yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
momik96 (0) napsal 25.04.2017 v 00:06

Docela mě mrzí, když tu čtu hanlivé recenze od lidí, kteří na na té motorce nikdy neseďeli a píší, že to nejede a je to vlastně k ničemu. Tento měsíc jsem si jí koupil a jsem z toho stále naďsený. V recenzi je napsáno úplně přesně, jaká ta motorka je a co od ní čekat. Ze sedla bolí po 100 km neuvěritelně zadek, a cítíte každou díru ALE s tím jsem si to přeci kupoval ... A že to nejede? Sedněte si na to, otevřete plyn a pak řikejte že to nejde. Jasně, není to R1 ale na A2 a 380kubíků je to úplně bezva a to ani nemluvím o tom, jak je to dokonale ovladatelná a čitelná motorka. Nechci abych vypadal jako ten, co si koupil motorku a teď všem bude cpát, že je to ta nejlepší, to vůbec. Jen bych chtěl, aby se případní kupci nelekli lidí co tu píšou jak je to na nic a nejdřív se na tom projeli a rozhodli se podle sebe. Podle mě je to krásná motorka a kdyby jich u nás bylo víc, tak by to nebylo vůbec na škodu Díky

vakormezek (20) napsal 07.07.2015 v 11:59+1

Peter3P: mám 178 cm a kyprou postavu a na RCéčko se vejdu naprosto pohodlně. Nohy nikde nevyčuhují ven, nikde nic netlačí. Jediný problém je poloha řadičky.

Jinak to je přesně tak, jak to píše hrtak - je to motorka pro A2, takže se někde šetřilo. Páčky se dají koupit, aerodynamice (i vzhledu) pomůže závodní plexi... A v kategorii A2 to je supersport, nic výkonějšího není. A nemyslím si, že zrychlení z 0-100 za 6 sec. a maximálka 179 km/h (nejvyšší hodnota z videí na YT na rychloměru) jsou nedostatečné hodnoty.
Pro zajímavost: moje auto váží nějakých 1350 kg, tak by při poměru výkon-hmotnost (pro A2) muselo mít pod kapotou 270 kW!

Jo, abych nezapoměl, RC 390 mám v garáži...

megacruiser (38) napsal 03.07.2015 v 22:51

Ten design je prostě bomba, vypadá jako žívá - tak výhružný pohled se jen tak nevidí :) Škoda že se něco s podobným kukučem nedělá v dospělejším provedení.

Peter3P (-3) napsal 02.07.2015 v 23:30

hrtak - skus si precitat pisany text este raz a dokladnejsie a mozno prides ako je to s tym na ktorej moto som sedel a na ktorej nie a preco. Z tvojej fotky bohuzial nevidno to podstatne a to ci a ako si sa na nu vosiel. To totiz vidno pri pohlade z profilu. Ja si uz bohuzial nepamatam co vsetko mi na rc390 zavadzalo k tomu aby som si dokazal na nu sadnut a mohol prehlasit ze som na nej sedel. Jednak to bolo uz pred vyse rokom a k samotnemu sadnutiu nedoslo, pretoze sa to proste fyzicky nedalo. Kapotaze aj moje kosti boli prilis tvrde na to aby som dokazal nieco z toho ulomit a mohlo dojst k styku sedadla s mojim pozadim a pritom stale neklacat na nejakom nezmysle z kapotaze. Neviem kde spravili ostatni vyrobcovia chybu, pretoze u ich moto k takemuto zaseku nedoslo.

hrtak (5) napsal 02.07.2015 v 14:55-1+2

Peter3P: aaaha, takze na ty motorce jsi nikdy nesedel, vlastne si ji nevidel jinak nez na obrazku a vis ze stoji zahovno... tak to jo.
Ja na Dukovi taky sedel a byl mi malej. Tak akorat na pritelkyni, ktera ma lehce pres 170. RC je podle me lepsi pro vetsi lidi nez Duke. Protoze narozdil od vetsiny disktujicich mi staci sejit do garaze, kde RC sedi jsem pro vas vyfotil jak mam pri sve vysce (jiz zminovanych 186) nohy... Verim ze clovek se 193 jak uz ut nekde psal se asi navejde. Clovek pod 180 bude akorat. Kapotu mam uprostred kolen (stojim na spickach na stupacce jen aby bylo jasno), ale vzhledem ke tvarovani kapoty trochu vic vepredu vzduch stejne jde okolo. Takze rozhodne nic ze bych vypadaval.





