predek a male plego, myslim ze po par km uz musi ten napor vetru byt citit, vim o cem mluvim dojel jsem TPC za 7:44 a byl jsem odpocatej ze bych si to dal jeste spatky

mardock (73) napsal 06.07.2011 v 00:17

to matus: a nemá?

Zedsdead (293) napsal 05.07.2011 v 22:47-1

Motorka snů na cestování kolem Evropy.

matuS (26) napsal 05.07.2011 v 22:06

odkial si dosiel na to, ze ktm ma nizsiu zivotnost dielcov?

seikos (975) napsal 05.07.2011 v 21:40

u KTM je vždy něco za něco. Vysoké výkony na úkor nižší životnosti a krátkých servisních intervalů. Ale SMT je pěkný

seikos (975) napsal 05.07.2011 v 21:40-1

u KTM je vždy něco za něco. Vysoké výkony na úkor nižší životnosti a krátkých servisních intervalů. Ale SMT je pěkný

_Cherokee_ (0) napsal 05.07.2011 v 19:54

KTM umí ...

Trutnovacek (0) napsal 05.07.2011 v 19:53

Asi jsem se zamiloval... Jenže ta cena...

Interceptor (108) napsal 05.07.2011 v 16:45

To je zase krasavec, ale čert to vem ...ovšem ty servisní intervaly

Pjercak (48) napsal 05.07.2011 v 15:05

Pěkny univerzal

Andrej (6) napsal 05.07.2011 v 14:38-1

bože to je stroj

BaRT_Czech (45) napsal 05.07.2011 v 13:40

mě se líbí, ta zásuvka by měl být standart u všech mašin...




TOPlist