A pro Kraťomíra - 130 dosáhne velice rychle a pohodlně dokonce ti na to stačí 4 stupeň ze 6, 150 jde dosáhnout v pohodě také a na motorce se dá jet i delší úsek po dálnici. Maximálka bez kopce, bez zalehávání a bez větru v zádech je 170. v Ideálnějších podmínkách to bude víc.
Stejně tak nevím co čekáte od motorky v A2 třídě? Že natře prdel všem R1čkám v okolí? Naopak, ta motorka je na A2 stavěná a z technických možností ždíme maximum. Nebo myslíte, že o 100kg těžší seškrcená motorka jede líp? Kdo chce sporta a má na to papíry, tak se na tohle hrnout nebude. Pro nováčka s omezenejma papírama je tohle naprosto dokonalej stroj. Dokonce ani moderní jednoválec příliš neklepe (třeba ve srovnání se starší CBR250)
jinak viz můj profil

Mr.Dreamer (46) napsal 02.07.2015 v 13:24

tom@s-#67: Je to motorka malá objemem, ale to neznamená, že musí být malá velikostí. Holky přestávají růst ve 13, kluci tak v 15-16, moc nechápu, proč se tedy motorky pro lidi v rozmezí 16-20 let dělají menší než pro lidi 20+, když jsou stejně vysocí. Na tomto stroji se nedá skoro nic nastavit pro vyššího jezdce, jiné řídítka (což je většinou první záchrana, po které sáhneš) se tam nedají snadno vyměnit a jak říkám, já jsem byl se svými 193cm, což není nic extra, totálně ztracený. Byla mi beznadějně malá. To i na CBR125, kterému se hodně lidí směje, jsem se vešel mnohem lépe.

Kraťomír (36) napsal 02.07.2015 v 13:22-1

bledemon> Obávám se, že rychlost okolo 150 Km/h bude rychlostí maximální a to ještě spíše jen krátkodobou, třeba při jízdě z kopce s větrem v zádech. Na takové hodnoty opravdu kapotáže není třeba, protože ty se dají naplno využít až při rychlostech 200 Km/h a více. Ano, i na užitkových / cestovních motorkách se nějaká ta ochrana proti větru hodí, protože při delší cestovní jízdě v rychlostech nad 130 Km/h s protivětrem to po nějaké době začne být únavné až bolestivé, ale to opravdu není případ tohoto stroje... Sám mám odjeta léta na "velkém naháči" a kapoty mi nikdy nechyběly, a na sportovním stroji mají (pro mě osobně) smysl až při vyšších rychlostech - pod 200 Km/h nemám důvod zalehávat...

Vím, je to zbytečná debata a každý to máme jinak, proto tady také každý píše pouze svůj vlastní názor, nikoli nějakou univerzální pravdu - faktem ale zůstává, že tento stroj vypadá jako sportovní motorka pouze na oko a jenom pro ten pocit - zábavnost bych s takovým motorem hledal jinde... Do začátků a na naučení ale proč ne.

Tuji (29) napsal 02.07.2015 v 12:15

Čekal jsem popis emocí a na to, že to byl dlouhej článek, jsem se dozvěděl jen to, co bych našel ve specifikaci. Tak jezdí to super na malorážku nebo ne? Dá to emoce nebo ne? Baví to? Vždyť člověk nepotřebuje 200 koní, aby to bavilo...

Takže článek o ničem a o motorce vím zase kulový. Člověk aby si vyzkoušel všechno sám... :(

bledemon (126) napsal 02.07.2015 v 10:38

tady je zase remců přitom
-když porovnáte stejné hmotnosti bez paliva zjistíte, že RC390 váží stejně jako RS250, navíc dnešní abs přidává pouhé 3kg.
-KTM má dole větší krouťák, takže na zakroucených silnicích bude použitelnější než všechny dražší,poruchovější,rozežranější 2T-4T mixéry
-nevidim u RC (narozdíl od duka) žádnou hranu kapotáže, kam by se měly nohy zapasovat. Jen pozvolnou šikmou plochu.
-motorka co jede daleko nad 140kmh si už snad kapotáž, nízká řídítka a označení supersport zaslouží ne? Takové slabší supermono.

Jediné čemu nevěřim jsou ty brzdy by bre, zmiňované jako uvadající nějak často.

Peter3P (-3) napsal 01.07.2015 v 23:14

hrtak - na duke 390 som isiel a ani trochu som sa nebavil. Kvoli tomu ako kapotazou obmedzili pouzitelnost moto len pre ludi s kratkymi nohami alebo celkovo nizkych. Na rc390 isli este dalej. Na rc390 ani nechcem jazdit, pretoze sa na nu ani nedokazem poskladat. Skusal som to na vystave a neslo to. Na duka sa este dalo sadnut ked stal ale radit a brzdit zadnou uz bolo neprijemne. A to mam len 179cm. Netusim ako si sa na rc390 dokazal poskladat, neviem ake mas proprocie postavy ale vidim ako sa na nu "poskladal" autor clanku, cize neposkladal. Nohy mal vedla kapotaze, ktora tam podla mojho asi pomyleneho nazoru je na to aby boli nohy za nou. Neviem ved mi to skuste vysvetlit. Preco jazdia na okruhoch s nohami za kapotazou a nie vedla? Ved by im ju stacilo upravit tak ako ma toto male rc a uz budu nuteni nemat nohy ukryte za kapotazou, ale mat ich pekne vedla nej. Ale mozno je to pohodlnejsie. Minimalne v pripade tohoto liliputa od ktm urcite.

tom@s-#67 - a co tak aj reakcia k veci? Alebo ti dosli slova? Hlavne ze tvoj prispevok je presne podla pravidiel. K tematu, nenapadajuci atd. Rovnako ako moja terajsia reakcia na tvoj prispevok az na prvu vetu. Rad by som vedel ako to teda je. Nohy od seba vedla kapotaze alebo pri sebe za kapotazou? Co je spravne? Zalozim temu vo fore?

soccer (480) napsal 01.07.2015 v 22:29+3

Mě pokaždý, když se představí nový model motorky, velmi pobaví, jak velká množina "chytrých" hned ví, že je to na houno.

A přitom to vidí jen na obrázku...

Buď málo sportovní, malý, velký nebo moc jednoúčelový nebo na pikaču motor či podvozek nebo kapoty...

Už jste na tom seděli a jeli, že hned víte tolik detailů???

Rychle zpátky nohama na zem pánové... A nezapomeňte, že se KTM v posledních letech slušně vmáčkla mezi elitu značek,,,

21hopperfun (2) napsal 01.07.2015 v 22:13

zlaty stary gsxro 400 4 valce 65 koni to byla strela pro mladiky tohle je docela hezky kabat ( dle vkusu ) ale zabiji to dle meho motor... proc porad jednobuch do kapoty i kdyz to je pro zacinajici jezdce tohle patri opravdu na nejake sm nebo enduro ...

mRKEF (88) napsal 01.07.2015 v 21:12

TRIBES: DR 400 možná, ale pořád je tam suchá ke 150 kg. A v případě toho endurka (AJP má 115 kg) je každé kg znát. Mám Gas EC125. To má odhadem do 110 kg a vodí se to jako kolo.

MichalR66 (10) napsal 01.07.2015 v 20:58

Ty vole miluju ty borce kteří tvrdí že se na něco v žádném případě neposkládají a měří 185 cm .

Mysliveček to asi nezmínil, protože to není kretén, kterej nosí o číslo větší boty a triko XL, protože je to cool a vyroste mu z toho jeho chlouba, ale závodník, kterej ví, že z motorky nemusí na každý straně vyčuhovat dva metry plastu, aby se na ní dalo jezdit.

TRIBES (9) napsal 01.07.2015 v 20:13

@mRKEF: DRZ400SM? Akorat ma tech kW jen 29...

Jinak kdyby v tom tepal nejakej dvoutakt, to by aspon byl poradnej bajk.

dejf. (1341) napsal 01.07.2015 v 20:06

ne vole, to ty si odbocil. Me do toho netahej.

mRKEF (88) napsal 01.07.2015 v 19:54+1

Já bych si ten motor dokázal představit v nějakém lehkém SM nebo enduru. Se 44 kobylkama se už dá něco dělat a kdyby provozní hmotnost stlačili pod 140 ideálně 130 kg, už by to bylo slušné. Malé enduro/SM, které nezničí majitele servisními intervaly a zároveň to není líná 125 tu chybí jako sůl. Jediná volba je v podstatě AJP PR5, potažmo možná Freeride od KTM. Zahodit zbytečnosti (jako ABS které má klidně 10 kg možná i více) a redukovat hmotnost co to jde. Přitom jednobuch 400 s 33 kW si o enduro/SM úplně říká :).

Kraťomír (36) napsal 01.07.2015 v 19:53

dejf.> Tak ono mezi námi na tom vlastně není nic špatného - plno lidí si tak splní svůj sen a budou mít "sporta" (alespoň na oko) hned v mladém věku, takže je zbytečné o tom vůbec diskutovat - nemůžu s tebou ale souhlasit v tom, že to má ke sportovní motorce dost blízko, protože nemá a s touto koncepcí ani nikdy mít nemůže... Proto jsem psal, že já osobně bych v této kubatuře bral raději něco účelnějšího a nejlépe to enduro, protože na kochání po, ale i v krajině je vhodnější a na silnici pojede plus mínus stejně, kapoty nekapoty... A ohledně toho malého penisu jsem s tím již dávno smířen, byť to vůbec není snadné, protože každé ráno hned po probuzení je první věcí na kterou si vzpomenu ta krutá skutečnost, že budu až do smrti sám a napořád jen panic, který nikdy nepozná lásku...

To už jsme ale oba hodně odbočili od tématu...

dejf. (1341) napsal 01.07.2015 v 19:31

Vy byste furt vsechno chteli univerzalni. A taky se timhle trendem bohuzel posledni roky znacky motorek ubiraj. Snaha vyhovet vsem ale vede ke kompromisum a to je vonicem.

dejf. (1341) napsal 01.07.2015 v 19:23

kratomir> doba lehkejch vykonejch dvoutaktu nebo maloobjemovejch ctyrvalcu - cbr250 apod…je davno pryc. S tim se musis smirit, stejne jako se svym malym perem kráťo . Na dnesni pomery malorazek, je tohle to nejvic cool jak pises Srovnavam konkurenci. RS250 ani jiny stary motorky s tim srovnavat nemuzes…to uz je bohuzel davno paséé. Posledni opravdicka sportovni malorazka byla asi RS125. V dnesni dobe uz nebude zadnej ctyrtakt 125 tak vykonej a lehkej...

Kraťomír (36) napsal 01.07.2015 v 18:57

dejf.> No nevím, ale jednoválec, čtyřtakt, 370 ccm, 30 Kw, provozní hmotnost cca. 160 Kg (safra, vždyť k takové váze už se dnes pomalu blíží i litry ) - to jsou podle mého hodnoty, při kterých je na motorce celokapotáž spíše zbytečnou zátěží, než že by měla opravdu ten pravý smysl, kvůli kterému vlastně vznikla... Jiná třída je třeba stará RS250, ale tohle si na sportovní motorku vážně jenom hraje, stejně jako i většina ostatních strojů v této kubatuře, byť jak říkáš, oproti konkurenci je to pořád hodně "cool" a možná i "nejvíc" stroj, se kterým před školou nikdo ostudu neudělá...

tom@s-#67 (40) napsal 01.07.2015 v 17:59+2

docela me to bavi ... za chvili tady bude kritika, ze nekritizuju pani 1299, protoze se na ni neda jezdit v tesilkach motokros ...

hrtak (5) napsal 01.07.2015 v 17:44-1

Už jste na RC jeli, že tu píšete že je malá? Já mám 186 a na RC se poskládám v pohodě... A to jinak jezdím na VFR800, kde je hodně místa, takže vím o čem mluvím. Možná to autor nekritizuje proto, že se na ní taky poskládal dobře :)

Peter3P (-3) napsal 01.07.2015 v 17:35-1

Mr.Dreamer - pri tej cene by som nenastavitelne riaditka vedel ospravedlnit.
Ale je fakt ze je mala s tym musim suhlasit. To je to preco kritizujem ktm za tieto malorazky uz od duka 390. A ze Autor clanku toto vobec nespomenul sa divim (alebo nedivim) najma ked ma 189cm. Ved aj na fotkach vidno ako z nej vypadava. Alebo sa mylim a na moto co vyzera ako SS mam jazdit v tesilkach s nohami roztiahnutymi od seba? Asi by to mal niekto povedat profi jazdcom na okruhoch ze si maju kapotaz potiahnut k sebe tak aby za nu nemohli dat kolena a mohli ich mat vedla kapotaze, mozno sa im potom budu lepsie luftovat one ... :). A ziaden z redaktorov za to ze je to male nekritizoval ani duka 390. Tak neviem ci sa boja alebo su presvedceni ze jazda v tesilkach s kolenami daleko od seba je ideal.

hrtak (5) napsal 01.07.2015 v 16:32

ten cumak je hnusnej na obrazcich, v realu vypada vcelku pekne... overeno na vlastni kuzi

Dave27 (12) napsal 01.07.2015 v 16:29

Tak ošklivej předek motorky jsem už teda dlouho neviděl...Vedle ní snad i ZX-10R 2007 vypadá hezky

dejf. (1341) napsal 01.07.2015 v 15:21+2

kawapetr> A ja bych zabil spis tebe za ten pravopiss. Naopak maska je pekna, nekonvencni a pusobi agresivne. Motorka si narozdil od napr. cbr125 nebo r125 na sporta nehraje (-> Kraťomíre), ale je mu dost blizko, nejen vzhledem, ale i komponenty. Na druhou stranu je par mist, ktery sou na motorce zbytecny a dalo se usetrit, vzhledem k tomu, ze je to bajk pro mlady kluky, ktery na ni budou zuby nechty setrit a strhavat z rodicu kuzi, aby jim na ni pujcili / pridali…jinak urcite palec cela tahle maloobjemova rada, vcetne duku se KTM povedla.

soccer (480) napsal 01.07.2015 v 14:51-1+3

to Kawapetr:

hele, i kdybych s tvým názorem chtěl souhlasit, tak nemůžu, protože mě totálně bolí oči z tvého (ne)pravopisu...

Kawapetr (1) napsal 01.07.2015 v 14:37

Kdybich začínal, tak bych si dokázal představit že na ní budu drandit motorečka je to pěkná ale za to přední světlo bych asi někoho zabil, to vypadá jako kdybi to někdo plácal po Crešce doma v garáži

tom@s-#67 (40) napsal 01.07.2015 v 13:15-1+2

Mr.Dreamer ... jen technická - kolik motorek má dělená a přitom stavitelná řídítka? ... a tak úplně bych malé motorce nevyčítal že je malá

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist